עבור לתוכן

איך לחצות את הכביש?

Featured Replies

פורסם

תמיד למדו אותנו כשהיינו קטנים איך לחצות את הכביש אבל נראה לי שבתור מבוגרים שכחנו.

הבעיה היא בעיקר בכבישים עם שני כיוונים שאין מעבר חציה קרוב(בלי רמזור גם ככה המעבר חציה לא שווה כלום).

אני רואה אנשים חוצים מתוך הנחה שהמכוניות הנוסעות לא ידרסו אותם. ההנחה הזו היא בדרך כלל נכונה אבל לא הייתי מסתמך על טוב לבם של הנהגים.

הרבה מהאנשים מוציאים את האגרסיות שלהם על הכביש וכבר ראיתי אנשים עושים דברים מסוכנים מאוד בכביש שאם במקרה היה עובר שם הולך רגל אז היה הולך עליו.

כשאני חוצה את הכביש אני נוטה לחכות שבאמת אני מכוניות קרובות משני הכיוונים. הרבה פעמים זה גורם לי לחכות יחסית הרבה זמן עד שאני חוצה את הכביש בעוד רוב הולכי הרגל פשוט חותכים באלכסון בין אם יש מכוניות ובין אם אין.

הבעיה היא שזה קצת מלחיץ לחכות הרבה זמן כי אנשים חושבים שנפלת מהירח, או שאוליי זה רק נדמה לי. לפעמים גם נגמרת הסבלנות וחוצים וזהו.

היום היה יחסית פנוי בכביש אבל מישהוא בדיוק עצר אחריי אז התחלתי לחצות אבל אז האידיוט התחיל לנסוע רברס.

אי אפשר לסמוך על אף אחד בכביש. חלק מהישראלים כנראה מדמיינים שהם נאצים ושהולכי הרגל הם כלבים יהודים.

בכלל לדעתי צריך להוציא להורג אנשים שהורגים אנשים בכביש.

אבל זו מדינה של עלובי נפש מרושעים.

על דם משלמים בדם.

נערך על-ידי Sargon

פורסם
dude-wtf.jpg
פורסם

לא פלא שהוא חושב שכולם בטכניון ערסים.

פורסם

^:lol:

פורסם

I'd like to give you a name.

Leonard Levinsky. Brilliant psychiatrist.

You'll talk, he'll listen...

פורסם
  • מחבר

כמה אנשים צריכים להדרס, למות בתאונה חזתית עם מרצדס שחוצה פס לבן ומאיצה כדי שהדברים האלה יזיזו גם לכם?

אוליי אתם כבר השלמתם עם המצב בכבישים. ואל תגידו לי שאני פארנאויד.

רק בגלל שאתם לא חזיתם בתאונת דרכים במו ענייכם זה לא אמר שזה בכלל לא קיים.

וגם אם מישהוא לא הורג אותך, לחטוף זעזוע מוח מאיזה מכונית שרק נכנסה בך קצת זה גם לא בדיחה.

מה אני לא רואה איך אנשים נוהגים בכביש? זה שעוקפים בצומת, זה שאף אחד לא יודע שצריך לעצור לגמריי בתמרור עצור, זה שאנשים עוקפים בצומת של כביש עם נתיב אחד...

זה שאנשים חותכים ועוקפים כמו עכבישים ולא מאותתים?

אוליי אתם חושבים שיש דברים יותר חשובים מזה, כמו מלחמות עם ערבים.

אבל לדעתי יותר חשוב לא להתעצבן כמעט כל יום בכביש מנהגים מרושעים מאשר להמשיך לשרוד.

נערך על-ידי Sargon

פורסם

אנשים כבר התייאשו מרוב שהכל עקום.

זה עוד חלק בעקמומיות הזו.

מרוב עקמומימויות לא רואים את העוקם הגדול.

פורסם

לא הבנתי את המעבר מפוסט תמים של "איך לחצות?" לאיחולי מוות?

הנהג הישראלי הוא אגרסיבי ועצבני וזה ידוע.

פורסם

אם זה ידוע אז צריך לעשות משהו בנידון.

או שאפשר לתת לעוד 20 אלף אנשים למות עד שיהיו מכוניות שיסעו לבד.

בכלל ביפן לרוב מכוניות הסובארו יש מערכת eyesight שמסייעת לנהגים להרוג פחות אנשים.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_traffic-related_death_rate

בואו נגיד שאף אחד לא יופתע מהמדינות בהן מספר ההרוגים לכל 100 אלף רכבים הוא הכי נמוך...

http://www.autonews.com/article/20140926/OEM04/140929906/subaru-adds-eyesight-technology-to-impreza-plans-big-rollout

ביפן 76% מהקונים מוסיפים את המערכת לאוטו שלהם

בארה"ב רק 10%

כמובן שהמערכת לא בדיוק זולה

$1200 דולר, שעבור אמריקאים זה כמו $2400 דולר כי המכוניות שלהם עולות כמו מסטיק.

ובכלל, למה להשקיע במערכת שמונעת תאונות, הרי "לי זה לא יקרה"

נערך על-ידי Nihility

פורסם

ולראייה, ישראל נמצאת במקום טוב יותר מיפן באותה רשימה (במיון לפי כמות ההרוגים לכמות האוכלוסיה)

נערך על-ידי 11010010110

פורסם

לא מעניין כמות הרוגים לכמות אוכלוסיה, מעניין לכמות כלי רכב או אפילו כמות קילומטרג'

אם יש לך פחות בני אדם גרועים בנהיגה על הכביש אז יהיו לך פחות תאונות

פורסם

וגם בני אדם הגרועים בחציית כביש (ע"ע "ציר המוות", שנסגר רק בגלל שהטמטום ניצח).

פורסם

להעביר את נתיבי האוטובוסים + תחנות האוטובוס באמצע בין נתיבי התנועה של התנועה הכללית זה epic fail מלכתחילה. למה ציפית ?

פורסם

epic fail? כנראה לא היית בהרבה מקומות בעולם. ככה זה שם. עדיפות לתחבורה ציבורית.

פורסם

מבחינה תכנונית עדיף שהנתיבים הייעודיים/סגורים לתחב"צ יהיו בקצוות הכביש ולא במרכז אך זו לא הנקודה. השאלה היא מדוע בני אדם מצאו בציר הזה את מותם והתשובה היא פשוטה וחד משמעית - הם לא ידעו לחצות כביש, עם כל הצער שבדבר.

ברגע שנתיבי המטרונית בחיפה/קריות ייפתחו לתנועה של קווי אוטובוס נוספים התסריט יחזור על עצמו, אין לי שום ספק.

נערך על-ידי ALÞHA

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים