המלצה לספק שמתאים להאסוול - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה לספק שמתאים להאסוול


iii2

Recommended Posts

שלום,

קיבלתי לאחרונה פה בפורום המלצה לספק S12II-520 של seasonic. על פניו הכל נראה טוב, אבל חקרתי היום עוד קצת את נושע הספקים בכללי והבנתי שבמעבדי הhaswell האחרונים המעבד צריך לכלול תמיכה מיוחד במסילות ה12v ושהדבר יצור בעיות, וכמובן יצא כך שהספק הנבחר לא תואם, לפחות על הנייר למעבדי ההאסוול.

יש פה לאינטל http://www.intel.com/reseller/psu_selector/ רשימה שלמה של ספקים תומכים, אבל לא הצלחתי למצוא דגם במחיר סביר, שנמכר בארץ.

אם תוכלו לעזור לי למצוא ספק נורמלי שידוע שיש לו תמיכה בhaswell אני מאוד אודה לכם.

התקציב הוא 350 עם חריגה ל400,

המפרט הוא:

מארז - GX500

מעבד - i5 4690

לוח אם - GA-H97-HD3

זכרונות - Ripjaws Series 8GB F3-12800CL9D-8GBRL

כונן קשיח - WD Blue 1 TB

SSD - 840 evo 120gb

אולי בעתיד, עוד שנה בערך אני ארצה לשדרג את המחשב ואני אוסיף לו כרטיס מסך ברמה של Nvidia GTX 660, אז אשמח לקבל המלצה לספק שיאפשר גם את השדרוג העתידי הזה, אם זה חורג מהתקציב אז אני גם אסתפק בהספק נמוך יותר.

תודה רבה לעוזרים ושיהיה חג שמח :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

תודה על ההמלצה, אבל לפי האתר http://www.seasonic.com/product/pc_atx.jsp אין לסדרה הזאת תמיכה ב Haswell.

ל levin445, תודה על תגובתך אבל את הפרסום אני כבר מכיר, הוא רק בלבל אותי יותר. אני יודע שיש מספר דגמים שתומכים, אך רובם נמכרים במחירים מופרזים או לא נמכרים בארץ. אני רק מחפש המלצה לספק שקיים בארץ, במחיר של כבערך 350 ש"ח, שידוע כבעל תמיכה במעבדי Haswell.

בינתיים הספק היחידי שמצאתי במחיר נורמלי הוא זה http://ksp.co.il/?uin=21875, יש לכם חוות דעות עליו במקרה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זה השטויות האלה "תמיכה בהאסוול" ? כמו שבספקים בעבר היה כתוב 4 Ready ?

על הספק להיות איכותי ובהספק מתאים, ואם בלוח יש חיבור 8 pin ומעבד שאכן צריך חיבור כזה בגלל צריכת החשמל שלו, חיבור 8 (או 4+4) בספק. מתי ראיתם לאחרונה ספק מחברה נורמלית שאינו עומד בדרישות אלה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://plonter.co.il/detail.tmpl?sku=S12G-450

בסדרת S12G יש תמיכה.

אם משתמשים בספק ללא תמיכה (ספק שאינו יכול לספק זרם נמוך 0.05A למעבד) אז אפשר פשוט לבטל את מצב שינה C6/C7 בBIOS. אבל צריכת החשמל במצב שינה תהיה גבוהה יותר.

אפשר גם להמנע מכניסה למצב שינה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא הכי מבין בכל הנושא הזה, אבל אם אני כבר קונה ספק חדש אני מעדיף שתהיה תמיכה מלאה.

אני אסביר בקצרה את מה שאני הבנתי, אז בעיקרון במעבדי HASWELL יש משהו שנקרא C6/C7 שזה גורם לצריכת חשמל נמוכה במצב שינה. העניין הוא שכדי לספק את הצריכה הנמוכה, במסילת ה12v הספק צריך להעביר זרם מאוד נמוך 0.05A, זרם שלא כל ספק יכול לספק.

אז הבעיה שנוצרה היא שפעם לא שמו דגש על זה ופתאום ספקים לא תומכים במצב הזה. אז בעקרון אפשר לבטל את כל מצב ההשהייה הזה בBIOS, אבל אני לא רוצה לסמוך על זה. אולי בלוח אם שאני אקנה לא תהיה את האפשרות הזאת?

במידה ואני לא אבטל את האופציה ואשתמש בספק שלא תומך, באינטרנט יש כאלה שטוענים שזה יגרום לבעיות במחשב והוא יתחיל לכבות את עצמו.

אז שוב, לא יודע עד כמה זה נכון, אבל אני מעדיף להשקיע עוד 50 שקל ולקנות ספק שלא יעשה לי בעיות בעתיד.

ל

, ראיתי את הספק שהצעת והוא באמת נראה מוצלח ובמחיר סביר, אבל האם לדעתך 450W יספיקו לי? והאם לדעתך הספק שפרסמתי של coolermaster הוא עדיף? יש לו 100W יותר והוא גם מודלארי, אני פשוט לא מכיר את החברה ולא יודע על טיב האיכות של הספקים שלה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל כך מיותר להחליף ספק בשביל תמיכה במצב C7 של haswell

מצב C7 של האסוול במחשב שולחני הוא מיותר מאוד, גם כאשר המחשב בsleep או בhibernation הצריכה מאוד מאוד נמוכה ואין צורך בC7 , אולי בלאפטופים זה שווה משהו אבל במחשב שולחני זה פשוט מיותר. דרך אגב , רוב יצרני הלוחות מבטלים את הC7 בביוס כך שתיהיה צריך להפעיל אותו בעצמך.

אתה רוצה לשלם כסף ולקנות ספק חדש כדי שכשהמחשב במצב hibernate יצרוך 2-3 וואט פחות ? גם אם המחשב נמצא 12 שעות ביום במצב הזה עדיין יקח המון זמן עד שזה יחזיר את ההשקעה - צריך לזכור שתעריף חברת החשמל לקילו וואט (1000W) הוא 54 אגורות ל1000W לשעה - כלומר אם המחשב יהיה 12 שעות ביום במצב C7 ויחסוך 3W בכל שעה הוא יחסוךלך 0.00054 שקלים בשעה , ביום זה יהיה 0.00648 שקלים ובשנה זה יהיה 2.3652 שקלים.

בסופו של דבר יקח לך 100 שנים בערך להחזיר השקעה של 240 ש''ח על ספק - האם לדעתך זה משתלם ?

הסיסוניק 520 הוא הספק הכי משתלם שיש - ספק 40A ב250 ש''ח. הספק הזה בהינתן מערכת האסוול יוכל להחזיק גם מערכת עם כרטיס צרכן כמו הR9 290

אם אתה נחוש לקחת ספק ש"תומך תמיכה מלאה בהאסוול" והתקציב הוא עד 350 הייתי הולך על זה

http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=VP600P - תמיכה מלאה ביחד עם 45A כלומר אין כרטיס חד ליבתי שהוא לא יוכל להתמודד איתו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...