התלבטות בין הדגמים - מחפש חוות דעת בעיקר. - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התלבטות בין הדגמים - מחפש חוות דעת בעיקר.


Guy950

Recommended Posts

החלטתי באופן סופי למכור את האייפון 5 שלי ולעבור למחנה האנדרואיד בעיקר מכיוון שהאייפון לא משרת את המטרות שלי ומגביל אותי.

בגלל שאני נוסע הרבה ומשתמש הרבה באינטרנט החלטתי שאני רוצה לרכוש מכשיר גדול שנע בין ה5 אינץ' ל5.5 אינץ' ומעדיף את האפשרות להחליף את הסוללה מה שמגדיל את הטווח שימוש שלי בדרכים וכשאני יוצא.

חקרתי אודות המכשירים השונים ולמעשה אני יודע את כל הפרטים ה'יפים' של המכשירים הללו, אבל אף אחד לא כותב על החסרונות של המכשירים אז חשוב לי לשמוע מכם חוות דעת על המכשירים הבאים:

LG G3 - ידוע על בעיית התחממות ואיפוסים, הבנתי שהבעיה נפתרה על ידי עדכון המערכת. (מהנושא שעידן פרסם)

LG G2

HTC ONE M8

Galaxy 5s - אומנם אטום למים, אך גורע מהביצועים של הרמקול, חיסרון גדול מבחינתי.

אציין גם שאני לקוי שמיעה, לכן אשמח לדעת אם לדעתכם המכשירים הללו חזקים.

עבורי הווליום של האייפון 5 הוא מושלם, אך כשניסיתי לדבר בנקסוס 4 שמעתי נורא ואיום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עם ה-M8 בערך שבועיים.

הרמקולים מדהימים לדעתי. בשיחות הווליום מספיק לי אבל לא השוויתי למכשירים אחרים.

המכשיר עובד מאוד חלק ומהר - לא חוויתי שום(!) לאגים או תקיעות חוץ מפעמים בודדות באפליקציות מאוד מסוימות שנתקעו (כנראה בלי קשר למכשיר עצמו). מהירות התגובה של מסך המגע גבוהה יותר מזו של האייפון.

חסרונות שמצאתי:

- המצלמה די גרועה ביחס לכל המתחרים (זה ידוע, לא הופתעתי). האפקטים של העומק/תלת מימד חביבים אבל לא תמיד עובדים טוב (תלוי בתמונה) וממש לא נחוצים. המצלמה הקדמית קצת מעוותת את התמונה/פנים כשמצלמים ביחס 16:9 (הסטנדרטי, שתואם למסך של המכשיר) - מסתבר שזו בעיה נפוצה גם אצל המתחרים.

- לפי המון דיווחים ברשת הציפוי של עדשת המצלמה האחורית נשרט ממש בקלות (אפשר "לתקן" את זה אבל נשארים בלי ציפוי) - אני קניתי מגן מסך מזכוכית שבא עם מגן (פלסטיק) למצלמה.

- הבנתי מדיווחים בפורומים ששריטות/קילופים ממש בולטים על גרסת ה-gunmetal grey. בגלל זה קניתי את גרסת ה-glacial silver, אבל אני בכל זאת משתמש בכיסוי.

- יש motion gestures שמאפשרים לך לעשות כמה פעולות כשהמסך כבוי, כשההכי שימושי זה לחיצה כפולה עליו כדי להדליק אותו. מה שמעצבן זה שאי אפשר לבחור איזה gestures להפעיל - זה או הכל או כלום. הפתרון לזה הוא מן הסתם ביצוע root + התקנת רום אחר.

מעבר לכל זה, הייתי מציע לך לבדוק גם את ה-HTC Butterfly 2, שהוא בערך M8 רק מפלסטיק אטום למים ועם מצלמה יותר איכותית של 13MP. החיסרון לעומת ה-M8 הוא איכות סאונד טיפה פחות טובה, כנראה בגלל האטימות למים. יש ביקורות מפורטות ב-gsmarena ו-phonearena.

וגם - עוד פחות משעה וחצי HTC כנראה יכריזו על One M8 Eye ו/או Desire Eye שכנראה יגיעו עם משודרגת. אולי כדאי לשים עליהם עין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Unavoidable, תודה על החוות דעת שלך על הHTC M8!

נחום,

בראש ובראשונה האייפון לא משרת אותי מבחינת הגודל. כפי שציינתי אני נמצא הרבה בתנועה ומכך מתלווה שאני עובד הרבה עם הסמארטפון וככל שהזמן עובר אני יותר ויותר מתקשה להסתדר עם המסך הקטן ונוטה לרצות ולהעדיף מסך הרבה יותר גדול.

כמובן שהאייפון 6 די פותר את הבעיה הזאת, אם כי אני לא חושב שהוא ראוי לתשלום של יותר מ3000 ש"ח.

הבעיה הנוספת, שזה מה שהכי מפריע לי, זאת הסוללה. הסוללה נשחקה לגמרי מהשימושים שלי וכתוצאה מכך אני מאבד אחוזים בקצב היסטרי שאני לא עומד בזה. בגלל זה אני מחפש מכשיר שקל להחליף לו את הסוללה ולא משהו שיעלה לי מאות שקלים במעבדה. הHTC והG2 אומנם לא מגיעים עם הפיצ'ר הזה אבל למיטב הבנתי הסוללות שלהם חזקות מספיק.

מבחינת הIOS אין לי בעיות קריטיות חוץ מקריסות פה ושם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקנה z3 זה טלפון מצוין יש לו רמקול,מצלמה[וידיאו,סטילס],מסך,איכות בנייה הוא מצוין שיחקה אותה עם המכשיר הזהאבל הבעיה שאין לו הבדל משמעותי מהטלפון Z2 כי מוציאה מכשיר כל חצי שנה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...