windows8 כל הזמן פותח "משתמש זמני" - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

windows8 כל הזמן פותח "משתמש זמני"


eido300

Recommended Posts

המחשב כל הזמן פותח משתמש זמני במקום המשתמשים הרגילים, בevent viewer הוא מראה כל פעם 4 error:

  1. ​Windows was unable to load the registry. This problem is often caused by insufficient memory or insufficient security rights.
  2. Windows cannot load the locally stored profile. Possible causes of this error include insufficient security rights or a corrupt local profile.
  3. Windows has backed up this user profile. will automatically try to use the backup profile the next time this user logs on.
  4. Windows cannot find the local profile and is logging you on with a temporary profile. Changes you make to this profile will be lost when you log off.\

ולפעמים הוא מוסיף error חמישי:

Windows cannot delete the profile directory C:\Users\TEMP.OWNER.002. This error may be caused by files in this directory being used by another program.

כמו כן הוא מראה לי אזהרה אחת:

Windows detected your registry file is still in use by other applications or services. The file will be unloaded now. The applications or services that hold your registry file may not function properly afterwards.

בdetail כל פעם יש קבצים אחרים.

מה לעשות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה לכולם על התשובות,.

אני יכול ליצור פרופיל חדש, ואם אני לא טועה פעם שעברה השתמשתי בפרופיל עם שם באנגלית וגם אז הוא נפתח בתור משתמש זמני.

הפעם הפעלתי את המחשב מחדש וזה הסתדר, אבל הבעיה הזאת מופיעה הרבה פעמים, ואני מחפש פיתרון שימנע את הבעיה מראש ולא שאני אצטרך לנסות לפתור אותה כל פעם מחדש, מישהו מכיר משהו כזה?

אני מתכוון להשתמש בפונקציה של 8 של שיחזור המערכת, אבל אני לא יודע אם זה רק מוחק את שאר התוכנות שלא הגיעו עם הווינודס (ואז זה לא אמור לעזור) או שזה "מאפס" את המערכת ומחזיר אותו למצבה הראשוני (ואז לכאורה זה אמור לסדר את הבעיה), מישהו יודע מה זה בדיוק עושה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה היא שזה לא היה חד פעמי, המחשב כל הזמן פותח משתמשים בתור זמניים, אני לא יודע מה המקור לבעיה, אני שואל אם מישהו מכיר פיתרון טוב שימנע את זה, זאת אומרת שאני לא אצטרך להדליק את המחשב ולגלות ששוב הוא החליט לפתוח לי משתנה זמני ואז לנסות למצוא פתרון זמני, אלא לפתור את הבעיה מהשורש (ששוב - אני לא יודע מה הוא וקיוויתי שמישהו כאן יידע מה הוא) אחת ולתמיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...