עבור לתוכן

מאוורר גוסס/מת במארז NZXT חדש

Featured Replies

פורסם

החלטתי לפתוח קצת את המארז ולנקות אחרי חודשיים-שלושה בערך שהמחשב אצלי,

בסיום הנקיונות חיברתי מחדש והפעלתי את המחשב לראות שהכל בסדר

ושמתי לב שהמאוורר הקדמי לא עובד (מארז nzxt phantom 410).

נתתי לו דחיפה קטנה וראיתי שהוא מתחיל להסתובב אבל ממש לאט.

פתחתי את קדמת המארז לראות אם משהו מפריע לו, אבל הכל תקין (גם אין רעש מהמאוורר).

חשבתי שאולי עשיתי משהו לא טוב אבל הסתכלתי על הפילטר הקדמי והוא נקי כאילו המאוורר מעולם לא עבד...

החלפתי את חיבור החשמל של המאוורר לחיבור אחר ועדיין אותה התנהגות.

שאר המאווררים עובדים כמו שצריך ומגיבים לבקר המהירות.

מה לעשות...??

צירפתי סרטון של מה שקורה, שימו לב ב0:50 שאני מעלה את המהירות דרך הבקר ומוריד חזרה כמה שניות לאחר מכן

פורסם

אם המאורר תקול אז הוא באחריות כחלק מאחריות של המארז, אז בעיקרון אם תגש עם המארז לחנות ממנה הוא נרכש הם אמורים לטפל בנושא

פורסם
  • מחבר
אם המאורר תקול אז הוא באחריות כחלק מאחריות של המארז, אז בעיקרון אם תגש עם המארז לחנות ממנה הוא נרכש הם אמורים לטפל בנושא

דיברתי עם החנות שטוענת שאין אחריות על המאווררים (אלא רק ב14 הימים הראשונים), זה נשמע לכם הגיוני?

בכל מקרה, הסברתי להם את המצב והם שולחים לי מאוורר חדש דומה (של fractal design) על חשבונם

פורסם

לא נשמע הגיוני ובדרך כלל ממה שידוע לי למארז יש שנה אחריות והמאווררים הם חלק ממנו, אלא אם קונים בנפרד ובמקרה הזה תלוי איזה מאוורר בהתאם תקופת אחריות.

בכל מקרה שמח שהסתדרת, אגב מה שמה של החנות?

פורסם
  • מחבר

גם לי זה נשמע הזוי, לא רשום בשום מקום שהאחריות חלקית (או אין אחריות במקרה הזה) על חלקים כאלה או אחרים...

זה מצחיק שההרגשה שהם משדרים זה "אין אחריות אבל נדאג לך למרות זאת" שזה בכלל אמור להיות חלק מהאחריות (לדעתי)

החנות היא TMS

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים