פורסם 2014 באוקטובר 211 שנים אני עושה משחק ובמשחק אני רוצה ששחקן יבחר אובייקט, לכל אובייקט יש תמונה משלו כמובן ואני רוצה לעשות כמו חלונית שיש בצד שמאל חץ להזיז שמאלה וצד ימין יש חץ הזזה ימינה המטרה שלי היא שהוא לוחץ אז פשוט הוא יציג כל פעם תמונה מהאובייקט הבא ברשימה אשרטט את זה בתמונה שתבינו מה אני רוצה לעשות http://imagizer.imageshack.com/img746/5812/hbznSX.th.jpg' alt='hbznSX.th.jpg'> כל לחיצה מראה לי תמונה אחרת במערך הצורה שחשבתי לעשות היא כל פעם לשלוף איבר מהמערך להציג אותו ולהחזיר אותו לסוף הרשימה האם נכון לעשות בצורה כזאת ? כאילו לפי מה שאתם מכירים ככה נהוג שעושים? חשוב לי לציין שזה מערך של List אני יכול לעשות את זה במערך רגיל אבל אני לא רוצה להגביל את הרשימה שאולי אחר כך אני ירצה להוסיף לרשימה עוד תמונות המחשבה שלי הייתה לעשות פונקציה שמקבלת את הLIST לוקחת את האיבר הראשון,שומרת אותו בצד באיבר חדש מסוג אותו אובייקט ואת האובייקט שהוצאתי מחזירה לרשימה רק בסוף שלה, ואז את האובייקט ששמרתי בצד אני פשוט מחזיר דרף הפונקציה ועושה איתו מה שבא לי נערך 2014 באוקטובר 211 שנים על-ידי bdoron
פורסם 2014 באוקטובר 211 שנים לא יותר פשוט לעשות אינדקס שמתקדם, וכשהוא עובר את גודל הרשימה אז הוא מתאפס?אגב, ב-99% מהמקרים אין סיבה להעדיף מערך על פני רשימה. נערך 2014 באוקטובר 211 שנים על-ידי שניצל
פורסם 2014 באוקטובר 211 שנים מחבר אני יכול לעשות את זה במערך רגיל ואז בעזרת אינדקס, אבל אז המערך לא יהיה דינאמי יהיה לו גודל קבוע
פורסם 2014 באוקטובר 611 שנים ...מאיזה מקור את לומד שלא ידעת את זה? זה בערך השימוש הכי בסיסי של רשימה. רשימה היא בראש ובראשונה "מערך" שיש לו היכולת לשנות את גודלו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.