מס' שאלות לגבי מעבדים, תאימות זכרונות ומשחה תרמית - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מס' שאלות לגבי מעבדים, תאימות זכרונות ומשחה תרמית


zoro9

Recommended Posts

1) מזרק Noctua NT-H1 שקיבלתי עם קירור מעבד מלפני כ-3 שנים ועדיין מלא ברובו, טוב לשימוש או שחייבים לקנות חדש?

2) מעבד חדש i5 4590 TRAY הגיע עם מדבקת קוד קטנה במרכז של הצד עם המגעים. אני אמור להסיר אותה? למה בכלל שמו שם מדבקה? לא נראה מיקום טוב במיוחד...

3) האם היה עדיף כבר ללכת על 4690 בתוספת של 80 ש"ח? אני מניח שעדיין אוכל להחליף אם ארצה (לא פתחתי את האריזה). המחשב הוא לשימוש כללי (עבודה משרדית, אינטרנט, סרטים HD, מעט פוטושופ, ללא גיימינג, ללא OC כמובן). אבל זה מחשב שאמור להחזיק לפחות 5 שנים או יותר, אז לא עדיף ללכת על הi5 הכי חזק?

4) זכרונות שיש לי ושאני רואה שלוח האם שהזמנתי עכשיו H97M Pro4 לא מופיע ברשימת הלוחות שמתאימים ועברו בדיקה (QVL). האם יכולה להיות בעיה או שחוסר תאימות זה עניין נדיר? האם בדיקת memtest86 יכולה לתת ודאות מלאה להתאמה או שיכולים לצוץ בעיות אח"כ גם אם הבדיקה יוצאת תקינה?

תודה למשיבים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. משחה תרמית מתייבשת עם הזמן וכמובן ככל שהיא חשופה לחום. מהי תוחלת החיים של משחה תרמית שאוחסנה כראוי? אני לא יודע - תבדוק האם יש עליה תאריך תפוגה או משהו כזה, ובכל מקרה אני מציע לך להתייעץ בפורום קירור.

2. אני מציע שתשאל את החנות אם אתה יכול להוריד את המדבקה הזו - יכול להניח שהם הדביקו אותה שם בכדי שהם יוכלו לזהות את המעבד הספציפי הזה, והסרתה יכולה לגרום לביטול האחריות מצד החנות.

3. מבחינת יחס ביצועים למחיר מעבד i5-4590 עדיף על i5-4690, אבל יש אנשים שמוכלים לשלם עוד כ-100 ש"ח בשביל לקבל תוספת של 200MHz. האם כדאי להחליף את המעבד ב i5-4690? זה שיקול שלך בלבד. אם ממש בא לך - תחשב את היחס בין התדר למחיר עבור כל מעבד ותראה איזה מעבד משתלם יותר. בכל מקרה, לשימושים שלך נשמע שגם מעבד i3 היה מספיק.

4. אף חברה לא יכולה לבדוק שהזיכרון שלה מתאים לכל הלוחות הקיימים (או כאלו שיוצרו לאחר שהזיכרון שוחרר), ולכן ברשימה זו יש מספר מוגבל של לוחות. האם תהיה בעיה להפעיל את הזיכרון עם הלוח שלך? סביר מאד להניח שלא. האם אפשר להבטיח לך את זה ב 100%? לא. אם המחשב נדלק עם הזיכרון, כל הזיכרון מזוהה ואין בעיות אחרות - סביר להניח שאין בעיית תאימות. בכל מקרה אני ממליץ לבדוק את הזיכרון עם +memtest86 - לי אישית קרה שקניתי חדש והוא פשוט לא היה תקין. אם בדיקת ה +memtest86 לא מוצאת שגיאות (מומלץ להריץ למשך כמה שעות) - הזיכרון תקין ואין בעיית אי-תאימות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...