בקשת רעיונות למחשב לא שגרתי לעבודה בעמידה - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בקשת רעיונות למחשב לא שגרתי לעבודה בעמידה


avinatbezeq

Recommended Posts

אני מכיר את הפורום הזה שנים,ויודע שהשאלה הזו חורגת מהמקובל, אבל אני חושב שיש כאן עניין ונראה לי שזה הפורום המתאים :

יש לי מחשב פיתוח, עם שלשה מסכים, שמונח על שולחן בחדר העבודה שלי.

יש עכשיו יותר ויותר מאמרים על כך שעדיף לעבוד כמה שיותר זמן בעמידה ולא בישיבה, כי הישיבה פוגעת בבריאות. אני מעוניין להעביר חלק מהעבודה שלי במחשב לעמידה.

ברור שהעבודה בעמידה שונה מעבודה בישיבה, כי הקואורדינציה פחות טובה, והתנועות יותר גדולות ומגושמות, כך שהשליטה במחשב יותר בעייתית. כך למשל, אם הייתי אמריקאי ועוסק בעיקר בעיבוד תמלילים הייתי מעביר את עיקר האינטראקציה לדיבור (באמצעות Dragon Naturally Speaking). בגלל שאני עם מבטא ישראלי ועוסק בתכנות זה פחות יתאים.

החשיבה שלי כרגע זה לשים ארבעה מסכי על הקיר (נגיד ארבעה של 28" ייתן מלבן 56") ולחבר לזה trackball (כמו הקנסינגטון שלי) ולוח מקשים שיהיו על מדף שצמוד לקיר.

אבל השאלה שלי זה מה לעשות עם המחשב, מה יתחבר למסכים ולקיבורד? אם זה היה רק מסך אחד, ולמחשב הפיתוח שלי היה רק מסך אחד, הייתי עושה mirror דרך , מחבר את לוח המקשים וטרקבול אלחוטיים, ושלום על . אבל בגלל שזה שלשה מסכים פה וארבעה מסכים שם, אני לא חושב שזה יעבוד.

אז מה אתם מציעים? לקנות מחשב נוסף, ייעודי, לעבודה על הקיר? ואיך המחשב הזה הופך ל"שקוף" כך שאני עובד על הקיר עם מחשב הפיתוח שלי, כדי שלא אצטרך לעבוד עם שני מחשבי שצריך לסנכרן ביניהם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...