MrAlex פורסם 2014 באפריל 19 Share פורסם 2014 באפריל 19 כאשר אני מנקה את המסך בC++ בזמן המשחק שלי סנייקנוצרת תנועה לא חלקה,והשאלה שלי היא,איך יוצרים תנועה חלקה של אנימציית הסנייק?(מדובר כמובן במסך הקונסול)הקוד: DWORD n; DWORD size; COORD coord = {0, 0}; CONSOLE_SCREEN_BUFFER_INFO csbi; HANDLE h = GetStdHandle ( STD_OUTPUT_HANDLE ); GetConsoleScreenBufferInfo ( h, &csbi ); size = (csbi.dwSize.X -100) * (csbi.dwSize.Y -100); FillConsoleOutputCharacter ( h, ' ' , size, coord, &n ); GetConsoleScreenBufferInfo ( h, &csbi ); FillConsoleOutputAttribute ( h, csbi.wAttributes, size, coord, &n ); SetConsoleCursorPosition ( h, coord );נוסף על השהייה של רבע שנייה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
binyamin1001 פורסם 2014 באפריל 19 Share פורסם 2014 באפריל 19 אם אתה גם-ככה משתמש ב WinAPI, ותלוי מעה"פ, למה לא להשתמש פשוט ב:system("cls");(שסה"כ מעבירה את הפקודה cls למסך של ה console) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MrAlex פורסם 2014 באפריל 19 מחבר Share פורסם 2014 באפריל 19 אם אתה גם-ככה משתמש ב WinAPI, ותלוי מעה"פ, למה לא להשתמש פשוט ב: system("cls"); (שסה"כ מעבירה את הפקודה cls למסך של ה console) המליצו לא להשתמש בה,למרות שאין לי מושג איך system("cls"); מתבצע בכל מקרה העניין הוא לא בניקוי המסך :\ פשוט אני מנסה להבין איך אני יכול ליצור בעזרת ניקוי מסך והשהייה של התכנית לתנועה חלקה יחסית של הנחש עריכה: לא משנה הצלחתי לשחק קצת והלגיע למצב שהתנועה חלקה משום מה שיניתי את הגודל ל0 והכל ניהיה חלק... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
שניצל פורסם 2014 באפריל 20 Share פורסם 2014 באפריל 20 הפונקציה system מפעילה תהליך חדש - לא מומלץ להשתמש בה בכל פריים של האנימציה בעיקר כי זה ממש, ממש כבד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.