קניית Miix2 שרוטים ב-KSP - חוצפה! - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניית Miix2 שרוטים ב-KSP - חוצפה!


tmpusr

Recommended Posts

את הפיתוי הזה של זמינות היצע ומיקום אני מכיר טוב..

נחשפתי לסיפורים ועדיין לא הפריע לי כל עוד מדובר על "מוצרים בטוחים" אבל גם לי היה קטע איתם ומאז אני נמנע מהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
צודק... תמיד הייתי חשדן בכל הקשור ל-KSP/איבורי ודומיהן אבל הנחתי שבמקרה של מוצר חתום באריזה עם אחריות יבואן רשמי KSP הם רק צינור אז זה לא ממש בעייתי.

במקרה כזה הם באמת רק צינור.

בזמנו היתה לי בעיה עם כונן חיצוני שנקנה דרכם (אפילו לא עם הכונן עצמו אלא עם שנאי החשמל שלו), אחרי כחצי שנה של שימוש.

הבאתי אותו בחזרה ל-KSP למימוש אחריות, ואחרי 3-4 ימים חיכה לי בסניף כונן חדש אטום וסגור מהקופסה.

הם אפילו עשו בשבילי אקסטרה-צעד ובדקו אם אפשר לשלוח רק את השנאי ולא את כל הכונן (כי היה לי גם כונן מקביל נוסף כך שהייתי יכול להסתדר עם שנאי אחד לשניהם בינתיים) אבל בסוף זה לא הסתדר בגלל דרישת היבואן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מצליח להבין למה אתה מתעקש לשלם מעל 2000 ש"ח לטאבלט הזה בחנות שגם ככה לא תעניק לך שירות נורמאלי לאחר קנייה. שלם 300 דולר באיביי כולל משלוח ומיסים וסגור את העניין:

http://www.ebay.com/itm/New-Lenovo-IdeaTab-Miix2-32-GB-Tablet-Windows-8-1-With-Office-home-student-/221411429895?pt=US_Tablets&hash=item338d264e07

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי את זה:

http://www.ebay.com/itm/Lenovo-Miix-2-64GB-Wi-Fi-10-1in-Silver-with-Keyboard-1-year-Warranty-Lenovo-/271508747620?pt=US_Tablets&hash=item3f372eb564

יוצא כמעט 1800 ש"ח כולל מיסים בלי אחריות למוצר מחודש.

אני שילמתי 2250 ש"ח עם אחריות למוצר (שאמור היה להיות) חדש.

בלי קשר - הייתי חייב לקנות בארץ מסיבות שקצרה היריעה מלפרטן כרגע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הערכת המיסים בעמוד הקנייה שגוייה וגבוהה יותר מ-18 אחוז ולכן לדעתי מדובר בהפרש של יותר מ-500 ש"ח, מה גם שעם קצת סבלנות תמיד יש דילים והנחות שאפשר לתפוס. בכל מקרה אני הגעתי לשלב חוסר אמון כל כך גדול בספקים הישראלים שאני מעדיף לשלם 500 ש"ח פחות (זה הפרש משמעותי למוצר שעולה 2000) באיביי. אי אפשר לסמוך על האחריות של הספקים הישראלים. כשאני קונה מאיביי או , אם אני מקבל מוצר תקול, אני יודע שאקבל את הכסף חזרה. מקסימום דמי המשלוח חזרה (לא יותר מ-100 ש"ח) הלכו פייפן. בארץ, רק הטרטור יעלה לי יותר וייקצר לי את החיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפני המון שנים הייתי נוהג לקנות ב ksp קניתי שעבד מעולה לאחר מכן קניתי צורב אבל שמתי לב שהצורב לא מסיים את הצריבה נתקע באמצע ואז התוכנת הצריבה מעלה לי הודעת שגיאה גם אחרי שהשתמשתי בכמה תוכנות שונות - הבאתי את הצורב לחנות הם בדקו במעבדה ולאחר מכן אמרו שהצורב תקין והבעיה במחשב שלי -

אני לא יודע איך הם עובדים עכשיו כי מאז לא קניתי מהם , אבל הסברתי להם שאני מקבל את הטענה שלהם רק תוכיחו לי שבאמת הוא מסיים את הצריבה במחשב שלכם - כמובן שלא הסכימו שאכנס למעבדה למרות שבחנויות מחשבים אחרים על כל בעיה הם מכניסים אותי לתוך המעבדה כדי לבדוק מה התקלה ולהוכיח לי מאיפה באמת התקלה -

מה אני אגיד לכם באותו יום נכנסתי לחנות אחרת קניתי צורב עלה טיפה יותר חיברתי אותו ועבד שמונה שנים בלי בעיות .

לפעמים שאתה קונה בזול מאוד יש סיכון , אני לא מוכן לסכן את הכסף שלי , לפעמים הזול הוא עולה ביוקר , אני מכיר הרבה אנשים שכן מרוצים מהחנות , אני תמיד בשיחות מזכיר את המקרה שהיה לי , חשוב לי יותר השרות והאמון מאשר לשלם בזול ולהצטער אחר כך .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפני כמה שנים קניתי כרטיס מסך בKSP על הקופסא היה כתוב נפח זכרון כפי שרכשתי אך המדבקה על המוצר ציינה נפח שהוא חצי ממה שרכשתי. חשבתי לעצמי שלא מתאים לחברה בגודל של לעשות טעויות עם מדבקות על המוצר אבל אולי אפילו הם התלבלבלו.

חיברתי את הכרטיס למחשב ואני רואה שהזכרון הוא כפי שצויין על המדבקה על המוצר ולא כפי שעל האריזה או החשבונית שקניתי.

חזרתי לסניף הסברתי למוכר את העניין הוא לא נראה מופתע מהעניין והתווכח איתי שזה לא הכרטיס שרכשתי אצלם, לאחר וויכוח עם המנהל הכרטיס נלקח לבדיקה.

הכרטיס חובר למחשב וראו שאני צודק.

הכרטיס הוחלף והובא לי אחד "חדש". כאן כבר לא לקחתי סיכון ודרשתי שיחברו אותו ושאראה בעצמי שזה הכרטיס הנכון.

האריזה כבר היתה פתוחה והמדבקה שאמורה להראות שהמוצר לא נפתח היתה חתוכה(בשני הכרטיסים).

כבר הייתי עייף מוויכוחים אז לא הערתי על זה.

לאחר שבדקנו שהכרטיס הזה כן תואם למה שרכשתי הלכתי הביתה, שלחתי מייל לNVIDIA עם המספר הסיראלי של הכרטיס ושאלתי למהות העניין. במייל שקיבלתי צויין שהכרטיס הוא מחודש ולא חדש ושהוא נמכר עם אריזה שמציינת שהוא מחודש, הם ביקשו את פרטי החנות שרכשתי צילום האריזה וחשבונית. לא דרכתי בסניף יותר והזהרתי לקוחות מהחנות הזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סתם הערה - אם יש מדבקה על הקופסה שמייצנת מידע שונה ממה שמופיע מודפס על הקופסה עצמה, ההיגיון הבריא אומר שהמידע על המדבקה הוא זה שנכון ועדכני יותר.

המדבקה היתה על גב הכרטיס עצמו ולא על האריזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...