פתרונות לWIFI גרוע בגיימינג - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פתרונות לWIFI גרוע בגיימינג


n00kie

Recommended Posts

אז הבעיה היא כזו -

יש לי ארבעה מחשבים (נייחים) בבית, שניים מחוברים קווית לראוטר שנמצא קומה מעל (ה-הכי קרוב וה-הכי רחוק) ואני מקבל בהם 100/2 יציב יחסית.

שניים מחוברים בWIFI לראוטר בעזרת כרטיס TL-WN722N.

הראוטר הוא HOTBOX (יוחלף שבוע הבא לHOTBOX 2, למרות שזה לא ישנה כלום), והמרחק מהחדרים עם שני המחשבים בWIFI הוא 10 מטר ובערך 6 מטר קו אוירי, כשהאות צריך לעבור דרך קיר או שניים די משמעותיים.

הבעיה היא שכרגע אין אפשרות להעביר כבלים ושני המחשבים שמחוברים בWIFI מקבלים 5~ DL עם קפיצות פינגים מגוכחות ולפעמים אפילו ניתוקים.

מה האפשרויות שלי?

להבנתי זה לחבר את הכבל במחשב בקומה למטה לראוטר נוסף שיהיה נקודת גישה (לא מעוניין לחבר את אותו המחשב בWIFI בשום צורה), להשתמש במגבר או להעביר את הראוטר לקומה למטה (קצת בעייתי בגלל הוט).

מה תהיה האפשרות הכי פרקטית וטובה? האם מגברים יתנו חיבור יציב וטוב ולא יפריעו לראוטר מבחינת המחשבים שמחוברים חוטית?

תודה מראש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האפשרות הפרקטית והטובה ביותר היא לחבר את המחשבים בכבל רשת אל הנתב או אל נקודות הגישה. אין שום בעיה להוסיף נתבים שימשו כ-AP ויוחברו אל הנתב הראשי באמצעות כבלי רשת. בפרק האחרון של המדריך הזה יש הסבר איך לעשות זאת. חיבור באלחוט תמיד יתן PING ארוך יותר ומהירות הורדה נמוכה יותר. http://www.netcheif.com/Articles/RouterAsAP/RouterAsAP.htm

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז בעצם אם אני מחבר את הנתב שישמש בתור AP בכבל לנתב הראשי, ואת שאר המחשבים אני מחבר בכבלים לAP (או לצורך העניין חלק מהמחשבים בכבל והשאר בWIFI אך ישבו הרבה יותר קרוב אליו), אין שום האטה במהירות או עלייה בפינג?

אני שואל כי יש לי ניסיון רע עם הMOCA של , נתן לי 15~ פינג כשבדקתי פינג ל192.168.1.1.

אם חיבור קווי דרך AP נותן בדיוק את אותם הביצועים כמו חיבור קווי ישירות לנתב אז זה יכול לסדר לי את הבעיה.

ושאלה נוספת - בהנחה ואני מחבר AP אלחוטית (כמו בחלק הראשון של המדריך הנ"ל), האם מדובר על האטה בחצי של כל המחשבים (קוויים ואל חוטיים) או רק של האל חוטיים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...