עד שאני נסגר על מקלדת, אין למצוא אותה בארץ.corsair vengeance K70. - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עד שאני נסגר על מקלדת, אין למצוא אותה בארץ.corsair vengeance K70.


yonigrin

Recommended Posts

איזה מבאס, קרה לי אותו דבר עם מארז שלהם... אין מבחר של בארץ? או שאני סתם לא מחפש טוב...

בכל מקרה, נדלקתי עליה בתצורת MX Brown, מתאימה לשימושים שלי - גיימינג וכתיבה ממושכת לעיתים. אפשרויות התאורה טובות ולא מצועצעות מדי (לא מדובר על RGB)

וזה אחרי שעשיתי סקר די מקיף... ואז אני בא לחפש בארץ - ואין!

בחו"ל חיפשתי אבל המיסים והשילוח הופכים את הענין ל600 שח פלוס - NO NO מבחינתי...

בקיצור - האם אתם יודעים על מקום שמוכר אותה? ואם לא - האם יש לכם חלופה שתדמה לה (מבחינת פיצ'רים כללים כמו-בלי זיליון מקשי מקרו, לא , בראון, תאורה מותאמת אישית פר מקש וכו)

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יותר משחק או יותר מקליד ?

אני הייתי משוכנע שאני צריך סוויצ'ים חומים לכל השימושים ושזאת הפשרה הטובה בין משחקים לעבודה. בסוף קניתי גם מקלדת עם סוויצ'ים אדומים שיש לי בבית ומקלדת עם סוויצ'ים חומים למשרד.

וואלה, קשה לי לדמיין את עצמי משחק עם המקשים החומים. כלומר, זה אפשרי, שלא תבין לא נכון, אבל האדומים מרגישים לי הרבה יותר רכים ומתאימים לגיימינג בפער מאוד גדול. קשה להסביר את זה, אבל אני באמת לא חושב שסוויצ'ים חומים הם פשרה טובה למשחקים. הבאמפ מאוד מורגש, וזה מעולה להקלדה, אבל לא למשחק.

מה שאני מנסה להגיד זה שאם אתה יותר משחק ממקליד, הייתי שוקל לקחת אדומים ולא חומים. נכון, אני עושה יותר טעויות הקלדה על האדומים (על החומים בכלל לא) אבל זה לא משהו שאי אפשר להתמודד איתו, בטח לא כשאני לוקח בחשבון כמה זה כיף לשחק על מקשים אדומים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זה TKL?

וראיתי ביקורות על הK65. לא ככ אהבתי. גם התאורה חשובה לי.

נשברתי וקניתי מאמזון את הK70 עם MX RED. 112 דולר. נראה מה יהיה במכס... :(

אתה מדבר על המקלדת הזאת?

http://www.amazon.com/Corsair-Vengeance-Mechanical-Gaming-Keyboard/dp/B00CD1FC6G/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1412294642&sr=1-1&keywords=k70+red

אם כן יש אפשרות לשלוח אותה עם גלובל עד לארץ, כלומר אתה משלם מחיר סופי כבר בצ'ק אוט שכולל מכס ומע"מ אין שום התעסקות או עלות נוספת והמוצר מגיע עד הבית.

במקרה של המקלדת הזאת המחיר הוא 163.32$ שזה בערך 571 שקל..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם מתכוונים ל-Novatouch TKL? כי אם להתפשר זה אומר לקנות מקלדת שעולה 1000 שקלים, אני לא יודע כמה זה להתפשר.

אני חושב שהוא התכוון ל ten key less (מקלדת בלי הנאמפאד).

לא ממש קשור, קראתי מלא פוסטים ועדיין לא הבנתי מה מקלדת מכנית תורמת לגיימינג ובכלל....הבנתי שאפשר להקליד מלא מקשים ביחד והיא תזכור את כולם, ממש טוב לקצרנית

יש משחקים בהם אתה לוחץ בו זמנית על כמה מקשים ולא כולם נקלטים לפעמים, אותי זה ממש הרגיז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן, זו מקלדת ללא נאמפד. והפשרה פה היא...לוותר על הנאמפד.

אגב, הנובהטאצ' כל כך יקרה כי יש לה סוויצ'ים מסוג Topre.

סוויצ' מכני טוב למשחקים מהסיבות הבאות:

1. ברוב המקרים אפשר ללחוץ על משהו כמו 6 מקשים בו זמנית וכולם יקלטו (בחיבור USB). אם מחברים בתצורת PS/2 אז מדובר על כל המקשים במקלדת. במקלדות ממברנה זה לא עובד. יש משחקים שבהם צריך ללחוץ על הרבה מקשים בו זמנית. בבאטלפילד יש מקרים שאני צריך ללחוץ על שלושה למשל (לחיצה קדימה, סטרייף הצידה וקפיצה או פרון), ובמקלדת רגילה זה לא עובד.

2. נקודת ההפעלה של סוויצ' מכני היא איפשהו באמצע בדר"כ, לא צריך ללחוץ את המקש עד הסוף כדי לקבל תגובה על המסך.

3. יש מקלדות שבהן ניתן להגדיר את מהירות החזרה של המקשים (X2, X4, X8) ואז לחיצה אחת יכולה להחזיר פי שמונה חזרות ממקלדת רגילה, שזה גם שימושי למשחקים.

אבל השורה התחתונה היא שאם מישהו קונה מקלדת מכנית מתוך מחשבה שהיא תהפוך אותו לשחקן הרבה יותר טוב זה ממש לא יקרה. מקלדת מכנית לא תהפוך אותך לשחקן הרבה יותר טוב, אולי תשפר, אבל לא תשדרג פי מיליון.

מקלדת מכנית היא מוצר נישתי שלא מתאים לכולם אבל יכול לעזור בשיפור פרמטרים שקשורים להקלדה (מהירות הקלדה בעבודה, משחק וכו'). הן נראות טוב, קל לקאסטם אותן (תאורה, מקשים), יש להן פידבק מצוין וקליק מעולה. והן יקרות.

יש כאלה שמתאים להם ויש כאלה שלא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...