פורסם 2014 באוקטובר 410 שנים קניתי מחשב חדש של לנובו דגם ideapad z510 לאחר מספר שעות של עבודה גיליתי שישנו פיקסל מת בחלקו העליון של המסך.האם מגיע לי מחשב אחר ?בכל זאת מחשב חדש לא עברו יומיים .
פורסם 2014 באוקטובר 410 שנים נראה לי שאתה יכול לממש אחריות כשיש לפחות 5 פיקסלים..אבל אם הוא בן יומיים לפי דעתי לך אליהם עם החשבונית ותסביר להם את המצב ותעמוד על שלך.שילמת 4000 ש"ח (עיגלתי לפי ZAP) על מחשב ולא הספקת להינות ממנו. DOA
פורסם 2014 באוקטובר 410 שנים גם אני רכשתי מחשב חדש של לנובו והוא הגיע עם פיקסל מת. באותו יום פניתי לחנות שרכשתי ממנה. זה היה יום חמישי, ביום ראשון המחשב נשלח ללנובו וביום שני הייתי צריך כבר לבחור בין מחשב חדש זהה לבין זיכוי.אין שום סיבה בעולם שמחשב נייד חדש יגיע עם פיקסל מת - ואם זה קורה, עליך לדרוש את החלפתו.במקרה הזה גם הייתי מבקש זיכוי ורוכש מחשב אחר. ה-Z510 אינו מהמחשבים המומלצים ביותר של לנובו... (ואם אתה מעוניין בכך - פתח שרשור חדש עם הטופס המופיע בחוקי הפורום ונסייע לך).
פורסם 2014 באוקטובר 410 שנים מחבר למה , דווקא נתונים טובים , אני לא מאמין שינו לי זיכוי . אבל אני אגיע לשם ביום ראשון ואבקש החלפה . או זיכוי מדובר בKSP דרך אגב .
פורסם 2014 באוקטובר 410 שנים אני אישית קיבלתי זיכוי. אין סיבה שלא תקבל.. בסה"כ אין סיבה שלא, הם מזדכים עליו מול לנובו העולמית (שמתקנת אותו, מעבירה אותו בקרת איכות קפדנית ואז מוכרת כ-refurbish ב30-40% הנחה - למי שתהה מה זה מחשב מחודש).
פורסם 2014 באוקטובר 410 שנים בוא נעשה את זה פשוט יותר - תן קישור למחשב שקנית ב-KSP בהתאם למפרט והמחיר.
פורסם 2014 באוקטובר 510 שנים מחבר לאחר שיחה עם שירות לקוחות ל KSP נוכחתי לדעת שזו אחת החברות עם השירות הכי רע , יש גם את הוט .
פורסם 2014 באוקטובר 510 שנים הטיפול במחשבים ניידים הוא מול היבואן. לksp אין מילה על ההחלטות שלו. דבר ישירות עם לנובו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.