קניית Miix2 שרוטים ב-KSP - חוצפה! - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניית Miix2 שרוטים ב-KSP - חוצפה!


tmpusr

Recommended Posts

  • תגובות 43
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לדעתי, כמה סיבות:

1. אנשים לא יודעים ולא מודעים.

2. אנשים מקווים לטוב ולא מצפים שתקרה להם תקלה.

3. מחירים זולים.

4. נגישות גבוהה ונוחה - קיימים כמעט בכל עיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שילוב של נגישות יוצאת דופן, זמינות ומחיר.

רוב האנשים לא באמת רוצים להזמין מוצרים באינטרנט ולחכות שבוע למשלוח, הם מעדיפים:

* להגיע לחנות פיזית - ל-KSP יש עשרות סניפים כמעט בכל עיר כולל בקניונים/מרכזי קניות שאנשים בכל מקרה עוברים בהם) ולא לנסוע במיוחד לכתובת ספציפית מנותקת ורחוקה

* לראות את המוצר ולקחת אותו במקום - ל-KSP יש זמינות מרשימה במלאי של כמעט כל המוצרים בכמעט כל הסניפים..

* לא לשלם הרבה - באופן מפתיע ואולי אפילו סותר את שני הסעיפים הקודמים, KSP היא באמת הרשת עם המחירים הכי זולים בישראל (או בקו אחד עם חנויות אחרות) לרוב המוצרים..

כשהאלטרנטיבה היא גם לחכות לפחות כמה ימים למשלוח וגם לשלם יותר - מה הפלא שאנשים מעדיפים לקחת את הסיכון של טיפול בעייתי במקרה של תקלה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פעם היה פה נציג של KSP, שי אני חושב? מזמן לא היה פעיל...

חשבתי לפעול כדי להעלות את המודעות בפורום לבעייתית של KSP אבל במחשבה שניה רוב הלקוחות שלהם לא גולשים כמעט בפורומים כאלה.

מההתרשמות שלי, רובם לא מבינים הרבה וסומכים על המוכר שיעזור להם.

אני חייב להודות שעובדי הסניף הפגינו בקיאות והוגנות בכל הפניות של לקוחות בזמן שהייתי שם והרגישו מאוד לא נעים עם ההנחיה שקיבלו.

אולי זה סתם אותו "אלכס" שעף על עצמו דרך הטלפון...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואני שואל את עצמי איך הם לא מודעים למה שהולך פה, איך אף אחד לא פנה לאיזה מנהל בכיר שם ואמר לו כנס תראה מה חושבים עליכם.

הרי ברור שהם היו מעוניינים לזכות גם בלקוחות מהפורומים או שאולי אני טועה וזה לא מזיז להם, הם אומרים לעצמם קהל הפראיירים עצום והוא מספיק לנו ופראיירים לא מתים רר מתחלפים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מעריך שיש גם הבדל בסניפים. בסניף רעננה מעולם לא היתה לי בעיה (חוץ מלמצוא חניה...). לסניף הר חוצבים אני לא מתקרב גם אם ישלמו לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ag43 צודק, יש את סניף בצומת ביל''ו שקרוב לבית שלי, המוכרים אדיבים וגם מבינים עניין.

כשאתה שואל אותם שאלות שאתה מצפה שהם ישקרו לך בעיניים, והם מביאים לך תושבה עניינית וכמעט מדוייקת, זה רק משמח אותך שיש חנויות כאלה.

לפני כחצי שנה קניתי להוריי מחשב חדש בשביל גלישה באינטרנט ופה ושם שימוש בסקייפ וצפייה בסדרות וסרטים. בהתחלה אבא שלי הלך לסניף בראשון לציון ושם המוכר הציע לו לקחת מעבד ולוח אם לא תואמים לסוקט הנכון (הוא המליץ לו על מעבד g2020 ולוח אם של מסוקט 2011 , אם אני זוכר מדוייק זה היה הmaximus iv עם השמונה סלוטים של זיכרון).

אחרי כמה דקות אבא שלי התקשר אליי בשביל שאני אדע מה המפרט שהמוכר בנה לו,הסברתי למוכר בצורה יפה שזה אינו אפשרי לחבר בין הלוח אם והמעבד, הוא התחיל לצעוק ולקלל אותי שאין לי מושג איך מרכיבים מחשב, וניתק לי את השיחה בפנים.

אחר כך התקשרתי לאבא שלי שוב ואמרתי לו ללכת משם.

אחרי כמעט יומיים שבניתי מפרט בעזרתכם, נסעתי לסניף בצומת ביל''ו והם בנו לי את המחשב לפי המפרט שהבאתי איתי, ובנוסף המחיר יצא יותר זול מהמפרט של TMS כמעט ב200 ש''ח, אז ככה שגם אבא שלי שמח, אחרי כיומיים הם התקשרו לאבא שלי ואמרו לו לבוא לקחת את המחשב.

דבר אחד אני יודע שלסניף בראשון לציון צריך להתרחק יותר מאש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמעט שקניתי את כל המחשב שלי שם, אני שמח שזה לא קרה.

ממש בטעות נכנסתי לאייבורי וראיתי שקיים הבדל ענק. אני מתאר לעצמי שזה גם קשור לסניף.

במוצרים שמתפרסמים בזאפ, בד"כ המחירים של KSP ואייבורי זהים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק... תמיד הייתי חשדן בכל הקשור ל-KSP/איבורי ודומיהן אבל הנחתי שבמקרה של מוצר חתום באריזה עם אחריות יבואן רשמי KSP הם רק צינור אז זה לא ממש בעייתי. אפילו בדבר הפשוט הזה פישלו בענק ועם ביזיון של יחס ללקוח מצידו של אותו אלכס.

להגנתי אומר שהייתי חייב לעשות הזמנה על המקום תוך כמה שעות משיקולים זרים (דרישות ביטוח) ו-KSP/אייבורי היחידות שגם זמינות באיזור וכמעט רק KSP מחזיקה מכשיר ברמה של ה-Miix2 במלאי בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...