עבור לתוכן

מחשב בהזמנה אישית [בניה] - האם ניתן לבטל עסקה?

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

גיל, אני מפחד שאני ואתה ניפול בהגדרה שלנו למילה תקול. מבחינתי תקול=לא עובד. אני צריך להמשיך?

אני "נפלתי" כי סמכתי על חבר, לכן ההמלצה הראשונה הייתה לברר מי עומד לעזור לכם :)

כרגע לאחר שהתקינו לי קירור במחשב אני לא רוצה לשלוח אליהם לנתניה, אעדיף ללכת למעבדה ליד הבית, לשבת שם שלוש שעות אם צריך ולוודא שהכל עובד..

הבאסה שקיימת אצלי כלפי החברה היא על ארבעה דברים:

הראשון- עצם זה שהגיע אלי מחשב חדש הביתה שלא עובד. מבחינת חלק מחברי הפורום פה מסתבר שזה ראוי שבנאדם יזמין מארז וכרטיס קול, כי אולי יש לו מעבד..... אני פשוט לא מסכים עם השטויות האלה ובתור לקוח שלא מכיר מצפה שיופיע "מורה נבוכים" כלשהו ויעזור לי.

השני- עצם זה שנאמר לי שאין מה לעשות וכנראה נפלתי בין הכסאות [בטח שיש מה לעשות פשוט זה כנראה יגרום לכם להוציא טיפה כסף, פחות מ-10% ממחיר המחשב]

השלישי- שהובטח לי שיחזור אלי מנהל לגבי ביטול עסקה, הנה, עברה יממה [ציינו במפורש שעות הבוקר, אם לא היו מציינים הייתי ממתין עד שעות הערב ובכל מקרה לא מעל יממה, מדובר במחשב חדש שעוד לא השתמשתי בו!

הרביעי- שעושה רושם [בהסתייגות קלה מאוד] שלא ביטול עסקה, לא שירות ולא נעליים.

אולי מבחינת TMS כל לקוח הוא חד פעמי, מוציאים ממנו כמה אלפים על הקופסא ויודעים שבשביל שירות הוא יפנה למישהו שיודע לתת שירות.

  • תגובות 69
  • צפיות 12.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ערכתי תגובה למעלה^

פורסם

אנחנו לא נופלים בהגדרה. שאלתי מי אשם ולא האם תקול. shit happens וחנות נמדדת כשצריך לממש אחריות כשזה קורה (מה שאתה כנראה נמנע מלעשות משום מה).

פורסם
לא ניתן להחזיר חלקים שהוזמנו במיוחד למערכת בהתאמה אישית

אני מתנגד נחרצות להגדרה של המחשב הזה כ"התאמה אישית" כפי שהיא מוגדרת במסגרת החוק.

הבחור לא קנה "מוצר בהתאמה אישית" (ההגדרה הנ"ל בחוק רלוונטית בעיקר לרהיטים שהותאמו ספציפית לפי מידות אישיות ודברים בסגנון הזה) אלא הוא רכש חלקים באריזות RETAIL + שירות הרכבה. כראיה, אפילו צויין בפירוש שהאחריות היא עבור החלקים בלבד ולא עבור המחשב בכללותו כולל ההרכבה - מה שאומנם פועל לטובתכם מבחינת היעדר הקירור (הבחור לא קנה "מחשב" אלא קנה "חלקים" + "שירות הרכבה") אבל מהצד השני גם בפירוש לא מאפשר לכם להתנער מהזכות שלו לביטול העסקה, לפחות לא תחת התירוץ של "התאמה אישית" !!

חלקים שרכשת לא נוכן למכור במחיר מלא ללקוח הבא.

אני שומע את המשפט הזה הרבה אצל בעלי עסקים שלא רוצים לבטל עסקאות... אתה חייב להבין שאת הלקוח הסופי זה בכלל לא מעניין שאתה לא תוכל למכור את החלקים האלה במחיר מלא ללקוח הבא - בלי להישמע תוקפני או רע מדיי, זאת בעיה שלך. זה אחד מהשיקולים של פתיחת עסק במדינת ישראל (ולא רק בישראל). אם החוק מאפשר ללקוח להחזיר את המוצר (ואני עוד לא מדבר בכלל אם החוק מאפשר לו את זה או לא במקרה הספציפי), אז בעל העסק צריך לזכות אותו כפי שמורה החוק (ויש גם סעיפים לגבי דמי ביטול). זה שהוא לא יוכל למכור את החלקים במחיר מלא ללקוח הבא - זאת בעיה של העסק ולא מעניין את הלקוח!!

לא ניתן לקבל זיכוי על מחשב שהורכב אישית

אי אפשר לרקוד על שתי חתונות.

או שזה "מחשב שהורכב אישית" ואז אתם אחראיים על פעולתו התקינה והייתם צריכים לעדכן את הלקוח שהוא לא כולל קירור ולא יכול לעבוד בלעדיו (על אחת כמה וכמה אם הרכבתם קירור בעצמכם בשביל להתקין עליו מערכת הפעלה וכו' + לבצע בדיקות, ואז ניתקתם את הקירור שלכם), או שזה לא "מחשב שהורכב אישית" אלא "חלקים שנרכשו בנפרד + שירות הרכבה שנרכש בנפרד" ואז באמת אין לכם אחריות כלפי תקינות המחשב בכללותו וזאת בעיה של הלקוח שהוא לא קנה קירור למעבד - אבל אז אין לכם את הזכות להתנער מהזכות שלו לביטול, כאמור לפחות לא בטענה של "מחשב שהורכב אישית".

אתם מנסים לרקוד פה על שתי חתונות וזה מרגיז מאוד לראות את זה.

פורסם
  • מחבר

לא היה עדיף לך לצטט את התגובה שלי? לא חידשת כלום

כל מה שכתבת אני כבר כתבתי קודם לכן. גם את האפשרויות שאתה מציע כבר כתבתי לפניך.

במידה והייתי מקבל רושם שאתם חבר'ה רציניים או יותר נכון להגיד- חברה רצינית הייתי סומך ונוסע מזמני למעבדה בחולון...

מכיוון שנפלתי בין הכסאות פעם אחת ואיני רוצה ליפול שוב, אני חושב שזה לגיטימי שאקבל את כספי חזרה, שוב- בשמחה אשאיר אצלכם מאה ש"ח אם זה יגרום למישהו לתחושה טובה, אולי ליבואן שלכם.

אתה קורא לי חסר סבלנות, אבל שאומרים לך דקה---> גם 3 דקות זה המון.

לא רציתי להמתין כי לא היה ברור לי עבור מה, אם אני מתקשר ועונה לי בחור שאומר "אהה כן הבחור בלי הקירור" ומהצד אני שומע צעקות "תגיד לו יותר מאוחר"

אז כן- בבאסטה לא מחכים, צועקים מחיר וממשיכים הלאה... מישהו טרח להגיד לי שצריך אישור יבואן? מישהו טרח להגיד לי שינסו לפנים משורת הדין?

הסברתי לכולכם שאני בחור שלא מבין בתחום, אפילו אמרתי לכם שבמציאות אחרת יכולנו להיות מסביב לאותו שולחן עם בירה כולנו כי כולנו באותו הגיל וכנראה לא רחוקים כ"כ אחד מהשני מבחינה מנטלית. אבל אתה עדיין בוחר להגיד שאני סוג של חמור...

פניתי לכל מי שיכלתי לפנות, אם זה המועצה לצרכנות, אמון הציבור, הפורום הנ"ל וגם לאבא היקר שלי שיעזור לי.

מרגיש לי שיש לך בעיה עם זה.

קיריל, יש לך אחים? אח קטן? או אולי אח גדול שלא מבין בתחום מסוים? אני בטוח שהיית מתנהג לפחות כמוני במידה והיית בנעליים שלי.

זכור שכל עוד אתה לא מחליף את השם, אתה תהיה קיריל לכל החיים, אל תגרום לאנשים לזכור אותך לרעה.

גיל, אני באמת ובתמים חושב שהאשמה עליהם מהסיבה הפשוטה- כרגע עומד להם מול הדלת לקוח מבואס, אם הם היו עסק רציני הלקוח לא היה מתבאס. אני חושב שאם שילמת כסף על מוצר ואתה מאוכזב מהסיבה שהוא לא תקין [משמע לא עובד] האשמה היא ממך והלאה.

פורסם

שים את עצמך בתור המוכר (כמו שאתה אוהב להציע להחליף נעליים).

תאר לך שמכרת מוצר שבדקת שהוא תקין לבנאדם. הבנאדם חוזר עם המוצר ואומר שהוא לא תקין. מה לדעתך הדבר הסביר ביותר שתוכל להציע בתור נותן שירות?

