המלצה למדיח כלים ואו הפניה לאתר המדרג מדיחי כלים - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה למדיח כלים ואו הפניה לאתר המדרג מדיחי כלים


THE-BIG

Recommended Posts

אני מחפש להורים שלי מדיח כלים

עד היום אני לא מבין למה אין אתר שמדרג מוצרי חשמל למטבח

אשמח לעצה או הפנייה לאתר שעושה השוואת כאלה

אתרים מארהב לא רלוונטים כל כך כי הדגמים שנסקרים שם כמעט ולא נמכרים בארץ

שאלה נוספת האם כדאי לייבא אחד כזה מחול??

אני מניח שלא בעבקות עלויות הובלה ואחריות

אבל אשמח להחכים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי יש Bosch וכנ"ל להורים שלי, ואין תלונות.

ALCHEMY, ידוע לך על משהו ספציפי שבו דגמים חדשים עולים על הישנים?

ראיתי שמוכרים דגמים שלא קיימים כבר באתר הרשמי של החברה בארץ.

עקרונית אין הבדל גדול, אבל גם אין סיבה לקנות משהו מיושן באותו מחיר.

לגבי דגמים - מה אתה מחפש ?

אופציות :

צר/רחב

אינטגראלי/חצי אינטגראלי/רגיל

תקציב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אינטגראלי או לא זה נושא של אסטטיקה, טכנית אין הרבה הבדלים.

לדעתי האישית מדיח לא אינטגראלי יותר נוח, אבל זאת העדפה אישית.

עשיתי סינון ראשוני בזאפ :

http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=e-dishwasher&db136191=136225,136218,136223&db6682=6683&db3309160=4297424,4297425&db57761=57762&orderby=price&noidx=1

חשוב לבדוק איפה מייצרים את המדיח וכמובן יבואן רשמי B/S/H + שווה לעשות הרחבת האחראיות בעת ההתקנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא אני בדעה שאף פעם לא שווה לעשות הרחבת אחריות למוצרי חשמל גדולים כמו מדיח. זה עולה לפעמים מחצית מעלות המכשיר עצמו, ומלא בסייגים, מה שיאפשר להם בכל מצב להתחמק ממתן שירות בחינם, כי דווקא מה שהתקלקל בדיוק לא מכוסה, או שהכיסוי לא כולל ביקור טכנאי וכו'. גם לא התרשמתי ממקצועיות יתרה של הטכנאים שלהם.

חשוב גם לדעת שכל "טכנאי ההתקנות" של החברות האלה, שבאים להתקין את המוצר (חובה להשתמש בשירותיהם כדי לקבל אחריות) הם אנשי מכירות במסווה שתמיד ינסו לדחוף מוצרים נלווים לא נחוצים כדי "להגן על המכשיר" וכו'. הדברים הפופולריים שמנסים לדחוף זה מגן קפיצות מתח, "מסנן אבנית" (שעובד כנראה בטכנולוגיית אורן זריף), ועגלה שאיתה אתה יכול להרים את המכונה ולהזיז אותה כדי לנקות מתחת (פחות רלוונטי כנראה למדיח, אבל תמיד דוחפים את זה טכנאים של מכונות כביסה ומייבשים). אף פעם לא כדאי לקנות מהם שום דבר. אלה דברים שבעקרון לא נחוצים בכלל, וגם אם מסיבה כלשהי אתה רוצה אותם, אז המחיר הוא תמיד מופקע ותמיד עדיף לקנות עצמאית במקום אחר.

חלק מהאנשים האלה (לא כולם - חלק ממש סבבה) ממש אגרסיביים ומפעילים לחץ שיווקי אדיר בכל מיני טענות שקריות (אם לא תקנה את מגן השקע שלנו, לא תהיה לך אחריות), או שמסנן האבנית (שלא עושה כלום) הוא ממש חיוני ובלעדיו תוך חצי שנה המכשיר נסתם ומפסיק לעבוד (וכמובן, לא תהיה אחריות וכו' וכו'). פשוט להתעלם ולסרב לכל הצעה שלהם וזהו. בפעם הראשונה כשלא הייתי מוכן ללחץ הזה כמעט התפתיתי, אח"כ הבנתי שזה סתם שיווק אגרסיבי סטנדרטי וזה כבר לא מזיז לי.

עוד נקודה ספציפית לגבי מדיח: הטכנאי / מי שלא יהיה שבא לחבר את המכונה מצפה שכל התשתית כבר תהיה מוכנה, כולל אינסטלציה, ובמקרה שמדובר בהתקנה בתוך ארון, שיהיה חור מספיק גדול להעביר את הדרעק הזה שנמצא מאחורי המדיח (שכחתי מה זה). זה צריך להיות חור של 10X10 ס"מ בערך. אם לא הכל מוכן, הוא פשוט יילך בלי להתקין ופעם הבאה יבקשו ממך כסף על ההתקנה. זה קרה לי עם אותו מדיח של BOSCH שנמצא אצליח. אחרי שעשיתי קצת רעש (לא אמרו לי שום דבר על גודל החור הדרוש בטלפון כשתיאמתי את ההתקנה), ואיימתי לבטל עסקה, ביטלו את דרישת התשלום, אבל בכל מקרה עדיף להיות מוכן מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאמא שלי יש של בלומברג. אמנם מיוצר בטורקיה (ימ"ש) אבל עובד יופי. טריפל A (בחשמל 10% פחות מהתקן - כלומר יותר חסכוני מA) ומחיר הגיוני (בסביבות 1600 שקל).

מצטרף להערה של QTTP בקשר למתקינים ושיטת המכירה האגרסיבית. צריך לומר לא בנימוס (על אף הפרצוף הזועם/הנעלב שהם יעשו לך). אני גם עם QTTP בעניין הרחבת האחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני זוכר נכון, הרחבת אחראיות מלאה למוצרי בוש/סימנס משנה אחת ל-3 שנים עולה 199 ש"ח.

עקרונית מדיח מלפני 10 שנים לא שונה בהרבה ממדיח מודרני מבחינה מכאנית, אבל כל נושא הבקרה השתפר, חיישנים יותר מתקדמים ובקר חדשני.

כתוצאה המדיחים נהיו בעיקר יותר חסכוניים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיקר פחות אמינים - כי הבקר החדשני הזה פשוט מיותר, ולא מוסיף אף יתרון מול בקרים אלקטרוניים פרימיטיביים מלפני 20 שנה או טיימר "תוכנית" מכאני

החיסכון מגיע לא מהבקר, אלא מהמבנה פיזית של המכונה - יותר השקעה בדברים כמו בידוד תרמי, שימוש בחיישני טמפרטורה מדוייקים יותר וכו'. פשוט לפני 20 שנה היה מקובל למצוא את זה בעיקר במכונות איכותיות, ואם הזמן זה הפך לסטנדרט. אין ולא היתה כל מגבלה טכנולוגית על דיוק של חיישן טמפרטורה גם בימים שדברים עבדו על קיטור

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התרשמות אישית מדיח שקניתי לפני חצי שנה באמת מנקה יותר טוב מהמדיח בן ה10 ששבק חיים.

המלצות: הסדרה השקטה של בוש\קונסטרוקטה באמת שקטה אם שקט חשוב לך. לעומת זאת הסדרה החסכונית במים לא תחזיר את ההפרש במחירי המים לעומת מחיר המדיח.

מומלץ גם מדיח עם מגירת סכום נפרדת במקום סלסילת כלים זה עוזר הרבה הסידור נוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...