פורסם 2014 באוגוסט 1211 שנים היי לכולם,השונות לגביי מחיר האחריות בין החברות השונות שמוכרות את המחשבים היא גדולה, הבדל של 100 ש"ח בין חלק מהחנויות.האם אני חייבת לעשות אחריות דרך החברה שממנה אני קונה? האם אפשר לקנות את המחשב ולעשות את האחריות דרך היבואן הרשמי? אם כן מה העלות?אודה לעזרתם!
פורסם 2014 באוגוסט 1211 שנים את יכולה להתקשר ישירות לשירות IBM ולשאול בכמה הם מוכרים הרחבת אחריות למחשב כלשהו.אם זה בפחות מאשר בחנות - אחלה, אם לא אז תזמיני דרך החנות ב"הסדר" שיש אצל כל אחת בקנייה של מחשב נייד. נערך 2014 באוגוסט 1211 שנים על-ידי Chevy
פורסם 2014 באוגוסט 1211 שנים אני לא סבור שהיא מדברת על הרחבת אחריות. נראה לי זו פשוט שאלה לגבי מי נותן את האחריות.אם מדובר במחשב Thinkpad האחריות בישראל היא ע"י IBM ישראל, בלי קשר למקום הקנייה.
פורסם 2014 באוגוסט 1311 שנים מחבר אז באמת מי שנותן לThinkpad אחריות זה IBM ישראל ומי שנותן אחריות לסדרת הideapad הם מעבדות CPM. המצחיק שבדבר זה שבחלק מהאתרים שמוכרים את הyoga 2 pro העלות להרחבת אחריות לשנתיים נוספות היא בין 400 ל500 ש"ח כאשר במידה ופונים ישירות לחברה העלות היא 290 ש"ח. גזירת קופון מטורפת מבחינת החנויות!!! בנוסף לזה, כבר ניסיתי להזמין את המחשב הנ"ל ממספר חנויות וכל אחד חוזר אלי ומוסר שהמחשב כרגע לא במלאי ויותר מזה מנסה לשכנע אותי למה מדובר במחשב "לא פופולרי". יותר מזה, חנות אחת אפילו הציעה לי דגם אחר שבו הרזולוציה היא לא QHD אלא FHD באותו מחיר!! פשוט מקומם...
פורסם 2014 באוגוסט 1311 שנים ידוע שיש הרבה חנויות שלא מבינות בכלל מה הן מוכרות ומנסות לדחוף מוצרים עם אחוזי רווח גבוהים יותר כמובן. היו הרבה מקרים כאלה ולצערי גם יהיו. מזל שיש את הפורום
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.