עבור לתוכן

האם בתמיכה הטכנית של הוט משקרים לי?

Featured Replies

פורסם

בזמן האחרון יש לי בעיה קשה של ניתוקים אקראיים מהאינטרנט. היות ואינטרנט בד"כ חוזר עם אתחול המודם (ושום דבר אחר), אני מניח שהבעיה בו. דיברתי עם הטמיכה הטכנית של הוט, והם טוענים שהבדיקה מצידם מראה לא רק שהן הקו והן המודם תקינים - אלא שהם לא רואים בכלל ניתוקים אצלי, ומצידם זה נראה כאילו אני נשאר מחובר באופן קבוע. האם הגיוני שזה יראה להם כאילו אני מחובר גם כאשר המודם מנותק מהחשמל?

פורסם
בזמן האחרון יש לי בעיה קשה של ניתוקים אקראיים מהאינטרנט. היות ואינטרנט בד"כ חוזר עם אתחול המודם (ושום דבר אחר), אני מניח שהבעיה בו. דיברתי עם הטמיכה הטכנית של הוט, והם טוענים שהבדיקה מצידם מראה לא רק שהן הקו והן המודם תקינים - אלא שהם לא רואים בכלל ניתוקים אצלי, ומצידם זה נראה כאילו אני נשאר מחובר באופן קבוע. האם הגיוני שזה יראה להם כאילו אני מחובר גם כאשר המודם מנותק מהחשמל?

כנ"ל אצלי.

יום שישי בערב, האינטרנט התנתק כל 5 דקות ולעיתים המודם נשאר מסונכרן. המוקדן שלהם התעקש במשך דקות ארוכות שאצלו הוא רואה שהכל תקין. אחרי שעה בערך התקשרתי וענה לי מוקדן אחר, בהתחלה גם כן אמר שהכל תקין אבל אחרי התעקשות ו-10 דקות של "בדיקות" הוא הודה שמשהו לא כשורה ותיאם לי טכנאי. בדרך נס התקלה הסתדרה מעצמה יום אחר כך. לך תבין את ההוט האלה...

כשהאינטרנט חזר צולע ומקרטע תוך כדי השיחה ועשיתי פינג לגוגל וכו' הוא גם אמר לי, ואני מצטט: "packet loss של עד 10% זה תקין".

נערך על-ידי tal t

פורסם

אני הייתי מעדיף לקרוא לזה ליצנים מדי כדי להצליח לעזור.

מה שאני עושה במקרים כאלה הוא להסביר את הבעיה בנימוס לנציג, אם אני קולט שהוא בעייתי / לא מבין / לא רוצה לעזור, אומר "לא משנה, תודה רבה" ומתקשר שוב.

מובטח שתוך שלוש פעמים אתה נופל על מישהו שמבין (קצת) עניין ויכול / רוצה לעזור.

פורסם
  • מחבר

תודה על התגובות, אבל אני שואל שאלה ספציפית.

פורסם

על איזו שאלה אתה רוצה תשובה?

האם משקרים? ייתכן.

האם הגיוני שייראה? לא נראה לי.

פורסם
  • מחבר

על השאלה האם מודם מנותק יכול להראות כתקין ומחובר מצד התשתית.

פורסם

אמרתי - לא נשמע לי הגיוני.

פורסם

כנס ללוג של המודם, קח תמונה של כל השגיאות, תעלה לכאן.

פורסם

^ הלוג הזה תמיד מפוצץ בזבל שאני לא מבין

ובכל מקרה אין ספק שהם או משקרים או אידיוטים.

הייתה לי תקלה דומה, ניתוקים כל כמה דקות. התקשרתי, דיברתי עם נציגה שטענה שהיא בדקה והכל בסדר לכן זה לא הם אלא הספק שלי.

ידעתי שזה לא הספק אבל היא עמדה על שלה.

ניתקתי, התקשרתי שוב, נצמיגה אחרת, שוב בדקה, הכל תקין, את הנציגה הזו הצלחתי להגמיש טיפה, בסוף הסכימה לשלוח טכנאי, בתנאי שאם אין תקלה אז אני משלם על ביקור סרק.

