התקנת ווינדוס 8.1 שאלה לגבי כונן חדש - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התקנת ווינדוס 8.1 שאלה לגבי כונן חדש


טל משעלי

Recommended Posts

שלום ויום עצמאות שמח,

שידרגתי את המחשב בכונן SSD חדש של 250GB, יש לי מספר שאלות לגבי ההתקנה של הווינדוס החדש,

דבר ראשון - אם אני מעונין להשאיר מהכונן HDD הישן שלי רק את מחיצה D ולפרמט את-C (כל קבצי המערכת הישנים) האם זה אפשרי ואיך?

דבר שני - איך אני יכול לעשות שכל קבצי ה-TEMP יהיו על כונן D החדש הכוונה על כונן ה-HDD (הכוונה אחרי התקנת הווינדוס על כונן ה-SSD)

תודה מראש טל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ אתה יכול לפרמט רק את C, ניתן לעשות את זה דרך דיסק התקנה של חלונות או דרך ניהול דיסקים בחלונות.

למה שתרצה לשים קבצים זמניים על קשיח איטי, כאשר יש לך מהיר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אחרי שאתה מתקין ווינדוס על ה-, אתה יכול לעשות עם המחיצות על הכונן השני מה שבא לך. המחיצות יקבלו אותיות אחרות, אבל זה לא ממש משנה. אתה יכול לפרמט ע"י כפתור ימני על המחיצה ו-Format. אתה יכול גם למחוק את המחיצה לחלוטין דרך Disk Management.

אבל כנראה שהדבר שהכי תרצה לעשות הוא להרחיב את D לשטח שהתפנה מ-C אחרי שהמחיצה נמחקה. את זה תוכל לעשות רק עם תוכנות צד שלישי אם תרצה שהמידע על D יישמר. לחילופין תוכל לגבות את המידע על כונן אחר, למחוק את שתי המחיצות וליצור אחת חדשה גדולה.

2. אני לא בטוח למה אתה רוצה לעשות את זה, אבל אם זה בגלל שקראת איפשהו שזה עדיף ל- ש-Temp לא יהיה עליו, פשוט תשכח מזה. דובר רבות על כך שכל הטיפים וה-Tweak-ים שמטרתם לצמצם את הכתיבות על הם: א. לא רלוונטים ל--ים של ימינו, ו: ב. טפשיים כי אתה פשוט פוגע לעצמך בביצועים שלשמם קנית SSD מלכתחילה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה על התשובה המהירה, לגבי הפירמוט של כונן ה-HDD אני שוקל להעביר לדיסק קשיח חיצוני את הדברים שאני צריך להעביר ובאמת לפרמט את כל הכונן וליצור ממנו מחיצה אחת גדולה.

השאלה איך אני עושה את זה, לפי מה שהבנתי תקנו אותי אם אני טועה - ניתוק פיזי של הכונן הישן, חיבור כונן ה- התקנה נקייה של מערכת ההפעלה, חיבור כונן HDD לאחר שהווינדוס מותקן והמערכת עולה, פירמוט הדיסק ומחיקת המחיצות הישנות, יצירת מחיצה אחת חדשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...