פורסם 2014 באוקטובר 1111 שנים http://www.rpgcodex.net/forums/index.php?threads/increase-online-gaming-performance-by-tinkering-with-ethernet-card-driver.88083/http://community.moviebattles.com/forum/public-area/support/35623-general-fps-and-network-optimization-guideעד כמה הדברים הללו יכולים להשפיע במשחקים שצריכים latency נמוך ?
פורסם 2014 באוקטובר 1111 שנים לדעתי....בכלל לא.מי שמשפיע הכי הרבה על הLATENCY שלך זה דווקא עולם האינטרנט ולא הדברים הללו.אולי אם היית מסתכל על זה מנקודת מבט של שרת, הדברים הללו היו משפיעים.
פורסם 2014 באוקטובר 1211 שנים מחבר זה שאלה טובה, למה בדיונים הללו אנשים רושמים שזה כן עזר להם בחלק מהמשחקים (ובאחרים זה לא היה מורגש). נערך 2014 באוקטובר 1211 שנים על-ידי needacomp
פורסם 2014 באוקטובר 1211 שנים לגבי interrupt moderation - יש הגיון מסוים שדווקא במצבים שבהם אין הרבה תעבורה, אבל חשובה השהייה נמוכה (מה שקורה במשחקים בעיקר) - שווה לבטל את זה. בכל מקרה זה פשוט מאוד לבדוק.שאר הדברים שהוא מעלה (בדיון הראשון) נשמעים יותר כמו קשקוש, במיוחד הקטע של "interferes with Windows network stack". הרי הסיבה שכל הפיצ'רים האלה שם היא שמדובר בפיצ'רים סטנדרטיים של הWindows network stack, שהוטמעו תוך שיתוף פעולה בין מיקרוסופט ליצרני החומרה, וכבר שנים שקיימיים ממשקים סטנדרטיים בין מערכת ההפעלה לדרייברים של כרטיסי הרשת לביצוע כל אחת מהפעולות האלה. אז נכון מאוד שכשמדובר במחשב חזק, והתעבורה היא לא רבה (שוב, זה המצב הנפוץ במשחקים), הoffload של חישובי הchecksum ושאר הדברים כנראה לא יתרום שום דבר מורגש, אבל להזיק זה בטח לא יזיק.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.