מחשב ישן עם Win7 קופא לעיתים קרובות - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב ישן עם Win7 קופא לעיתים קרובות


איסתרא בלגינא

Recommended Posts

מעבר Phenom II x3 435, לוח אם Gigabyte GA-MA785GMT-UD2H, זיכרון 2GB PC3-10600U של ב- DIMM בודד, כרטיס מסך מסך on-board, דיסק 250GB של , ספק Seasonic SS-380. על המחשב מותקנת מערכת הפעלה 7 Home Premium (עם רישיון חוקי וכל העדכונים) והוא משמש בעיקר לגלישה באינטרנט.

היה יציב ותקין עד לפני כמה שבועות, אז התחיל לקפוא לעיתים קרובות. אין מסך כחול, אין שגיאות ה- event logs - פשוט קופא וחוזר לעבוד רק אחרי איתחול. הבעיה הלכה והחמירה, עכשיו הוא קופא אחרי זמן קצר למדי ולפעמים גם לא עולה אם לא מנתקים אותו לחלוטין מהחשמל לכמה דקות. לפעמים התצורה משתבשת כשהוא קופא.

ההשערה הראשונה שלי היתה בעיית , הרצתי עליו memtest86+ המשך שמונה שעות ולא נמצאה שגיאה אחת.

לפני שאני מתייאש וקונה מחשב חדש, יש רעיונות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דובי, אין מסכים כחולים. לו היו,\ היה משהו לעבוד איתו. בכל מקרה, שכחתי לכתוב שהרצתי בדיקה על הדיסק עם תוכנת הדיאגנוסטיקה של סמסונג ולא נמצאו בעיות.

Ivan, לא חשבתי לנסות במצב בטוח, יטופל. אל עודכנו לדעתי מאז שהמחשב הותקן, קצת אחרי שהדינוזאורים נכחדו. אפשר לנסות לעדכן, אבל אני לא רואה איך דרייבר שעבר תקין במשך שנים פתאום גורם לתקלות בלי ששום דבר השנה. חומרה יכולה להתדרדר עם הזמן, אבל תוכנה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ספק נשמע מבטיח (ובמקרה הכינותי מראש...) ויכול להיות שזה, בניגוד למה שכתבתי קודם, דווקא כן הדיסק - נתתי ל- להריץ chkdsk ונמצאו כמה סקטורים פגומים. אמנם לא בקבצים שנמצאים בשימוש, אבל במקום בו יש שלושה כאלו, יכולים להיות שלושים.

בקצב הזה אני עוד אחליף לו את כל המחשב...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...