עבור לתוכן

מעבדה מומלצת -

Featured Replies

פורסם

היי לכולם ,

החנות/מעבדה שאני בדר"כ קונה/מתקן אצלה נסגרה .

אני מחפש מעבדה מומלצת לניקוי מאוורר במחשב נייד (HP) באזור המרכז .

ייתכן שיהיה צריך להחליף אותו .

חשבתי על המעבדה של HP ישראל , מה דעתכם ?

תודה ,

ליאור .

פורסם

באיזה מחשב מדובר? ישנם מחשבים שקל מאוד לנקות בם את המאוורר ואין צורך ללכת לחברה. אתה יכול גם להשתמש בתרסיס לחץ אוויר וכדו' על פתחי האוורור כדי לנסות לשחרר סתימות בלי לפתוח את המחשב.

פורסם
  • מחבר

לחץ אוויר - ניסיתי . גם בפחית וגם מקומפרסור מקצועי .

זה ממש לא קל והמחשב הוא hp dv6t . התצורה שלו אינה נמכרת בארץ ע"י היבואן הרשמי . בגלל זה אני מחפש מישהו מקצועי שלא יעשה יותר נזק מתועלת .

- - - תגובה אוחדה: - - -

(אפשר לקפוץ לסוף , בשביל להבין איזו רמת פירוק נדרשת)

פורסם
  • מחבר

אז הלכתי למעבדה . החליפו לי את המאוורר .

הטכנאי "שכח" לסגור את אחד הברגים . בחנתי את המחשב . אמרתי לו והוא סגר אותו .

אבל , נכון לזמן כתיבת שורות אלה , המחשב לא מזהה את הצורב . אפילו לא במנהל החומרה .

אין לאף אחד בפורום מחשבים , טכנאי מחשבים אמין ???

עוד תקלה : המחשב נכבה בעומס !!

המקצוענות של הטכנאים בישראל , פשוט מהממת אותי כל פעם מחדש .

אני לא מצפה שיעשו משהו מיוחד , אלא רק את העבודה שלהם .

פרקתי . (לכרגע) .

- - - תגובה אוחדה: - - -

אני עושה דאבל-פוסטינג לתמיכה טכנית .

פורסם

הכונן האופטי מתחבר ללוח דרך כבל. החיבור של הכבל הינו ליד החיבור של כבל\מתאם הכונן הקשיח , אפשר לראות אותו בפתיחת הכיסוי התחתון.

כל מה שאתה מבצע, בצע כאשר המחשב ללא מקור מתח ז"א ללא סוללה ומנותק מהשנאי.

שילמת כסף , חזור לחנות ודרוש שיפתרו את הבעיה, אם תפרק את המחשב מעבר לכיסוי התחתון הם יתנערו מאחריות לגבי עניין הכיבוי.

- - - תגובה אוחדה: - - -

בסרט, הכבל של הכונן האופטי מנותק בדקה 1:16.

פורסם
  • מחבר

עדכון : הבנתי למה המחשב נכבה בעומס -

רעיונות ?

- - - תגובה אוחדה: - - -

בזמן שימוש בעומס (occt-3d) , הוא עולה ל 108~ מעלות , תוך פחות משנייה ..

פורסם

לו היו מחליפים לך את כל גוף הקירור כולל המאוורר , היו אומרים לך את זה ומחייבים אותך בהתאם.

על מנת להחליף את המאוורר צריך לפרק את גוף הקירור.

או שלא סגרו טוב, או שלא מרחו כהלכה את הגריז הטרמי או שכלל לא ניקו את הישן ופשוט פירקו והחזירו.

או שניקו כהלכה וכלל לא שמו גריז חדש.

אתה בכלל שומע את המאוורר עובד? אולי כלל לא חיברו אותו

בכל מקרה,

שילמת כסף , חזור לחנות ודרוש שיפתרו את הבעיה, אם תפרק את המחשב מעבר לכיסוי התחתון הם יתנערו מאחריות לגבי עניין הכיבוי.

פורסם
  • מחבר

המאוורר עובד . זה פשוט מבאס לחזור לטכנאי ששיחרר מחשב בצורה כזאת .

מתקן דבר אחד והורס שני דברים . ברור לי שאני אצטרך לחזור אליו , אם אני לא אמצא טכנאי אחר .

אין רצון לחזור אליו ..

פורסם

גם אם אין שום הסבר , הצדקה או תירוץ לכך שהתבצעה פאשלה רצינית , צריך לתת להם לפחות צ'אנס אחד לתקן את הטעויות .

מבלי להקל ראש בדרישה הלגיטימית לחלוטין שבעל מקצוע יבצע את עבודה כהלכה מלכתחילה .

מבחינה צרכנית ( וגם מבחינה חוקית אני מניח ,אם תרצה למשל לתבוע את כספך חזרה ) אתה צריך לתת להם עוד צ'אנס לפני שאתה פוסל אותם על הסף . במידה וגם לאחר מכן התקלה לא תפתר, מן הראוי שגם תאמר היכן קיבלת את השירות הלקוי על מנת להזהיר אחרים .

לטעמי זה פסול לחלוטין ללכת לקבל שירות במקום אחר בתשלום מלא .

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

התקלה נפתרה .

המקלדת עדיין לא יושבת טוב והכפתור ה [ , נלחץ בקושי רב .

בנוסף , הפאנל של המקלדת יוצא מידי-פעם .

אם מישהו יכול להמליץ על טכנאי בכל אזור המרכז , אודה לו .

(אזור המרכז : גוש דן , ירושלים , גדרה , חדרה )

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים