כמה שווה טבלט Akai AK8460 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כמה שווה טבלט Akai AK8460


jetman

Recommended Posts

http://www.gomobile.co.il/akai-ak8460

המפרט המדויק למי שמעוניין:

מעבד: Allwinner A10 1.1 GHz Cortex-A8

כרטיס מסך: Mali-400 MP

גרסת אנדרואיד: 4.0.4

מצלמה אחורית: 2MP, ויש גם מצלמה קדמית ל סקייפ וכו'

המסך הוא

7 אינץ' ברזולוציית 800x480 עד 5 אצבעותיש ג'ירוסקופ

יש חיבור , וחיבור רגיל (כלומר לא צריך מתאם, חיבור כמו במחשב), יודע להיטען מUSB וממטען רגיל (חיבור נפרד) ממה שבדקתי, לא בדקתי משחקים, אבל MX PLAYER מריץ 720P ללא בעיה, לא שזה משנה ברזולוציה הזאת, רק מציין מה ניסיתי להריץ עליו, המכשיר ניתן לי במתנה, כי לא היה בו שימוש, היה זרוק כמה חודשים במגירה עצל קרובת משפחה, המצב כמו חדש, ויש אפילו נרתיק מקורי, בהתחלה חשבתי להביא לאמא שלי, או להשמיש ששלט XBMC, אבל מעדיף למכור, ולהשקיע במשהו אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מתלבט אם מישהו בכלל ירצה לרכוש כזה מגש קפה אהה סליחה ''טאבלט''

אני באמת לא יודע מי ירכוש אותו ואין לי הערכת מחיר עבורך.

תנסה להשמיש אותו לעצמך כי ביד שניה תקבל משהו כמו 150 ש''ח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חח 150 עדיף מכלום, תראה את הדברים הבסיסים הוא עושה, יפה אמרת "מגש קפה", עולי יותר כמו עיתון בוקר ליד הקפה :). את הדברים הבסיסים הוא עושה סבבה,

כמו שאמרתי, בדקתי מה הוא שווה, MX PLAYER מריץ יופי 720P, לא יודע לגבי 1080, אין לי כבל מתאים לבדוק, יש WIFI ומצלמה, אז אפשר לדבר בסקייפ,

משחקים גם בדקתי, הרוב עובד, לפחות הוא מריץ ICS, המסך האמת די בהיר, אבל כמו כל TN, זווית צפיה היא הבעיה, מצד שני, בגודל הזה, הוא עדיף כקורא ספרים, ולמתרה כזאת, אין השפעה גדולה, הנרתיק שלו הוא גם סטנד, ומה שלא ראיתי בטאבלטים של יצרנים גדולים, יש בגודל מלא, כלומר OTG מובנה ללא צורך במתאם או כבל נוסף, אפשר לחבר גם מודם 3G, ומצב שלו באמת כמו חדש, כי לא מצו לו שימוש, אם לדייק הוא הוחלף בNOTE3 חח, ומאז שכב לו במגירה ממתין שיזרקו אותו..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה נחמד לשמוע, נרתיק שווה משהו חח? כלומר קשה למצוע נרתיק לדגמים הסינים, שיהיו את כל הפתחים, בשלי יש חוקים לכל הכניסות, ולרמקול ומצלמה. ה a10 מעבד זול, משלב mali400, וממה שבדקתי פיענוח וידאו חומרי קיים פה, לא פלה שדוחפים את המעבד הזה לסטיקים על . תכלס אם המסך היה ברזולוציה טיפה יותר טובה, עולי הייתי שומר אותו, חח ואני עד היום חשבתי שאין צורך במסך 1080p בטבלט של 7״. מצד שני הצפיה בוידאו לא מרגיש איזה הבדל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...