מיזם הסיבים של חברת החשמל התחיל, לקוחות ראשונים חוברו למהפכה - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מיזם הסיבים של חברת החשמל התחיל, לקוחות ראשונים חוברו למהפכה


taltarablus

Recommended Posts

מיזם הסיבים של חברת החשמל במיתוג המחודש שלו \"Unlimited\" תחת חברת IBC, הושק רשמית בחודש מאי של השנה וכעת מתחיל לפעול במתכונת מצומצמת למספר לקוחות בפריפריה

לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%99%d7%96%d7%9d-%d7%94%d7%a1%d7%99%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%aa-%d7%94%d7%97%d7%a9%d7%9e%d7%9c-%d7%94%d7%aa%d7%97%d7%99%d7%9c-%d7%9c%d7%a7%d7%95%d7%97%d7%95%d7%aa/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. הגיע הזמן שתקום תחרות אמיתית לבזק והוט. אולי עכשו המחירים יתחילו לרדת ובתקווה - גם נראה מהירות העלאה טובה יותר.

2. חסר מידע איך זה בדיוק זה עובד - אני רואה שהמחירים באתר כוללים גם ספק וגם תשתית, אבל לכל ספק כזה, שעל רובם כלל לא שמעתי, צריך לשלם גם דמי הרשמה - האם זה בעצם דמי התקנה (תשלום לטכנאי שיחבר את הבית לרשת)? מי בכלל מחבר את הלקוחות פיזית לרשת הזו ודואג לתמיכה טכנית (התקנת המודם וכל ציוד התקשורת הדרוש, טיפול בבעיות חיבור וכד') - חברת חשמל/Unlimited או הספקים שברשימה?

3. שימו לב שרוחבי הפס האפשריים הם 100Mbps, 200Mbps ו 1000Mbps. זה אומר שמי שיש לו ציוד סטנדרטי (כרטיסי ישנים שתומכים ברוחב פס של עד 100Mbps, ראוטרים שתומכים בעד 300Mbps וכד') ורוצה מהירות של 1000Mbps, כנראה יצטרך להחליף את אותו בשביל לנצל את כל רוחב הפס הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אמן, כן יהיה רצון.

2. רץ הרבה מידע על זה בעבר, פה ובמקומות אחרים. מי שאחראי לחבר אותך פיזית זה חברת IBC, אבל את הכסף אתה משלם לספק האינטרנט. דמי הרשמה זה במקום דמי התקנה, בערך. עד כמה שהבנתי המתחברים הראשונים לא צריכים לשלם דמי התקנה/הרשמה, יתחילו עם זה בשלב יותר מאוחר. אין כזה דבר מודם, אתה מקבל שקע (ואולי גם ראוטר? לא יודע).

3. לא יודע למה אתה קורא ציוד סטנדרטי, אבל כרטיסי מובנים בלוחות תומכים 1Gbps כבר החל מלפני 6-8 שנים, אז אפשר להניח שלרוב הגדול של מחשבים ישנה התמיכה הנדרשת. גם אם לא, כרטיס חיצוני מתאים עולה כ50 ש"ח. אם רוצים, ראוטר תומך יכול לעלות כ300 ש"ח. עבור אדם שמוכן לשלם מעל 300 ש"ח לחודש על האינטרנט שלו, זה לא מה שיעצור אותו (וזה בהנחה שהם לא מספקים ראוטר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התקדמות יפה.

למרות שאני לא יגיד בלב שלם שאני אוהב את זה שמתחילים לפרוס חדשה עוד לפני שרשתות הסיבים הקיימות הגיעו לכול הארץ.

המהלך דוחק את ישובי הצפון והנגב לפינה. למרות ההתחלה היפה בבאר שבע, הדרך משם לאילת עוד ארוכה.

וגם בצפון יקח כמה שנים טובות עד שהתשתית תגיע לבית שמש. וליישובים בגבול לבנון יש ספק אם התשתית תגיע בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיבה שהקימו חברה שלישית היא שבזק דוחים כל הזמן את שידרוגי התשתית והוט (שיש להם סיבים ברוב הארץ) לא מעוניינים לספק שירות הולם וציוד קצה שעובד בצורה סדירה. אולי סוף סוף תהיה בארץ חברה שמספקת חיבור טוב ושירות טוב, בקשר להגעה לכל הארץ, נראה כאילו יש להם עוד כמה שנים בשביל לסיים את הערים הגדולות והרבה יותר מזה בשביל להגיע לכל המקומות שיש בהם הוט/בזק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...