sdodly פורסם 2014 באוגוסט 28 מחבר Share פורסם 2014 באוגוסט 28 מה זה PCB? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Tov_Tov פורסם 2014 באוגוסט 28 Share פורסם 2014 באוגוסט 28 https://www.google.co.il/search?q=pcb&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=bRL_U5eiDOyZ0QWU6oCADQ&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1344&bih=740 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
YoniDahan פורסם 2014 באוגוסט 28 Share פורסם 2014 באוגוסט 28 סליחה שאני מתפרץ או מביע דעה , אבל הדיון הזה קצת מקומם.לא יודע למה, אבל יש לי תחושה שאם פותח הדיון היה קונה את המחשב בו נגיד לדוגמא מKSP, אז היו עושים פה לינץ' לחברה!מה ניסגר איתכם תגידו לי??הבנאדם קנה מכספו הטוב מחשב חדש והוא קיבל אותו פגום וה"פיתרון" שהוצע לו פה הגיוני בעינכם???!?!?!איזה נאיביות מצדכם..הדעות שלי על TMS שהם חברה מצויינת ונותנת שרות טוב מאוד, אבל פה לדעתי ה"פיתרון" שהוצע פה פשוט מגוכח ומעצבן.והם בהחלט בני אדם ויכולים לטעות, ופה הם טעו וצריך להודות בזה.נו באמת Xvertigo "לבכות 3 דפים", מאיפה הבאת את זה?ד"א רוב הדפים בגלל דעות של חברי הפורום ולא של פותח הדיון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Xvertigo פורסם 2014 באוגוסט 28 Share פורסם 2014 באוגוסט 28 יוני, תשתה כוס מים קרים.מצב הקרור הוא לא באשמת החברה אלה חברת השליחויות. החנות הציעה שתי אפשרויות ללא כל עלות מצד הקונה (ברור מאליו), רק שיבחר מה שמתאים לו.למה בדיוק עוד אתה מצפה? דברים כאלה מתרחשים והחנות לקחה אחריות. KSP היו תולים איכשהו את האחריות על הלקוח, תעשה לי טובה. במעט הפעמים שיצא לי לממש אחריות מולם, זה לא היה תהליך כיפי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
YoniDahan פורסם 2014 באוגוסט 28 Share פורסם 2014 באוגוסט 28 בדיוק סיימתי כוס קולה קרה, אז אני מסודר.אני רוצה לראות אותך קונה מוצר מהרשת בכל חברה ולא משנה מה, והמוצר יהיה פגום ומישהו חכם באחד הפורומים יגיד לך "שזאת אשמת חברת השלחויות".ד"א אני לא אומר שהחברה לא לקחה אחריות, אבל אני אומר שהפתרון הראשון, לא צריך להיות אחד הפיתרונות בכלל!חחחחחח....כבר קטלת את KSP וזאת סתאם דוגמא שהוכיחה את עצמה...מעניין מה היה קורה עם הייתי אומר אייבורי :-) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Xvertigo פורסם 2014 באוגוסט 28 Share פורסם 2014 באוגוסט 28 לאייבורי יש שרות יותר טוב מנסיוני הדל איתם. כבר קניתי מוצרים פגומים, החזרתי. אכן מבאס אבל שים דברים בפרופורציות. טוב-טוב בכלל בא לחמם את האוירה, כמו הג'ינג'י הזה מ'היו היה'... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
YoniDahan פורסם 2014 באוגוסט 28 Share פורסם 2014 באוגוסט 28 חחחח...אהבתי, הג'ינג'י מהיו-היה הכל ברוח טובה. ובכל זאת, לדעתי ה"פיתרון" הראשון פשוט בדיחה ולא במקום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ilu_xa פורסם 2014 באוגוסט 28 Share פורסם 2014 באוגוסט 28 למה בדיחה? אשמח להסבר הגיוני. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
YoniDahan פורסם 2014 באוגוסט 28 Share פורסם 2014 באוגוסט 28 "בדיחה", וההסבר ודעתי בתגובה 35. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ilu_xa פורסם 2014 באוגוסט 28 Share פורסם 2014 באוגוסט 28 סליחה שאני מתפרץ או מביע דעה , אבל הדיון הזה קצת מקומם.לא יודע למה, אבל יש לי תחושה שאם פותח הדיון היה קונה את המחשב בו נגיד לדוגמא מKSP, אז היו עושים פה לינץ' לחברה!מה ניסגר איתכם תגידו לי??הבנאדם קנה מכספו הטוב מחשב חדש והוא קיבל אותו פגום וה"פיתרון" שהוצע לו פה הגיוני בעינכם???!?!?!איזה נאיביות מצדכם..הדעות שלי על TMS שהם חברה מצויינת ונותנת שרות טוב מאוד, אבל פה לדעתי ה"פיתרון" שהוצע פה פשוט מגוכח ומעצבן.והם בהחלט בני אדם ויכולים לטעות, ופה הם טעו וצריך להודות בזה.נו באמת Xvertigo "לבכות 3 דפים", מאיפה הבאת את זה?ד"א רוב הדפים בגלל דעות של חברי הפורום ולא של פותח הדיון.א. איפה בדיוק ההסבר? ב. מהו בעינייך פתרון לא "בדיחה" שהחנות צריכה להציעה ללקוח במקרה זה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Animor פורסם 2014 באוגוסט 28 Share פורסם 2014 באוגוסט 28 כל עוד זה פיתרון שהוצע במקביל לפיתרון השני (שליח שייקח ויחזיר את המחשב), אני באמת לא מבין מה הבעיה בכך. זה לא בדיחה ובטח שלא מקומם.הפיתרון הראשון נועד לאנשים שקצת מבינים במחשבים ורוצים לחסוך יום-יומיים בלי מחשב. הפיתרון השני נועד לאנשים שלא מבינים במחשבים ולא רוצים לגעת בשום דבר - רוצים שיסדרו להם הכול, כמו פותח הדיון.נראה ש-TMS מנסים לתת פיתרון שיתן מענה לשני סוגי הלקוחות, כאשר הלקוח יכול לבחור את הפיתרון שמתאים לו.לא רק שזה לא מקומם, זה אפילו ראוי לדעתי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Tov_Tov פורסם 2014 באוגוסט 28 Share פורסם 2014 באוגוסט 28 לאייבורי יש שרות יותר טוב מנסיוני הדל איתם. כבר קניתי מוצרים פגומים, החזרתי. אכן מבאס אבל שים דברים בפרופורציות.טוב-טוב בכלל בא לחמם את האוירה, כמו הג'ינג'י הזה מ'היו היה'... למה אתה מערב אותי שוב עד ששתקתי ? בלי קשר לדיון הזה באמת יש פה סוג של Over protection על TMS וזה מתחיל לעצבן. בכל דיון שקשור בTMS לא משנה כמה נוראים הם יוצאים מול הלקוח תמיד יבוא מישהו ויגיד שהם בסדר ולמה זה? בגלל שהוא פעם קנה מהם מחשב. אם כבר KSP אז בדיונים שלהם אף פעם זה לא קורה, כולם תמיד נגד ד"א לי אין נסיון אישי עם TMS למקרה ואתם חושבים שאני ממורמר בגלל עבר לא נעים או משהו כזה, ואני באמת חושב שאני אובייקטיבי בין חנויות עם נטייה קצת לכיוון הלקוח, כל הדעות שלי נבנו מהפורום הזה בין אם הטובות ובין אם הרעות. בכל מקרה הליקוק תחת של TMS צריך להיגמר וצריך להתייחס אליהם בדיוק כמו כל חנות שמדובר פה עליה בפורום! ובחזרה לדיון, הצחיק אותי הפתרון הראשון ואם היו מציעים רק אותו אז גם הייתי מתקומם בכל מקרה הם נתנו פתרון הגיוני ורק ציינתי שאני מקווה שלא יהיו לו בעיות בהמשך כתוצאה ושיבדוק את המחשב כשהוא חוזר אליו הביתה.. אז אני לא מבין מה אתה רוצה ? איפה ההתלהמות הייתה ? ואני לא גי'נג'י קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
YoniDahan פורסם 2014 באוגוסט 28 Share פורסם 2014 באוגוסט 28 ^ אתם רואים...אותו זה הצחיק אז זאת "בדיחה".מסכים אם כל מה שאמרת! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Xvertigo פורסם 2014 באוגוסט 28 Share פורסם 2014 באוגוסט 28 *עם עכשיו אני צחקתי קצת קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Xvertigo פורסם 2014 באוגוסט 28 Share פורסם 2014 באוגוסט 28 אבל ברצינות, הם הציעו שתי אופציות, רק תבחר! אני חמשל הייתי בוחר את הראשונה!בעברי שלחנו מחשבים עם קרורים מאוד כבדים ושם כבר נעלנו את הקרור במקום עם חומר בידוד ספוגי והדרכנו את הלקוח להסיר את זה לפני הפעלה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.