פורסם 2014 ביוני 711 שנים החלטתי לפתוח קצת את המארז ולנקות אחרי חודשיים-שלושה בערך שהמחשב אצלי, בסיום הנקיונות חיברתי מחדש והפעלתי את המחשב לראות שהכל בסדר ושמתי לב שהמאוורר הקדמי לא עובד (מארז nzxt phantom 410). נתתי לו דחיפה קטנה וראיתי שהוא מתחיל להסתובב אבל ממש לאט. פתחתי את קדמת המארז לראות אם משהו מפריע לו, אבל הכל תקין (גם אין רעש מהמאוורר). חשבתי שאולי עשיתי משהו לא טוב אבל הסתכלתי על הפילטר הקדמי והוא נקי כאילו המאוורר מעולם לא עבד... החלפתי את חיבור החשמל של המאוורר לחיבור אחר ועדיין אותה התנהגות. שאר המאווררים עובדים כמו שצריך ומגיבים לבקר המהירות. מה לעשות...?? צירפתי סרטון של מה שקורה, שימו לב ב0:50 שאני מעלה את המהירות דרך הבקר ומוריד חזרה כמה שניות לאחר מכן
פורסם 2014 ביוני 811 שנים אם המאורר תקול אז הוא באחריות כחלק מאחריות של המארז, אז בעיקרון אם תגש עם המארז לחנות ממנה הוא נרכש הם אמורים לטפל בנושא
פורסם 2014 ביוני 811 שנים מחבר אם המאורר תקול אז הוא באחריות כחלק מאחריות של המארז, אז בעיקרון אם תגש עם המארז לחנות ממנה הוא נרכש הם אמורים לטפל בנושאדיברתי עם החנות שטוענת שאין אחריות על המאווררים (אלא רק ב14 הימים הראשונים), זה נשמע לכם הגיוני?בכל מקרה, הסברתי להם את המצב והם שולחים לי מאוורר חדש דומה (של fractal design) על חשבונם
פורסם 2014 ביוני 811 שנים לא נשמע הגיוני ובדרך כלל ממה שידוע לי למארז יש שנה אחריות והמאווררים הם חלק ממנו, אלא אם קונים בנפרד ובמקרה הזה תלוי איזה מאוורר בהתאם תקופת אחריות.בכל מקרה שמח שהסתדרת, אגב מה שמה של החנות?
פורסם 2014 ביוני 811 שנים מחבר גם לי זה נשמע הזוי, לא רשום בשום מקום שהאחריות חלקית (או אין אחריות במקרה הזה) על חלקים כאלה או אחרים...זה מצחיק שההרגשה שהם משדרים זה "אין אחריות אבל נדאג לך למרות זאת" שזה בכלל אמור להיות חלק מהאחריות (לדעתי)החנות היא TMS
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.