פורסם 2014 ביוני 2511 שנים ייייישששששששששששששששששש!!!! FINALLY =]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4534397,00.html
פורסם 2014 ביוני 2511 שנים הכלבים נובחים והשיירה עוברת...לא למהר לקפוץ משמחה ששינוי כלשהו הולך לקרות שם.
פורסם 2014 ביוני 2511 שנים מחבר יש שם תגובה שמתארת יפה את מהות הבעיה.הבעיה היא לא כמות הנציגים , לדעתי להוט יש מלא נציגים מפוזרים בארץ - הבעיה היא יותר במקצועיות שלהם - הנציגים לא מקצועיים - דבר שמאריך את זמן הטיפול , במקום שיחה של 3 דקות - שיחה נעשית 20 דקות - בתור אדם טכני מלא פעמים אמרתי לנציג מה הפתרון אבל הוא פשוט היה תקוע בסכמה שלו - ולאחר 40 דקות של בירורים(לא כולל גם התנתקויות פה ושם) מגיעים לאותה תוצאה שאמרתי בתחילת השיחה , הוט תקימו מרכזי הדרכה מהקצת אנשי מקצוע שיש תנו הדרכה מקצועית - נציג שלא מתנהג כראוי הולך הביתה , ומרכזי ההדרכה שתקימו - יקדמו עובדים להיות יותר מקצועיים .הוט החברה הגרועה בישראל מבחינת מתן שירות - אבל מאוד אטרקטיבית במחירים - וזה אולי למזלן של חברות האחרות שהיא כל כך גרועה בשירות שאפילו במחירים אטרקטיביים לא לוקחים אותם.יש הרבה פוטנציאל שטמון ברקבון הזה שנקרא הוט , חבל שהם מתנהלים כמו שמתנהלים .אני צריך לזכור את כל התגיות בע"פ אז בעיה שלכם. אין לי סרגל כלים.
פורסם 2014 ביוני 2511 שנים הכלבים נובחים והשיירה עוברת...לא למהר לקפוץ משמחה ששינוי כלשהו הולך לקרות שם.מדובר כבר בקנס דיי גבוה.מדובר בעוד 30 משכורות חודשיות של נציגים למשך שנה.החיסכון מתחיל לעלות יקר...
פורסם 2014 ביוני 2511 שנים מחבר מדובר כבר בקנס דיי גבוה.מדובר בעוד 30 משכורות חודשיות של נציגים למשך שנה.החיסכון מתחיל לעלות יקר...זה לא שהם חוסכים. זה שהנציגים מראש מתוכנתים לבזבז את הזמן של כולם.
פורסם 2014 ביוני 2511 שנים התערבות מפגרת של המדינה בשוקאם זה היה לגבי ספקיות אינטרנט לדוגמה - מסכים אותך. כל אחד יכול להיות ספק אינטרנט ולכן יש המון כאלו. ואם אתה לא מרוצה אתה יכול לעזוב.אבל בשוק תשתית שהם קיבלו מתנה מהמדינה, כאשר כרגע יש רק 2 מתחרים שמתנהגים כדאופול. - זהו לא שוק חופשי, והמדינה חייבת להתערב. זה לא שהם חוסכים. זה שהנציגים מראש מתוכנתים לבזבז את הזמן של כולם.לא מסכים. הנציגים מתוכנתים לא להוציא כסף מהחברה (לא לתת זיכויים וכו') מה שמושך זמן. אבל מבחינת החברה כמה שהשיחה תסתיים יותר מהר - יותר טוב. זה גם אחד המדדים המרכזיים שבו הם מודדים את הנציגים.
פורסם 2014 ביוני 2511 שנים מחבר כנראה שאף פעם לא היה לך את העונג המפוקפק לדבר איתם חחכל מה שהם עושים זה לזרוק אותך מנציג לנציג ולתת תשובות מטומטמות.אתם יודעים מה כולם צריך לעשות? להתקשר ולהציף את מוקדי המכירות בבקשות שירות. כששם לא יהיה מענה מיידי, אולי ירגישו את הצורך לטפל גם בלקוחות שכבר יש להם. נערך 2014 ביוני 2511 שנים על-ידי nat64x
פורסם 2014 ביוני 2511 שנים אני לקוח שלהם זה 10 שנים. היה לא מעט את "העונג"נו... מוכיח מה שאמרתי. רוב הנציגים מנסים לדאוג שזמני השיחה שלו יהיה קצרים, ולכן כאשר הוא חושב שזו הולכת להיות שיחה ארוכה/מסובכת, הוא מנסה לזרוק אחריות אל מישהו אחר.מקרה קלאסי של "שקר סטטיסטי". חברות טובות יודעות להתמודד עם הנושא, בכך שנותנים יותר משקל למדדים אחרים. אבל בהוט.. אני בטוח שפרט לנציגים, המנהלים עצמם לא יודעים איך המוקד שלהם באמת עובד או לא רוצים לדעת.. כולם משקרים לעצמם וכולם מרוצים, חוץ מהלקוחות.
פורסם 2014 ביוני 2511 שנים מחבר נו... מוכיח מה שאמרתי. .ההפך ממה שאמרת. הבעיה היא לא הכמות, הבעיה היא היעילות. גם אם יהיו להם עוד 100 נציגים, עדיין תמתין 40 דק' על הקו עד שיפתרו את הבעיה שלך.
פורסם 2014 ביוני 2511 שנים 40 דקות זה טוב. אני זוכר כשהייתה לי בעיה, ישבתי ימים על הטלפון שלהם. מה הבעיה? ראוטר לא מתאים לחבילת גלישה (אז כשעוד היו חבילות קטנות). אבל מה? עברנו על כל ספרי הדרכה וכל פעם שנציג הגיע לפרק הבא הוא אמר לי "תמתין בבקשה", ואני ממתקין כמו מפגר חמש דקות כל פעם שהוא צריך לקרוא את הפרק הבא של ההוראות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.