פורסם 2014 בספטמבר 711 שנים אהלן חברים,כבר פתחתי בעבר כאן דיון אודות הספק הטורדני שלי המפיק רעשים של D9 באמצע חיפוש מנהרות בעזה ומצאנו שמקור הרעש הוא המאוורר שלו, עד כאן הכל טוב ויפה...לאחרונה ביקרתי בסניף של החנות ממנה נקנה הספק כדי לברר מהו זמן התיקון האפשרי ונאמר לי שם שאין אחריות על המאווררים של סוג הספקים הזה ושבדיקה של מה מקור הרעש וכל העניין יקח שבוע לפחות.. ולענייננו אני רוצה להתייעץ אתכם, נכון להיום נשאר לי ארבע שנים של אחריות על הספק, מה אתם אומרים, אני רוצה לפתוח את הספק ולתקן את המאוורר ידנית, יש לי את הידע ואני לא רוצה לחכות שבוע פלוס בלי מחשב אבל החיסרון זה שתלך האחריות אם אפתח אותו... מה אתם אומרים בעניין?
פורסם 2014 בספטמבר 711 שנים איפה כתוב שאין אחריות על מאווררים ?אל תתעסק עם החנות ושלח מייל מפורט ליצרנית ותסביר להם שהחנות לא מכבדת את האחריות ...
פורסם 2014 בספטמבר 711 שנים מחבר אני חושב שהיה רשום בתעודת אחריות משהו כזה.. אני אבדוק לעומק כשאהיה בבית, כמו כן בחנות אמרו, אבל אתה צודק הם יכולים להגיד הרבה דברים...
פורסם 2014 בספטמבר 811 שנים מחבר טוב עברתי על האחריות, לא רשום כלום בנוגע למאווררים של ספקים...אני אשים אותו בכל מקרה בחנות, הבעסה היחידה שזה יקח זמן...
פורסם 2014 באוקטובר 2411 שנים מחבר עדכון:הספק הוחלף בחדש אחרי שליחה לתיקון מהחנות שממנה קניתי, הם אכן מצאו שהספק עצמו ולא המאוורר מוציא רעשים איומים לכן החליפו לי בחדש..רק אציין שהופתעתי לטובה מהמהירות של הטיפול שלקח ארבעה ימים סה"כ..תודה רבה לכולם!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.