פורסם 2014 בדצמבר 1210 שנים מחבר אני חושב שמבחינה זו כל החברות פועלות באופן דומה.הבנתי. כמו כל התאגידים, גם החברות הללו מרשות לעצמן לשים פס על הצרכן. אם תשלום על מוצר כולל גם אחריות, מאיזו סיבה הם לא מוכנים להחליף לחדש?מבחינתי הכונן החדש שסיפקו לי הרוס לא פחות מההוא ששלחתי. ממש מרתיח.
פורסם 2014 בדצמבר 1210 שנים אני חושב שאתה מגזים ואני לא מסכים עם עמדתך.כשאתה מוסר כונן משומש שהוא תקול, אף אחד לא חייב לך כונן חדש. חייבים לך כונן תקין.
פורסם 2014 בדצמבר 1210 שנים מחבר לטעמי זה לא ממש הוגן.מאחר שלא היה בדעתי לרכוש כונן מחודש (שתקן אותי אם אני טועה, עלול למות מהר יותר), לדעתי הם מחוייבים לספק לי בדיוק מה ששילמתי עבורו אחריות, קרי כונן לא משופץ.
פורסם 2014 בדצמבר 1210 שנים אז ניאלץ להסכים שלא להסכים. מבחינתם - מסרת להם כונן משומש. הם יכולים לתת לך כונן משומש/מחודש, ובלבד שהוא תקין. יש מצב גם שיתנו לך חדש, פשוט הם לא מתחייבים לזה. אם הכונן שלך היה חדש מהניילונים, שקנית ישירות מהם או מספק מוכר - מילא, אז היה לך קייס. במקרה שלך קנית ממישהו באיביי, שזה תחום אפור. זה פחות או יותר שקול לזה שתקנה מאדם פרטי. אפילו אם אני מוכר לך כונן באריזה שמעולם לא נפתח - מכל הבחינות של כללי המסחר - מדובר בכונן משומש. לגבי אורך חיים - יש שונות כל-כך עצומה בכל מה שנוגע לאורך חיי כונן, שאין שום סיבה להאמין שכונן חדש ישרוד יותר זמן מכונן משומש שהוא בן כמה חודשים / שנה. לראיה, הכונן שלך היה די חדש (חודשים בודדים), והתברר כתקול. קיבלת את מלוא כספך בחזרה, נתנו לך להשאיר את הכונן התקול ואתה מקבל תמורתו כונן תקין, שלא שילמת עליו אגורה. תגיד תודה ותפסיק להיות חמדן. נערך 2014 בדצמבר 1210 שנים על-ידי QttP
פורסם 2014 בדצמבר 1210 שנים מחבר חח אני לא חמדן. אני מניח שהצטיירתי ככזה, אבל אצלי העניין הוא עקרון. זה היה יכול להיות כונן שרכשתי במלוא כספי מחנות כלשהי, כך שמבחינתי העובדה שציינת לא משנה הרבה.בכל אופן, אני אכן מודה על כך שהכסף הוחזר. וכמו שכבר אמרתי כמה פוסטים קודם, נסתפק במה שיש כרגע בתקווה שיספק את הסחורה.שיהיה שבת שלום. נשתמע במוצ"ש.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.