ביקורת על Dell Latitude 3340 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ביקורת על Dell Latitude 3340


Lital Laufgas

Recommended Posts

*הביקורת מתייחסת למחשב dell 3340

היי.

מזה כחודש וחצי אני משתמשת במחשב הנ"ל והחלטתי לכתוב לכם סקירה חובבנית בנוגע למחשב. אין לי רקע קודם ככה שככל הנראה זה ממש ביקורת קלילה למשתמש הממוצע.

מפרט המחשב:http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=875516

אני בחרתי להגדיל את ה-RAM ל-8GB בכדי לשפר ביצועים .

נקודה ראשונה, היא הפיזיות של המחשב. המחשב אמנם מסדרת latitude אך מבחינת התחושה שלו הוא דיי מרגיש פלסטיקי כזה, לא הייתי אומרת שזה מחשב שמייצג את הסדרה הטובה ביותר של דל מבחינת תחושה. פרט לכך, המקלדת שלו אינה מלאה אך עם זאת מאוד נוחה להקלדה (פרט לכך שמדי פעם יוצא לי משום מה אותיות כפולות, לא יודעת אם זה פאק של כל המחשבים בסדרה, אך במחשבים אחרים אין לי את הבעיה הזאת כך שאני שוללת בעיית הקלדה).

אין ספק, שהיתרון הבולט ביותר של מחשב הוא זמן הסוללה שהוא מעל ומעבר לדרישות הסטודנטיאליות שלי. המחשב בטעינה מלאה מחזיקה בערך כ-12 שעות. עונה מאוד על הדרישות. המחשב כמו כן, אינו מתחמם, אך מבחינת ההפעלה שלו ניתן להרגיש כי מדי פעם הוא סובל מלאגים קטנים ... עם זאת אין הדבר קורה לעתים תכופות ולכן אין זה מפריע לשימוש שוטף.

יחד עם זאת המחשב קל משקל וקל לנשיאה.

מבחינת ה-Touchpad הוא נוח יחסית, אבל בכפתור השמאלי ישנה בעיה קלה (אולי גם רק אני נתקלתי בה) ולעיתים הכפתור השמאלי (השמיש יותר) מעט נתקע. דבר זה קרה בתחילת השימוש, בשבועיים האחרונים משום מה התקלה פחתה.

הייתי אומרת שהמחשב עונה לצרכיו של אדם ממוצע, לא משתמש כבד, שאינו מכביד על המחשב ומתאים במיוחד לביצוע עבודות.

סך הכל אני מרוצה מהמחשב, חושבת שאם לא היה כפל אותיות בעת ההקלדה והכפתור השמאלי לא היה נתקע מדי פעם הוא היה מקבל על ידי את הציון 9 (בזכות הסוללה החזקה). לאור התקלות אותם ציינתי, אני מעניקה למחשב את הציון 7.5 ולדעתי הוא סך כל משביע רצון.

ארצה לציין כי את המחשב בחרתי לרכוש בחנות PcOnline בפתח תקווה. האנשים בחנות היו מאוד אדיבים, יחד עם זאת הם לא נותנים אחריות של בבית הלקוח (הם קונים את המחשב מ- בינלאומי (לא מדל ישראל) ולכן הלקוח הסופי מקבל אחריות במעבדה שלהם על ידי dell). ויתרתי על רכישה בחנות אחרת משום שכתוצאה מהאחריות שהם מעניקים הם מוזילים את המחשב בצורה משמעותית. חשוב לציין שמי שרוצה יכול לרכוש דרכם את המחשב בצורה מסודרת אך עם תוספת משמעותית במחיר. אני שילמתי על המחשב 3000 שקל (מחיר מוזל כמו שציינתי בגלל האחריות הלא רשמית- במידה והם יפשטו את הרגל אין לי אחריות).

מקווה שעזרתי לכם ושקראתם עד כאן

ליטל

עדכון: כרגע עדכנתי את הביוס ומסתמן כי הבעיה של כפל האותיות נפתרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא רכשת את ה-3340 כפי שציינת שרכשת בדיון אחר?

http://hwzone.co.il/community/threads/555220-%D7%A8%D7%9B%D7%A9%D7%AA%D7%99-Dell-3340

ממליץ לשנות את הכותרת בהתאם וגם את הקישור למחשב, כי יש הבדל משמעותי בין הדגמים רק למען הסדר הטוב.

תודה על הסקירה :) שמח שבכל זאת לאחר כל הבעיות מצאת מחשב מתאים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה שלא... אולי טעיתי כי אני קניתי בסוף את ה13.3" בגלל שהוא היה קל יותר לנשיאה.

וזה לא שמצאתי את המחשב כמתאים, פשוט זה כבר מה שרכשתי. אני דיי מרוצה ממנו, שלא תטעה. במיוחד עכשיו אחרי שממש ברגע זה הצלחתי לפתור את בעיית כפל האותיות. הוא פועל אחלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חסכת 300 ש"ח על האחריות ? אם יש בעיה הם שולחים את זה לחו"ל ?

זה ממש לא 300 שקל בגלל שהמחשב מגיע ב3300 אמנם עם אחריות אך בלי מערכת הפעלה. אני ב3000 שקל קניתי עם מערכת הפעלה win 7 -כמו שרציתי. אם הייתי קונה ממקום אחר, מתקינה מערכת הפעלה המחשב היה עולה 3800-3900.

בעקרון יש למחשב אחריות בינלאומית (לטענת החנות) אבל אתה לא יכול לקבל שירות ישירות לביתך. הם אמרו לי במקום שאם אני רוצה במידה ואצטרך ביטוח, הם מתאמים עם הטכנאים של במעבדה אצלם ואני יכולה להיות נוכחת. בכל אופן, אחרי התאכזבתי מהאחריות של בעבר (למרות שהגיעו אלי עד הבית 5 פעמים ) והם לא פתרו אף תקלה (התחממות, מסך מרצד), החלטתי לקחת סיכון ולקח את האחריות ההזויה הזאת. מקווה שלא טעיתי.... חוץ מזה עוד שנתיים כבר במילא אולי ארצה להחליף מחשב אחר שיהיה עם טכנולוגיה חדישה יותר או מי יודע מה. לפני הדל האחרון שלי היה לי מחודש שלא ראה מעבדה במשך 4 שנים- לטעמי זה עניין של מזל. אז אני מקווה שיהיה לי מזל גם הפעם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...