פורסם 2014 באוקטובר 3011 שנים תמיד "יש עוד בדרך" כי משחקים יוצאים, וחדשים נכנסים לפיתוח. כל עוד ישנם משחקים תומכים בפיתוח מצבנו טוב.בערך 40% מתוך אלו ששוחררו עם advanced physx מדורגים למעלה מ-75 metacritics, אבל על טעם וריח אין מה... אני לא נוהג להכניס טעם אישי למשוואה.לגבי משחק ש"ממצא באמת את יכולות PhysX", ובכן, כמות \ איכות האפקטים עולה עם הזמן, אבל בסופו של יום החומרה היא זאת שמונעת מיצוי מלא של היכולות. זה הכל שאלה של כמה polygons, particles וכו' כדאי למפתחים להקצות לאפקט כזה או אחר בהתחשב בחומרה הקיימת בשוק ושאר הדרישות הגראפיות של המשחק. נערך 2014 באוקטובר 3011 שנים על-ידי SyndromE
פורסם 2014 באוקטובר 3011 שנים אם אתה יכול למכור אותו, כנראה זה עדיף - מוזיל לך את השדרוג.אחרת שים אותו על המדף, ושלוף את נשק יום הדין ברגע ש-gtx970 לא יסחוב לך משחק ב-1080p עם פיזיקס..מי יודע, אולי LOTF יהיה הראשון שכולל את הטכנולוגיות המתקדמות האלה ולא ישעמם אחרי כמה שעות.אגב LOTF משתמש ב- PhysX 3.3 (חדש) ורוב האפקטים רצים על ה-CPU (כולל קונסולות), מלבד אפקט ה-Turbulence שרץ על ה-GPU. נערך 2014 באוקטובר 3111 שנים על-ידי SyndromE
פורסם 2014 באוקטובר 3111 שנים אגב LOTF משתמש ב- PhysX 3.3 (חדש) ורוב האפקטים רצים על ה-CPU (כולל קונסולות), מלבד אפקט ה-Turbulence שרץ על ה-GPU.זה לא פיצ'ר של NV? אז למה הוא רץ על ה-CPU?
פורסם 2014 באוקטובר 3111 שנים ישנם מאות משחקים (כ-537) שמשתמשים ב-PhysX לפיזיקה הבסיסית (בדומה למנוע Havok), שצריכה לעבוד על כל מערכת \ קונסולה \ אנדרואיד וכו' (אחרת המשחקים לא היו עובדים כלל ללא כרטיס אנוידיה).גרסא 3.3 כוללת הרבה שיפורים \ אופטימיזציות כך שניתן להעמיס אפקטים יותר איכותיים על ה-CPU ללא פגיעת ביצועים גדולה. אפקטים שהמפתחים מיעדים ל-CPU בדרך כלל לא ניתן להגדיר\לכבות מתפריטי המשחקים.מה שבלעדי לכרטיסי אנוידיה ב-PhysX זה האפקטים המתקדמים, שעושים שימוש בכמויות גדולות של particles או שנשארים בסצנה לזמן ממושך (לא נעלמים מיד). כאלה שה-CPU לא מספיק חזק עבורם.תמיכת GPU לאפקטים מתקדמים קיימת רק במשחקים שמאפשרים הגדרה יעודית של PhysX מתפריטי המשחק. נערך 2014 באוקטובר 3111 שנים על-ידי SyndromE
פורסם 2014 באוקטובר 3111 שנים קראתי את הדיון ולא הבנתי למה אתה רוצה להשאיר את הכרטיס הישן? בשביל פיזיקס ? לא הבנתי..
פורסם 2014 באוקטובר 3111 שנים הוא שקל להשאיר את הכרטיס הישן כי ניתן להגדיר בדריבר אנוידיה שהאפקטים המתקדמים של PhysX (במשחקים תומכים כמובן) ירוצו על הכרטיס המשני, בכדי שהכרטיס הראשי יוכל להקצות את כל המשאבים לרינדור הגראפיקה. מדובר בשיפור ביצועים במשחקים שמשתמשים ב-GPU PhysX. הבעיה עם זה היא שרוב הזמן הכרטיס המשני סתם ישב במערכת ללא מעש ויצרוך מתח \ יפלוט חום (אם כי לא הרבה הרי הוא במנוחה), מאחר וכמות המשחקים שעושים שימוש בכרטיס המסך עבור PhysX היא מועטת יחסית, וגם ככה 970 ידע להתמודד עם זה ברוב המקרים ללא צורך ממשי בכרטיס פיזיקס משני\יעודי, כשמדובר ב-1080p. נערך 2014 באוקטובר 3111 שנים על-ידי SyndromE
פורסם 2014 בנובמבר 111 שנים הוא שקל להשאיר את הכרטיס הישן כי ניתן להגדיר בדריבר אנוידיה שהאפקטים המתקדמים של PhysX (במשחקים תומכים כמובן) ירוצו על הכרטיס המשני, בכדי שהכרטיס הראשי יוכל להקצות את כל המשאבים לרינדור הגראפיקה. מדובר בשיפור ביצועים במשחקים שמשתמשים ב-GPU PhysX. הבעיה עם זה היא שרוב הזמן הכרטיס המשני סתם ישב במערכת ללא מעש ויצרוך מתח \ יפלוט חום (אם כי לא הרבה הרי הוא במנוחה), מאחר וכמות המשחקים שעושים שימוש בכרטיס המסך עבור PhysX היא מועטת יחסית, וגם ככה 970 ידע להתמודד עם זה ברוב המקרים ללא צורך ממשי בכרטיס פיזיקס משני\יעודי, כשמדובר ב-1080p. אה הבנתי , תודה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.