אני חושב שהחלפה בחדש זה צעד הכי הוגן שאפשר. ישנן חנויות שהיו מפילות עליך את האשמה וטוענות שמכרו לך מוצר תקין ושהיית צריך לבדוק אותו בחנות.

פורסם
  • מחבר

מוצר חדש בידיעה מוחלטת שהוא עובד הינו פיתרון הולם!

אין שום ספק לגבי זה.

לא הוצעה לי החלפה של כל מכלול המחשב, אלא להגיע לבדיקת מעבדה שאני לא מכיר וכמשתמע לא ממש סומך עליהם...

בנעליו של המוכר סביר להניח שהייתי משלם על עוגמת הנפש של הלקוח- וזו גם הסיבה שהיום אין לי עסק, אני יודע שלרצות לקוח ישראלי זה עלול להיות קשה, מייאש ועלול לעלות הרבה כסף. לא תמיד זו עסקה משתלמת.

קחו בחשבון- בדרך כלל מי שמבקש לבטל עסקה על מוצר חדש פשוט לא מעוניין לעבוד מול אותו הבנאדם/עסק וסביר להניח שיקנה בדיוק את אותו הדבר רק במקום אחר.

פורסם

newguy13

כל הטענות שלך מתבססות על "לא בא לי \ אני לא סומך על החנות". שמע, זה לא טענה. קיריל הציע לך לאסוף את הכרטיס התקול עם שליח ולהחליף בחדש במקרה והוא תקול \ להגיעה לבדיקת מעבדה, אבל אתה "לא בא לך" \ "אתה לא סומך עליהם" אז אתה ממשיך ללכת עם הראש בקיר.

סבבה, זכותך. אתה יכול ללכת למעבדה אחרת שעליה אתה סומך, ושלום על ישראל.

אני לא מנסה להגן על החנות, אולי הם חרא, אולי הם לא. לכל צד יש את הסיפור שלו, וכבר לא נדע מה היה באמת. מה שכן, קיריל יוצר רושם שהוא כן מעוניין לעזור, אתה לעומת זאת ממשיך עם העקשנות שלך, ודורש להחליף הכל, מה שכנראה לא יקרה, כי אפילו בתקופת האחראיות מחליפים רק את מה שתקול, ולא הכל.

פורסם
  • מחבר

אני בחור עקשן, זה נכון.

העקשנות נובעת ממנגנון הגנה אל מול החנות.

הייתי רוצה גם לקבל רושם שמנסים לעזור לי, לצערי גם אם אני מתאמץ אני לא מרגיש שמחפשים לי פתרון ראוי.

להתחיל להתעסק בלשלוח חלקים [לך תפרק עכשיו כרטיס מסך] או את כל המחשב [אחרי שכבר קראתי מספיק על השליחויות+ העובדה שקיריל כתב שבחמש שנים החליפו ארבע חברות שילוח] סליחה, אבל זה לא פתרון ראוי.

ובחרתי להשתמש במילים "לא סומך עליהם" כי זה המצב ולא סתם כי "לא בא לי".... מאיפה הבאת את זה?

שורה תחתונה לא ביקשתי להחליף הכל, אלא לקבל את כספי. למה?

כי הייתה לי בעיה עם ההדלקה של המחשב- הצלחתי לטפל

עכשיו אולי יש לי בעיה עם הכרטיס מסך- פה אני עוצר. גם אם אצליח לסדר, מה מבטיח לי שהזכרון לא יידפק פתאום?

בינתיים אני עומד על 2\2 שזה אומר 0 סיכויי הצלחה.

פורסם

לפרק כרטיס מסך זה בדיוק 2 דקות.

אולי תיהיה לך בעיה גם עם הזכרון, וגם עם לוח אם, ואולי אפילו הספק. fuckups קוראים כל הזמן, כולנו בני אדם, וגם אלה בינינו שלא, עושים טעויות בייצור, בשילוח וכדומה. בשביל זה יש אחראיות על מוצרים. כשאתה רוכש מחנות שלא נמצאת לך מתחת לבית, אתה חייב לקחת בחשבון את האפשרות שמשהוא ידפק, ואיך אתה הולך להתנהל מול זה, ומה תעשה בזמן שלא יהיה לך מחשב [כי מה לעשות משלוח + בדיקה + החלפה + משלוח חזרה, לוקח יותר מיום]. לא בא לך לשלוח? אל טרח לקנות מחנות שנמצאת כמה עשרות קילומטרים ממך. אבל לבוא ולהגיד "קניתי מחנות שנמצאת בעיר אחרת, אבל לא בא לי לשלוח דרך החברת השליחויות שלהם כי [הכנס כל סיבה שאתה רוצה] ולכן אני מצפה לפתרון ראוי!", זה לא רציני. זה מעיד על חוסר אחראיות אישית.

לא חסר חנויות מחשבים בארצינו הקטנטונת שניתן לבוא אליהם עם כפכפים ולממש אחראיות [קריא: חנות מתחת לבית או במרחק סביר]. אתה זכאי לבחור כל חנות כזאת אם לא בא לך להיתעסק עם משלוח כזה או אחר.

בכל מקרה, שיהיה לך בהצלחה, ואני מאחל לך שבסופו של דבר תיהיה מרוצה ובעל מחשב שעובד :)

פורסם

TMS-

1. אני חושב שהטעות ה"קטנה" שלא הפנתם את תשומת לב הקונה שהמחשב הוזמן ללא קירור למעבד, היא לא טריוויאלית כפי שמנסים להציג פה.

כעובדה, אם הטעות הזו לא הייתה מתרחשת, כנראה שכל הדיון הזה כלל לא היה קיים. אתם ושאר החנויות המקצועיות מבדילים את עצכם מחנויות אחרות בעיקר בנושא השירות, וזה אחד מן הדוגמאות למה אתם אמורים להיות טובים יותר מאחרים. גם אם לכל הזמנה שכוללת הרכבה אתם מרימים טלפון פרטני לוודא. (אני יודע שבד"כ אתם וחנויות אחרות עושות את זה)

2. תגובות בעלות אופי שמעידות על כשל או עניין פנימי לא מספקות. "העובד היה חדש" או "היבואן XYZ". (למרות שאני בטוח שהכוונה היא טובה)

כמו שאף אחד לא מתערב לכם איך אתם קולטים עובד חדש (ובצדק!) ככה לא אמור לשנות לנו שהעובד היה חדש.

3. בגלל שניכר שהיה פה תהליך שהוא לא 100% מבחינתכם, הייתי מצפה שבמקרה הספציפי הזה תנסו לעשות מעל ומעבר (כמו שאתם יודעים לעשות) וקצת יותר.

ובנוסף לטפל במחשב שלו למרות שאת הקירור למעבד רכש אצל חנות אחרות (אם בכלל יש עם זה בעיה מבחינתכם)

newguy-

1. למרות שבד"כ החנות מזהירה בפני הרכבה חסרה, אל תשכח שהיא לא מחוייבת לעשות כך. תזכור שגם לך יש חלק בברוך הזה.

2. על פניו, העניין דיי פשוט. נדמה קצת שמכיוון שהתאכזבת מהחנות אתה מנסה להקצין את הסיטואציה ולהוציא את החנות לא בסדר בכח. זה ממש לא נראה כאילו אתה מחפש פתרון מהיר לבעיה.

3. זו תמימות לחשוב שהחנות תבטל לך את המכירה או תחליף לך את כל הרכיבים. זה שאתה כבר לא סומך עליהם, זה עניינך וגם אם יש עילה לכך זה לא אמור לשנות את פני השירות שלהם.

4. מה הבעיה שתשלח להם עכשיו את כל המחשב קומפלט- הם יבדקו כל מה שצריך ויחזירו לך אותו עובד ומה שצריך יוחלף במקום במסגרת האחריות? - זה גם השירות שהם מציעים (לא רק לך)

לכל מוצר שמזמינים יש סיכוי שהוא יגיע תקול, בדיוק בשביל נועדה האחריות. למה החנות אשמה פה אם המוצר הגיע תקול מהיבואן?

אף אחד לא מבטיח לך שהזכרון לא יידפק פתאום כי אפשר להבטיח דבר כזה. מבטיחים לך שאם זה יקרה תקבל חדש. וזה שוב, לא קשור לחנות.

את העסקה כולה (כנראה) לא יבטלו לך, כי למה להם? הם מציעים לך פתרון דיי טוב אחר..

ועכשיו עצה- אתה נמצא בפורום מחשבים. אנשים כאן מבינים בזה ויש לרובנו כאן נסיון אפילו עם החנות הזו ספציפית. לפי מה שאתה כתבת- אתה לא מבין. השיפוט שלך על החנות שאתה לא סומך עליהם לא מבוסס על כלום אלא על כנראה חלק תקול שקיבלתי שגם כנראה לא באשמתם. העצה שלי היא ש"תוותר פה על האגו", תביא/תשלח להם את כל המחשב. ותצפה לקבל בחזרה מחשב שעובד פיקס. ותכלס, שנינו יודעים שזה גם הפתרון הכי מהיר.

פורסם

פותח הדיון, חבל להלהיט את הרוחות. תממש את האחריות מול TMS ותן לשני הצדדים לרדת מהעץ.

חבל שיגרר הדיון ובסוף תהיה מעוצבן, תן להם את הצ'אנס לעזור לך למרות שאתה אולי לא מקבל את הדרך.

קיריל יודע את עבודתו, אך מהעצבים נראה שאחד משני הצדדים או שניהם טיפסו על עץ גבוה של הגדרות של "מחשב בהתאמה אישית" סעיפי חוק וכו'.

מאחורי המגיבים בפורום עומדים אנשים, אולי קיריל נשמע לך רשע ולא מתחשב, אך תן לו הזדמנות לעזור לך כבן-אדם שלא רוצה לקוח מעוצבן אלא ישמח לתת לך שירות.

אני מציע שתלך מחר לTMS בחולון או בנתניה או שתתאם איתם שליח, עד אז, לך לקיוסק הקרוב (יש לך עוד 50 דקות עד 11) תרכוש בירה ותראה איזה סרט או צא לריצה.

אחלה ערב שיהיה לך :)

עריכה: את מה שכתבתי כבר כתבו לך, אך השתדלתי לרכז את הדברים המועילים (לדעתי) מהתגובות האחרונות.

פורסם

אני לא רואה איך אפשר להתיחס ברצינות למישהו שנותן ביקורת רעה על חנות כי חבר שלו שכח להכניס גוף קירור להזמנה וכי היה רכיב אחד שיכול להיות שפגום (ויכול להיות שנפגם מחשמל סטטי בזמן שהם חיברו את הקירור שנקנה בשלב מאוחר יותר). רכיבים פגומים זה משהו שקורה, גם לי היה במחשב זיכרון פגום שאפילו עבר MEMTEST בלי בעיה, רק בבדיקה על כמה לוחות היה אפשר לראות שבכל לוח הוא גרם לבעיה אחרת (קבצים פגומים, מנע כיבוי מלא של המחשב ועוד כל מיני דברים מוזרים בהתאם ללוח שהוא חובר אליו). כנסו ל NEWEGG תראו כמה DOA יש שם.

לא רק שהוא פישל בהזמנה הוא גם לא מוכן לשתף פעולה עם החנות, לא מוכן לשלוח מחשב/חלקים בודדים אפילו שהשירות בחינם, לא מאמין לנציגים של החנות, לא מאמין בעובדים במעבדה. שישאר עם המחשב הדפוק שלו ויפסיק לחפור.

לכל המתלהמים שנדבקים לכמה מקרים בודדים שהיו עם TMS (ואני מבטיח לכם שאם תחפשו מספיק תמצאו כאלה על כל חנות), תשחררו טיפה. הרבה אנשים קנו פה ב TMS והיה למצויין, הרבה ממשו אחריות, תפסיקו לחפש דברים שלא בסדר...עד עכשיו ברוב המקרים האלה ראינו שגם הצד השני לא היה 100% (אי דיוקים, שקרים, חורים בסיפור ויחס מזעזע לעובדי החנות שבדרך כלל גורר את אותו היחס מצד העובדים ובצדק).

פורסם

HuGeMouTh כתבתי את תגובתי כדי לעזור לפתור את הבעיה ולא לכתוב מי צודק.

אם הויכוח ימשיך במי צודק אז אנחנו כפורום הבענו את דעתנו מי צודק אך הבחור ישלם סתם לטכנאי פרטי כשהוא יכול לצאת מרוצה מTMS, לכן צריך להפסיק עם תגובות X צודק או Y צודק, הלא כן?

פורסם

אם החלטתם שהמחשב לא עובד באשמתי, אאחל לכם פשוט לא להיות במצב הזה ולקוות שאם תטעו כן יהיה מי שידע להפנות את תשומת לבכם לנושא

בחור בן 30 שמודה מולכם שביצע את העסקה המסריחה בחייו.

תודה על העזרה, עומרי.

שלום לך, עומרי.

עם כל הצער שבדבר, אם אתה מתעקש למצוא אשמים, אני חושב שרוב האשמה פה היא עליך, חלק מסוים ממנה על חברך, ורק חלק קטן על החנות.

החלק הקטן שעל החנות הוא על כך שלא התריעו בפניך על כך שיוצא מחשב כמעט שלם, אך בלי חלק חיוני כמו קירור למעבד.

כפי שנאמר לך ע"י חברי הפורום - זה לא יוצא מגדר הרגיל שמזמינים מחשב בלי חלק מסוים וספציפית בלי קירור, כי יש אנשים שמעבירים קירורים ממחשב אחר או קונים מוצר אחר במקום אחר. אם זה לא נראה לך הגיוני - צר לי, אך זו בעיה שלך שאתה לא מכיר בכך שיש לקוחות שונים עם דרישות שונות.

כפי שנאמר לך ע"י מנהל החנות קיריל - לרוב שמים לב לדברים כאלה ומתריעים בפני הלקוח (כי לפעמים, כמו במקרה שלך מדובר בטעות ולא בכוונה), וכנראה הפעם מישהו פספס. קורה. כמו שחברך ביצע טעות, כך נציג החנות ביצע טעות. לא הייתה פה כוונת זדון, וגם לא רשלנות רצינית (שכן כפי שנאמר - ביצעת את ההזמנה באופן עצמאי בלי להשתמש בשירותי ייעוץ של החנות).

מעבר לכך ההתנהלות שלך, לדעתי, לא נכונה, והתגובה שלך מוגזמת.

כשאתה מבקש לבטל, תהיה הסיבה אשר תהיה, זוהי זכותך (על אף מה שקיריל טוען, פה אני מסכים עם טיעוניו של Milford Cubicle).

כשאתה אומר "לא סומך עליהם בתור בית עסק" - זוהי גם זכותך, אך לדעתי (וגם לדעת רוב חברי הפורום שהגיבו פה), אין בהתנהלותה של החנות במקרה זה שום דבר שיגרום להטיל ספק באמינות או במקצועיות שלהם, וזה אומרים לך פה חברי פורום שיש להם (להבדיל ממך, כפי שאתה אומר בעצמך) ניסיון רב ברכישת מחשבים, חלקים והתנהלות מול חנויות.

מנסיוני ומהיכרותי חנויות רבות, בשום חנות אחרת במקרה זה לא היית מקבל תגובה אחרת ממה שקבלת מTMS - התנצלות על זה שלא התריעו בנושא המאוורר, בקשה למסור את המחשב / החלק התקול לבדיקה והתחייבות להחליפו בחלק תקין במסגרת האחריות, אם יימצא תקול. זוהי תגובה סטנדרטית, מקובלת, צפויה ולדעתי גם תקינה לחלוטין.

כשאתה אומר שאתה מצפה שיופיע "מורה נבוכים", דעתי היא שהציפייה שלך לא סבירה. כאשר לקוח מבצע הזמנה עצמאית של חלקים באתר, הציפייה של האדם הסביר הוא שאותו לקוח יודע מה הוא עושה. במקרה שלך הלקוח לא ידע, וצד ג' שלמעשה ביצע את ההזמנה עבורו כנראה לא כל-כך ידע גם כן.

אם אתה אומר שאתה לא אוהב את הרעיון של לשלוח את המחשב למעבדה מרוחקת - אז למה מראש הזמנת מחנות רחוקה? לא הבאת בחשבון שעשויות להתעורר בעיות שידרשו טיפול באחריות? ושבמקרה כזה לא יבוצע טיפול/החלפה בביתך, אלא יהיה עליך לשלוח את המחשב למעבדה (עצמאית או באמצעות שליח מטעם החנות)? מדיניות זו מוצהרת בפומבי באתר של TMS, ואם היא לא סבירה מבחינתך, לא היית צריך לרכוש שם מלכתחילה.

לסיכום, אני מבין את עוגמת הנפש שלך, אך לטעמי מדובר בצירוף לא מוצלח של נסיבות ולא איזושהי רשלנות מצד החנות. ולכן, אני מקווה שכל מי שיגיע לאשכול הזה יידע גם לרדת לעומק הדברים ויבין שאין פה שום סיבה לבוא בטענות לTMS.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים