פורסם 2014 במאי 1511 שנים הייתי רוצה לדעת באיזה מחלקה אני צריך להשתמש על מנת ליצור מופע של תזוזת כדור, כמובן שזה יראה אמיתי, הבנתי שאני צריך להשתמש במחלקות של פיסיקה...למישהו יצא ליצור אובייקט שבלחיצת כפתור כיוון ומהירות הכדור זז? כאילו זה כדור אמיתי?...
פורסם 2014 במאי 1511 שנים מחבר 4.5 סי שארפ...אני רוצה לעשות משחק סנוקר, ואני רוצה לדעת תחילה איך אני יכול ליצור אובייקט שניראה ככדור, מבחינתי לא משנה הצורה כרגע, מה שאני רוצה לעשות זה שהוא יקבל מכה למשל כלומר אובייקט אחר ינגע בו אז בהתאם לעוצמת הפגיעה וזוית הפגיעה ככה הוא יזוז קדימה במהירות מסויימת בכיון מסויים
פורסם 2014 במאי 1511 שנים נראה לי שאתה קופץ קצת יותר מדי מהר. לפני שבוע לא ידעת מה זה interface ועכשיו אתה רוצה לעשות משחק פיזיקלי.תלמד קודם על גרפיקה ממוחשבת (חפש מדריכים ל-XNA לדוגמה) ואז תחפש מדריכים על משחקים פיזיקליים.
פורסם 2014 במאי 1511 שנים מחבר interface אני כבר יודע אני לומד במקביל גם בג'ון ברייס אז יש התקדמות... וגם את כל הנושא של delegates למדתי, אבל אני מחפש לעשות דברים נחמדים , לא אכפת לי שיהיה לי קשה ליישם, שוברים את הראש בסוף מצליחים כל הנושא הזה של XNA זה תחום מבוקש? - - - תגובה אוחדה: - - - XNA לפי המדריכים שאני מוצא כולם מובילים אותי לwindows phone אני לא רוצה את זה...
פורסם 2014 במאי 1511 שנים XNA זה ממש לא רק ל-windows phone, זה לכל הסביבות של מיקרוסופט (windows, xbox וגם windows phone). אני למדתי עם המדריך של Riemers:http://www.riemers.net/
פורסם 2014 במאי 1511 שנים לא מכיר את הספר (אם כי הוא קצת מיושן, יצא כבר XNA 4.0), אבל באופן כללי הספרים של O'Reilly טובים. נערך 2014 במאי 1511 שנים על-ידי שניצל
פורסם 2014 במאי 1511 שנים מחבר השאלה אם הספר של XNA 4 הוא מלמד מההתחלה ולא מתבסס על מי שקרא את ספר 3 נערך 2014 במאי 1511 שנים על-ידי bdoron
פורסם 2014 במאי 1511 שנים והספר של 3 מניח שקראת את 2?לא צריך להגזים. אף אחד בדעתו הצלולה לא יכתוב ספר למתחילים שמיועד לאנשים שכבר יש להם נסיון עם גרסה קודמת.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.