פורסם 2014 ביוני 2312 שנים משום מה בראוטר יש לי DNS אחר מאשר מה שספק האינטרנט מציג באתר.יצרתי IP סטטי חדש עם הDNS שמופיע בראוטר וניראה שהכול עולה מהר.אפשר למחוק את הPOST. נערך 2014 ביוני 2412 שנים על-ידי DARK-SPIRIT אפשר למחוק. נפתר.
פורסם 2014 ביוני 2312 שנים אם יש לך ניתוקים, זאת כנראה הסיבה.הגדרה של כתובת סטטית למחשב מסויים לא אמורה להשפיע על ביצועים בגלישה.
פורסם 2014 ביוני 2312 שנים מחבר ניתוקים יש לי רק ב Wifi עם ה- Iphoneגלישה באתרים ישראלים עם IP סטטי רגילה ובאתרים מחו"ל איטית מאוד וניראה כאילו שהעמודים לא עובדים עם CSS (הכול מבולגן כמו פעם)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.