לא היה אכפת לי כי ידעתי שיש תקלה.

בא טכנאי, סידר.

צריך להבין מול מי עומדים פה, אין מה לעשות.

פורסם

חד וחלק הם משקרים.

כל כמה חודשים יש לי סיפור חדש איתם.

בכל דירה זה סיפור אחר.

לפעמים אותו הסיפור חוזר.

לכן אני בטוח באלף אלפי אחוזים, שהוט דופקים את הלקוחות שלהם בציניות מרושעת.

בכוונה תחילה ובחוסר תום לב.

מדובר על התעמרות וניצול שיטתי בלקוחותיה.

שנעשת במשך שנים על גבי שנים, ומחמירה בעקבות כך שהשיטה מבחינתם מוצלחת.

וכך מה שפעם היה חריגה קטנה, הפך לחריגה בינונית, והמשיך לחריגות גדולות ובלתי נתפסות.

ואין איתם נחלה ומנוחה.

גם כשהגעתם למצב אידיאלי, זה רק עניין של זמן עד שהם יזמברו אתכם שוב.

הם כל הזמן במחזוריות אין סופית, מחפשים איך להדק את החגורה על לקוחותיהם.

גם כשסידרו לכם ויש לכם אפשרות לנשום לרווחה, זה רק באופן זמני עד הגל הבא.

נערך על-ידי Art Tatum

פורסם
בזמן האחרון יש לי בעיה קשה של ניתוקים אקראיים מהאינטרנט. היות ואינטרנט בד"כ חוזר עם אתחול המודם (ושום דבר אחר), אני מניח שהבעיה בו. דיברתי עם הטמיכה הטכנית של הוט, והם טוענים שהבדיקה מצידם מראה לא רק שהן הקו והן המודם תקינים - אלא שהם לא רואים בכלל ניתוקים אצלי, ומצידם זה נראה כאילו אני נשאר מחובר באופן קבוע. האם הגיוני שזה יראה להם כאילו אני מחובר גם כאשר המודם מנותק מהחשמל?

יש לי בשביל כיוון לאיתור ופתרון הבעיה אך בשרשורים שהטרול "Art Tatum" עונה בהן שטויות וכותב השמצות חסרות שחר, אני לא מגיב.

פורסם

בכלל הוט עברו שינוי משמעותי בתקופה האחרונה מסתבר.

בעבר כשלא קיבלתם 100 מגה על קו 100, מבחינתם זה היה תקלה מטופלת.

היום אם תקבלו 70 על קו 100, מבחינתם זה תקין.

העומסים אצלם, ואי שידרוג תשתיות באיזורים רבים, הפכו לכל כך חמורים, שהם התחילו להגביל הם המקסימום(ע"י קביעתו על מספר מסויים) אצל הרבה לקוחות, ומבחינתם זה תקין.

מעבר לכך בשעות עומס זה גם יורד לפחות מכך, ובעקבות הדבר יש הפרעות בשימוש, כמו PINGING נמוכים, חוסר תגובתיות שמצריכה ריפרוש/התחברת מחדש.

לי קרה בדיוק עכשיו סיפור חדש נוסף עם הוט.

חודשיים הייתי במבצע טריפל אחרי מעבר דירה.

הכל היה מעולה.

100 עבד 100.

הייתי מרוצה.

איך שנגמר המבצע, ושיניתי חזרה לקו אינטרנט 100 בלבד, המהירות ירדה ל70.

כאילו מישהו לחץ על סוויץ'.

ובזמני עומס יורד ל60 ותגובתיות נפגעת.

ואני בפאקינג פתח תקווה!!! שזה מרכז תשתית אינטרנט ארצי.

וממש לידי יש רחוב ראשי עם מדרכות רחבות, בו עוברים סיבים אופטים של הוט.

התקשרתי להוט, מבחינתם זה תקין, ואין מה לעשות שום כלום.

גם בשירות לקוחות אין מה לעשות, אפילו במחיר לא מוכנים לרדת בהתאמה למצב החדש.

בקיצור, היום הזמנתי בזק.

חודש ראשון חינם, מתקזז עם דמי התקנה של 99 שקל.

יוצא שהחודש הראשון עולה 10 שקל פחות.

משם והלאה 110 כל חודש, והמודם/ראוטר חינם למשך שנתיים.

כך שבעצם חוץ מהעליה של 10 שקל לחודש, אין עלויות של התקנה וציוד.

זמן טוב לעבור לכל מי שהוט החליטו לדרוס אותו.

אבל מה, כדאי מאוד לברר עם בזק אם תוכלו לקבל 100 אצלכם בכתובת.

ביררתי ווידאתי את העניין מראש, והבטיחו לי שאצלי אפשר ואקבל 100.

מאוד שמח על הדבר.

נראה מה יהיה בהמשך.

בנתיים אני אופטימי.

משנה תשתית משנה מזל?

גם ספק אינטרנט אני הולך להחליף לבזב"ל.

למרות שאני מקלל אותם כבר שנים אחרי שהאינטרנט שלהם עם תשתית הוט היתה מחורבנת ברמות בלתי נסבלות.

ואחרי שנציגה שלהם הורידה לי מחיר, וגיליתי אחרי חודשים רבים שגבו ממני יותר ממה שסוכם.

נתנו לי ב30 שקל ל100 מגה.

נקווה שהמעבר תשתית+ספק יסדר לי סוף סוף את הפינגים לשרתי משחקים בשעות העומס.

עוד 20 שקל בחודש לא נורא אם זה מה שיפתור לי את הצרות באינטרנט.

ואם לא, תמיד אפשר לעבור ספק או תשתית.

לכולם מסתבר יש מבצעים בהם ההתקנה חינם.

העיקר מקווה לקצת מזל בנתיים בזמן שאני מחכה לסיבים האופטים שיגיעו לאיזור.

ככל הנראה זו תהיה המתנה ארוכה.

לגבי CHIEF, האיש לוקח דברים ברצינות יותר מדי, ומגיב בכעס ונקמנות.

לא ארד לרמה שלו.

אני כלבלב שובב קופץ ושמח.

- - - תגובה אוחדה: - - -

לגבי הניתוקים יש לי סיפור אחר שהיה שנה שעברה.

במשך שבועות ארוכים היו ירידות ביצועים על התשתית, לפעמים ירד ל4MBIT הורדה, ו0.1 העלאה למשך כמה דקות.

משהו לגמרי לא תקין.

שבועות התמיכה שלהם אמרה לי שהבעיה ידועה ובטיפול ושום כלום.

אחרי שיחות קשות עם התמיכה שלהם, משהו השתנה.

המהירות השתפרה במידה רבה, אבל התחילו(או המשיכו) המון שגיאות במודם.

אפשר אפילו לומר שהמהירות היתה די טובה!

ובכל זאת בכל יום היו ניתוקים רבים, לפעמים עשרות ביממה.

התמיכה שלהם שוב אמרה שהבעיה ידועה ובטיפול.

אחרי כמה שבועות של תלונות חוזרות הם שלחו טכנאי שהחליף מודם ואפילו לא טרח להסתכל בלוג של המודם.

הבעיות המשיכו בדיוק אותו דבר.

היתה תקופה בה הניתוקים היו חמורים יותר, היתה תקופה בה הם באו והלכו במהלך היום, ולפעמים הצלחתי להעביר חצי יום כמעט יום שלם ללא ניתוקים.

מהחיפושים שעשיתי באינטרנט של אותם שגיאות בלוג של המודם, גיליתי ממצאים מעניינים.

מדובר בתקלות סינכרון של המודם מול השרת של הוט.

מה גורם לבעיה? יש כמה וכמה אפשרויות.

תשתית בעייתית, הגדרות בעייתיות, מודם בעייתי.

מה אופי הבעיה? מכיוון שהמודם לא מצליח להסתנכרן עם שרת העדכונים של התשתית, ומצטברות המון שגיאות, בשלב כלשהוא המודם מקונפג!!! לעשות RESET לעצמו.

זאת אומרת שהכל בכלל בעיה של סנכרון מול עדכוני מודם, והגדרה לעשות RESET בגללם.

אחת התשובות שמצאתי באינטרנט העלתה אפשרות שציוד מסויים שמחובר על אותה התשתית, כמו טלוויזיה ישנה עם ממיר מובנה, יכולים לפעמים לגרום לתופעה.

אצלי לא היו טלוויזיות מחוברות לתשתית, כי אני לא צורך ערוצי טלוויזיה.

אבל אצל השכנים כן היו מחוברים שלל טלוויזיות באותו הבניין לתשתית.

כמובן שאין למי לספר את הדבר, שאולי קורה להרבה אחרים.

כי יש נתק מוחלט בין המחלקות אצלם, ואין שום אפשרות גישה לאותם מעטים בהוט שאולי כן יבינו על מה מדובר ויוכלו לנסות לעשות משהו בעניין

מעבר לכך, יכול מאוד להיות שבעקבות פיטורים רבים, אין אצלם אף אחד שבאמת מבין בנושא, או שיש לו זמן להתעסק עם מה שלא מספיק נפוץ וחמור מבחינה מערכתית כוללת.

וכך יוצא שתופעות של בעיות, פשוט ממשיכות להתקיים ללא שום מענה.

הבעיה נפתרה בהמשך מאליה.

אולי בעקבות מעבר של השכנים(שגם הם סבלו מאותה תופעה!!!) לתשתית אחרת, והפסקת השימוש בתשתית הוט.

מקווה שהסיפור יעזור לך להבין שאם אתה לא מצליח לפתור את הבעיה עם הוט.

או יותר נכון אם הם לא מצליחים לפתור את הבעיה בזמן סביר(שבוע שבועיים).

כנראה שאין לך ברירה אלה לעבור לבזק אם אתה רוצה לפתור את הבעיה.

ואולי בעשותך כן, גם תפתור בעקיפין לאחרים את הבעיה.

- - - תגובה אוחדה: - - -

היו גם כמה סיפורים בדירות הקודמות שנפתרו אחרי תלונות רבות.

לדוגמה מקרה אחד בו החליפו לי מודם כדי לפתור בעיה אחת ויצרו בעיה אחרת ע"י כך שהטכנאי חיבר את המודם החדש(מסוג אחר) לשנאי של המודם הישן. :kopfpatsch:

לפחות הטכנאי הבא, שהיה טכנאי בכיר, זיהה את הדבר.

אני מקווה שעכשיו שקראתם את מסכת האירועים שלי מול הוט, בכמה דירות בערים שונות בתקופות שונות.

תבינו שיש בסיס רחב מאוד לדברים שאני אומר על הוט.

העוגמת נפש שהם גרמו לי לא פעם ולא פעמיים.

השקרים של אנשי התמיכה שלהם שהונחו לסבן את הלקוחות ולשקר להם(אפילו היה על זה תחקיר לא מזמן).

הגביה הלא תקינה שמדי פעם הם עושים.

הפעלת שירותים שלא ביקשתי, ושאפילו ביקשתי לבטל, בכל פעם שאני עושה שינוי.

אין ספק שהביקורת הקשה על הוט כבודה במקומה.

http://www.themarker.com/technation/1.2485848

והיא מועצמת פי אלף ע"י קולות דומים של לקוחות אחרים.

- - - תגובה אוחדה: - - -

דרך אגב, פעם באתר של הוט היתה אפליקציה לבדיקת מהירות תשתית שבדקה LATENCY והחזירה במקרה הטוב בערך 7MS.

כשהיו עומסים בתשתית, בין אם זמניים או קבועים, הLATENCY הושפע מהם לרעה והוצג בתוצאה.

כך יכלת להוכיח לנציג שיש בעיה בתשתית.

את האפליקציה הקודמת הם החליפו באחרת.

http://www.hot.net.il/heb/Internet/speed/

בחדשה הוא רושם בדיקת LATENCY ומייד עובר הלאה ללא הצגת ה"תוצאה".

בעוד שבבדיקות מהירות הורדה והעלאה הוא מציג תוך כדי בדיקה ואחריה.

רק אחרי כל הבדיקות האחרות מקבלים מסך בו גם הLATENCY פתאום "מופיע".

והוא תמיד! 1MS.

תמיד!!

נראה כאילו סתם קבעו את התוצאה ל1MS כדי להסתיר את העובדה שיש בעיות ללקוחות שחווים עומס על התשתית שלהם.

ככה אפשר לומר ש70 עם נפילות ל60 זה תקין, למרות שהLATENCY נפגע, ובעקבותיו חווית השימוש באינטרנט של הלקוחות.

כל זה קרה בערך באותו הזמן שהם החליטו ש70 עם נפילות ל60 על קו של 100 זה תקין.

למה לפתור בעיות אם אפשר פשוט לשקר ללקוחות?

אפילו אחרי 12 אלף לקוחות שהתנתקו, הם הרוויחו יותר ברבעון האחרון.

כנראה שהשיטה עובדת.

http://www.themarker.com/technation/1.2485848

עד שהם לא יאבדו מספיק לקוחות כדי לגרום להם לשנות גישה, הם ימשיכו באותה הדרך.

העיקר מבחינתם הדיבידנדים.

נערך על-ידי Art Tatum

פורסם
  • מחבר

דיברתי עכשיו שוב עם התמיכה הטכנית שלהם, הפעם עם נציגה אחרת. הפלא ופלא, זאתי כבר כן רואה ניתוקים! אותם הניתוקים שהנציגים הקודמים הכחישו את קיומם. היא גם הודתה בזה שכשמנתקים את המודם מהחשמל זה אמור להראות אצלם כניתוק, בעוד שהאדם הקודם שדיברתי איתו, אחד מה"מנהלים" בצוות התמיכה, טען בתוקף שלא. אלא מה, היא אומרת שמבחינת הוט, שני הניתוקים שהיא רואה מתחילת היום, כלומר תוך כמה שעות, זה תקין!!! אתם הבנתם, רבותי?

נערך על-ידי vic07

פורסם

מוסיף לרקורד - החלפתי בשבוע אחד 3 מודמים, כולל את המודל החדש יותר של ההוטבוקס. הניתוקים קיימים, איבודי החבילות זה חלק שבשגרה.

ויק, זאת מלחממה שאני מנהל מול הוט כבר קרוב ל-3 שנים. חוץ מלשים פלסטרים אין מה לעשות. בשניה שתהיה לי יכולת להשתמש בתשתית אחרת, אעשה זאת.

נערך על-ידי djelectric

פורסם

כן, הבנו ששיטת הנסיונות המרובים מנצחת.

חייג שוב, תהיה סופר נחמד וחייכני עד שתיפול על מישהו שיגיד לך שהניתוקים האלו פאקינג לא בסדר והוא/היא שולחים טכנאי.

עזוב אותך מאיך יכול היה להיות מדהים לו רק הלה לה לה והלי לי לי לא היו עושים נו נו נו, על הדברים האלה תתחשבן איתם במבצע הבא של בזק.

הורג אותי שאנשים מייחסים לגופים האלה מוח קולקטיבי ויעיל שיושב בחדרים אפלים ורוקם תוכניות סודיות כדי לדפוק את הלקוחות בחוסר תום לב.

אלו גופים מסורבלים ולא יעילים ששמים בפרונט אנשים שמקבלים שכר מינימום ואתה הלקוח מעניין להם את אתה יודע מה.

לא צריך להיות מתוחכם מדי כדי לעשות רווח טוב פה בארץ, הישראלי המצוי ישלם מחיר מופקע בכיף שלו (אחרי כמובן שהוא ניסה לזמבר איזה מוכר ביד שתיים והסביר לו טוב-טוב כמה המוצר שלו דפוק ואיך הוא צריך לקבל אותו בחצי מחיר). אפשר לראות את זה בחברות הטלוויזיה, בסלולאר, ברשתות מזון, אלקטרוניקה בידורית, ביגוד - איפה לא?

זה אנחנו רבותי, לא הם. הם רק מתפרצים לדלת פתוחה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים