עבור לתוכן

יכול להיות שמכשיר LG G3 שורף לי מטענים?

Featured Replies

פורסם
אלא אם כן המכשיר פגום.

אם הוא פגום, חובת החנות לתת לך אחד תקין או שווה ערך. אין חובה להחזיר כסף/לבטל עסקה.

http://www.consumers.org.il/category/defective-product

שים לב שזה המקרה של "קלקולים חוזרים ונשנים" כפי שמוגדר שם, וגם במקרה הזה אין עליהם חובה לבטל עסקה, אלא לתת לך מוצר חדש.

  • תגובות 87
  • צפיות 25k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
אם הוא פגום, חובת החנות לתת לך אחד תקין או שווה ערך. אין חובה להחזיר כסף/לבטל עסקה.

http://www.consumers.org.il/category/defective-product

שים לב שזה המקרה של "קלקולים חוזרים ונשנים" כפי שמוגדר שם, וגם במקרה הזה אין עליהם חובה לבטל עסקה, אלא לתת לך מוצר חדש.

זה נכון, אבל זה לא קשור לטעות שלך בתגובה הקודמת, אליה הגבתי.

אגב, גם כאן אינך מדייק - זה לא המקרה של תקלות חוזרות ונשנות. מדובר במוצר שהוא פגום 100% מהזמן.

פורסם
  • מחבר

שורה תחתונה המוכרת מכרה מוצר לא מתאים למכשיר שלי ובטענה שהוא מקורי, בעיה שלהם.

הרגשתי שרימו אותי ולא הייתי זז משם עד שלא הייתי מקבל החזר כספי בחזרה.

פורסם
זה נכון, אבל זה לא קשור לטעות שלך בתגובה הקודמת, אליה הגבתי.

אגב, גם כאן אינך מדייק - זה לא המקרה של תקלות חוזרות ונשנות. מדובר במוצר שהוא פגום 100% מהזמן.

אם זה נכון, אז איך יש טעות? ומה בכלל הטעות?

ואם הלקוח לא יכול להוכיח שהמוצר פגום, אני לא מבין מאיפה אתה יכול לדעת ש "מדובר במוצר שהוא פגום 100% מהזמן".

פורסם

אפשר להוכיח - רק שזה כולל פירוק המטען.

פורסם

ZiggyMan,

אני לא מתכוון להיכנס למלחמות מי טעה ואיפה, אין לי כוח ועצבים למלחמות האגו האלה בפורום...

אנסה להסביר למה התכוונתי: התגובה הראשונה שלך שציטטתי לא הייתה נכונה, שכן התעלמה ממקרה של מוצר פגום, היא התייחסה לביטול רגיל של עסקה - זה כלל לא היה רלוונטי למקרה הנוכחי. לכן הגבתי והערתי שמה שכתבת לא תופס עבור מוצרים פגומים, שכן עבורם יש דין אחר.

לגבי אי הדיוק בתגובה השנייה שלך: מהתיאור של עידן עולה שהמוצר פגום 100% מהזמן. זה שהוא מטעין בחנות אצל המוכרת לא אומר כלום. גם זה שאי אפשר להוכיח למוכרת שהוא פגום לא אומר שהוא אינו פגום, אלא אומר שהמוכרת לא מקצועית ולא כל כך אכפת לה, כל עוד זה מטעין.

קרא את התיאורים של עידן ואת התגובה של הבינארי ותבין למה כתבתי שזו אינה תקלה חוזרת ונשנית, אלא פגם קבוע במטען.

אם זה לא מספק אותך - נסכים שלא להסכים.

פורסם

אני גם לא אוהב להתנגח, אבל אני גם לא אוהב שאומרים לי "אתה טועה!" בלי להסביר למה. אני בוודאות לא טועה, כי אני מכיר את החוק בע"פ, אני מכיר את המוצרים היטב, ואף עמדתי מצד המוכר בבעיות מהסוג הזה בדיוק.

התגובה הראשונה נכונה, כי אי אפשר להוכיח אם המטען פגום או לא.

לגבי השורה שלך "המטען פגום ב100% מהזמן" מה שבוודאות לא נכון, כי הוא מטעין אצל המוכרת. נסה להקטין את האחוזים.

לגבי התיאורים של עידן, והתיאוריה של הפעלת מכשירים חשמליים באופן כללי - לא רלוונטי. אם המכשיר נבדק בבדיקה ראשונית אצל המוכרת ונמצא מטעין, הרי שחובת ההוכחה היא על הלקוח (אולי המכשיר שלו פגום? אולי הקראוון שלו פגום?) ומבחינת החוק לא היו חייבים אפילו להחליף לו. מקסימום לקחת לבדיקה מקצועית אצל היבואן.

פורסם

מטען פגום הוא אינו רק מטען שלא מטעין. מטען פגום הוא גם מטען שמטעין לכאורה, אבל גורם נזק, חוסר יציבות ושאר תופעות לוואי לא רצויות - כמו במקרה הזה.

"תקלות חוזרות ונשנות" היא הגדרה לתקלות שאינן קבועות - מוצר שפעם עובד ופעם לא עובד. במקרה של המטען של עידן, מדובר במטען שכל הזמן מוציא מתחים לא יציבים וגורם לתופעות לוואי בטלפונים אותם הוא מטעין. לכן, הוא פגום. החומרה שלו בנויה בצורה לא טובה, או מורכבת מרכיבים לא איכותיים. התוצאה היא שהוא כל הזמן מוציא מתחים שלא תואמים את מה שהוא אמור להוציא. לכן, מדובר במוצר פגום לפי ההגדרה הראשונית - אין צורך ללכת להגדרות רחבות יותר של תקלות חוזרות ונשנות.

אני מסכים עם השורה התחתונה שלך - לא היו חייבים לזכות אותו ואפילו לא להחליף, אלא אפשר היה לנסות לתקן.

האמירה בתגובה הראשונה שלך, עליה כתבתי שהיא טעות היא:

"החוק לא חל על מוצרים שמחירים נמוך מ50₪, ועל מכשירים חשמליים שחוברו לחשמל. "

היא טעות בעניין המטען המדובר שכן כאשר המוצר פגום, זה לא משנה אם הוא עלה פחות מ-50ש"ח או אם הוא חובר לחשמל. המשפט הזה מתייחס לביטול עסקה עקב חרטה למשל, לא עקב פגם במוצר.

פורסם
  • מחבר

הקטע הוא שניסיתי להראות לנציגה את הבעיה אבל יש אנשים שלא מבינים, לא ידעו לקשר את זה שהגלילה קופצנית למטען או כשגוללים מעלה או מטה פתאום נלחץ לחצן שבכלל לא היית קרוב אליו.

יש אופציה במכשיר כשהמסך כבוי להקיש פעמיים על המך ולהדליק אותו, עם המטען הדפוק שלהם זה לא היה עובד ולא משנה כמה הקשתי.

הראתי לנציגה את כל אלו והיא לא הבינה בכלל מה אני רוצה ממנה, חשבה שאני פשוט קטנוני והתחמקה מכך שהמליצה לי על המטען.

החוצפנית עוד אמרה לי, ידעת שזה לא מתאים ולא מקורי של הטלפון הזה(LG) אז למה לקחת?

פורסם

קנית ספק כוח שכתובים עליו מתח, זרם ומצויירים סמלים של תקנים שונים. על סמך אלה החלטת שהוא מתאים למכשיר שלך. אם הוא לא עומד בתת סעיף כלשהוא של 1 מהתקנים, כל המכירה שלו היא בגדר הונאה כי הנתונים שהוצגו לך במעמד המכירה היו שקריים

פורסם
אולי כדאי לך לנסות מטען של בלקין, הם עושים מוצרים איכותיים בד"כ

http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=12549

קניתי מטען של בלקין מEBAY, לא זה, אלא אחד אחר,גם דאגתי שזה לא יגיע מסין אלא מאנגליה, המטען מטעין לא רע אבל כן יש הבדל ברגישות של המסך כאשר המטען מחובר, אי אפשר לדעת על מה תיפול היום, יכול להיות שזה איזה מוכר שעושה דרופשיפינג מסין ומוכר במחיר גבוה מטענים שקנה בסין בכלל ולא מטען מקורי של בלקין.

  • 2 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

קניתי מכשיר שבודק מתח וזרם מחיבור usb, ניסיתי עם 2 מכשירים galaxy s advance ו galaxy s4, ניסיתי עם כמה מטענים ברכב ומהחשמל שחלקם נותנים 2A (שקע) 2.8A ברכב הs advance קיבל כל הזמן בסביבות 0.5A והS4 1.09A,

רובם היו בתחום של 4.85-5.25V (בדר"כ מעל5 ) חוץ מאחד שנתן 5.45V, לא שאני ממליץ על כל מטען עדיין יש רכיבים בפנים שיכולים להיות לא בטיחותיים והריפל לא נמדד.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים