שלחתי "נתק" כבר פעמיים לבזק בינלאומי אבל אני רואה שהם ממשיכים לחייב אותי - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שלחתי "נתק" כבר פעמיים לבזק בינלאומי אבל אני רואה שהם ממשיכים לחייב אותי


Milford Cubicle

Recommended Posts

שלחתי לבזק בינלאומי פקס לניתוק של מנויי האינטרנט שלי (היו לי שם 2 מנויי אינטרנט) בתאריך 11/11/2013.

לאחר מכן שלחתי פקס לניתוק "מכל השירותים" בתאריך 7/1/2014, ליתר ביטחון, מכיוון שראיתי בחיובים של דצמבר וגם ינואר בכרטיס האשראי שהם עדיין מופיעים.

לאחר מכן שלחתי פקס זהה נוסף בתאריך 14/2/2014, בפעם השלישית, מכיוון שראיתי שגם בחיוב של פברואר בכרטיס האשראי הם עדיין מופיעים!

בתאריך 22/3/2014, לאחר שקיבלתי מהם מספר אימיילים פרסומיים וכל מיני קישורים לצפיה ב"סיכומי שנה" בחשבון שלי וכו' (יצויין, אגב, שהאתר החדש שלהם מפוצץ בבאגים ומעולם לא הצלחתי להיכנס לחשבון שלי מאז שהם "שידרגו" אותו), שלחתי להם אימייל תגובה בזו הלשון:

שלום,

אתם כל הזמן ממשיכים לשלוח לי אימיילים עם קישור לחשבוניות החודשיות, והפעם הגיע גם המייל הזה שמזכיר את "סיום ההטבה"...

הוא רק מתעלם מכך שכבר לפני מספר חודשים התנתקתי מכם - באמצעות משלוח הודעת פקס (אותה שלחתי אפילו מספר פעמים) - ולכן אני לא מבין מדוע אתם ממשיכים לפנות אליי באימייל בנושאים האלה.

אני מאוד מקווה שאתם לא ממשיכים לחייב אותי בניגוד לחוק.

תודה

בהתחלה חשבתי שהחיובים הראשונים הם אולי חיובים בדיעבד, ונניח שהביטול ששלחתי נכנס לתוקף רק בחודש שלאחר מכן כי "על אותו חודש כבר שילמתי".. אז החיוב הראשון הוא לכאורה הגיוני.

אבל אז הגיע עוד חיוב. זה כבר הרבה פחות סביר - אפילו אם הניתוק נכנס לתוקף רק בחודש השני, ואפילו אם התשלום הוא בדיעבד ורק בחודש העוקב, עדיין בחודש השלישי (!) אני כבר לא אמור לשלם כלום.

אבל איכשהו יצא ששכחתי מזה, החלקתי את זה, התעלמתי.. עד שנמאס.

אני רואה שגם עכשיו, בלי שום בושה, הם שוב מחייבים אותי.

פה כבר ברור לי שלא מדובר בשום אי הבנה שלי אלא פשוט בגניבה חצופה שלהם.

ביטלתי להם את ההרשאה בכרטיס האשראי. חצופים.

עכשיו אני שוקל אם לתבוע אותם פיצויים או לאחל להם שיהיה להם לתרופות של החודשיים שהם גנבו ממני שלא כדין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ככל שזכור לי בינלאומי מחייבים שוטף+30, כלומר החיוב על חודש X הוא במחזור החיוב של חודש X+1, ולכן יופיע בחיוב האשראי של X+2. אבל יכול להיות שזה גם שוטף+60 (ואז לראות באפריל חיוב של ינואר זה עדיין נורמלי). עם זאת אני בספק.

במקום להתעסק בניחושים - תרים אליהם טלפון ותברר מה הסטטוס של המנוי, וקבל הסברים לחיובים. אני מניח שיש לך אסמכתא לפקס הראשון ששלחת, לכן במקרה שתראה ש"במקרה או בטעות" בקשת הניתוק לא נקלטה / לא נקלטה בזמן - תוכל לבקש מהם החזר ובסבירות גבוהה לקבל אותו בלי הרבה התעסקות ובטח בלי תסבוכת משפטית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי,

מוזמן לשלוח לנו שם, מס' טלפון ושעות נוחות לחזרה ל-online@bezeqint.net בכדי שנוכל לסייע בבדיקת הנושא לעומק וסיום מהיר של התהליך.

בברכה,

מתן, בינלאומי

שלחתי לבזק בינלאומי פקס לניתוק "מכל השירותים" (היו לי שם 2 מנויי אינטרנט) בתאריך 7/1/2014.

לאחר מכן שלחתי פקס זהה נוסף בתאריך 14/2/2014, ליתר ביטחון, מכיוון שראיתי בחיוב של פברואר בכרטיס האשראי שהם עדיין מופיעים.

בתאריך 22/3/2014, לאחר שקיבלתי מהם מספר אימיילים פרסומיים וכל מיני קישורים לצפיה ב"סיכומי שנה" בחשבון שלי וכו' (יצויין, אגב, שהאתר החדש שלהם מפוצץ בבאגים ומעולם לא הצלחתי להיכנס לחשבון שלי מאז שהם "שידרגו" אותו), שלחתי להם אימייל תגובה בזו הלשון:

בהתחלה חשבתי שהחיוב שראיתי בחודש פברואר הוא אולי חיוב בדיעבד, ונניח שהביטול ששלחתי בינואר נכנס לתוקף רק בפברואר כי "על ינואר כבר שילמתי".. אז חיוב בפברואר הוא לכאורה הגיוני.

אבל אז הגיע עוד חיוב גם במרץ. זה כבר הרבה פחות סביר - אפילו אם הניתוק נכנס לתוקף רק בפברואר, ואפילו אם התשלום הוא בדיעבד ורק בחודש העוקב, עדיין במרץ אני כבר לא אמור לשלם כלום.

אבל איכשהו יצא ששכחתי מזה, החלקתי את זה, התעלמתי.. ואז הגיע אפריל.

אני רואה שגם עכשיו, בלי שום בושה, הם שוב מחייבים אותי.

פה כבר ברור לי שלא מדובר בשום אי הבנה שלי אלא פשוט בגניבה חצופה שלהם.

ביטלתי להם את ההרשאה בכרטיס האשראי. חצופים.

עכשיו אני שוקל אם לתבוע אותם פיצויים או לאחל להם שיהיה להם לתרופות של החודשיים שהם גנבו ממני שלא כדין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם מרשים לעצמם להתעלם מפקס ניתוק אם החוק מאפשר להם(אם למשל החסרת 4 ספרות אחרונות של כרטיס אשראי או פרט אחר המוגדר בחוק).

את מספרי הפקס בהם על פי חוק הם חייבים לקבל הודעות ניתוק הם משנים ככל הניתן, וממשיכים לקבל בהם פקסים ללא מענה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

מהסיבות הנ"ל, עדיף, למעט מקרים קיצוניים של חברות ידועות לשמצה (ש014 לא אחת מהן), עדיף במקום לפעול בדרך פלצנית של לשלוח פקס למספר עלום, פשוט להתקשר לשירות לקוחות ולבקש להתנתק בצורה מנומסת אך תקיפה. במקרה הטוב ינתקו אותך מיד אחרי שיחה עם שימור לקוחות. במקרה הרע יתחייבו לחזור אליך תוך 48 שעות (שזה בכל מקרה מה שהפקס מתחייב אליו), ואז ינתקו אותך.

ואם הם מנסים "למרוח" אותך ולא חוזרים, אתה פשוט מתקשר שוב ובפעם השנייה הם יתקשו למרוח אותך, כי כל הפניות הטלפוניות (להבדיל אולי מהפקסים העלומים מ"נתק") מתועדות. לפחות לי מעולם לא קרה שהייתה פנייה לא מתועדת. אפילו לא עם HOT.

:nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקום שהם יתעלקו עלי, אני מתעלק עליהם.

כבר יותר מחצי שנה ספק 100 חינם בשלוש בתים ללא כל מחוייבות כלשהי לאף חברה.

לא צריך להתחבר, לא צריך להתנתק - פשוט יש. כמה פשוט, כמה מטומטם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, אני יודע. זאת מעלה. :cool2:

אני מעדיף להיות הגבר במערכת היחסים הזאת ולדפוק אותם מאחורה קודם. It's one of both ways...

ולא גנבתי כלום. הם נותנים לי מיוזמתם.

קצת עורמה לא יותר.

מה נעשה הם מטומטמים ולא בודקים שום דבר. הכל חוקי.

אני גונב גם אגרה, אם זה מעניין אותך, אבל צריך לשאול קודם מי גונב ממי?

תסתכל כאן בפוסט הראשון. "טעויות" שקורות על בסיס קבוע, ועל כל אלה שעושקים אותם בעשרות שקלים יותר ממחיר השוק במשך שנים, רק בגלל חוסר מודעות, וביניהם זקנים וחסרי יכולת להגן על עצמם, ותקבל את התשובה.

התמיהה שלי מתעוררת כשאין בך דחף לגנוב מהם ולהחזיר להם כגמולם.

צדק חברתי, או עצמי, FTW! מתכון לפחות מרירות בחיים. חחח

אין לך מושג איזה סיפוק זה נותן לי כשהנציגה של נטוויז'ן מציקה לי בטלפון תקופתית, מבלי שהתבקשה, שאחזור אליהם, ואני יכול להודיע לה חגיגית שהמחיר החדש להתחרות בו זה 0 שקלים וכדי שאשוב אליהם אני מבקש מאזן שלילי מעכשיו.

חוסר האמון שלה ושסוף סוף היא סותמת ונעתקים לה המילים מפה הוא PRICELESS חח. פאן להתלוצץ איתם. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אתן לאף אחד לגנוב ממני ואם יגנבו, הם ישלמו בריבוע על כך. על פי המוסר שלך, פעם הבאה שאני נכנס לקנות אוכל בחנות, אני צריך לירות במנהל כי הוא בורגני-קפיטליסט-חזירי, לגנוב את האוכל ולאנוס את הקופאית בגלל שהיא בטוחה חטאה במשהו בחייה.

לא ביטלו את האגרה? בכל מקרה יש ליפ טור מאגרה מאז הצבא..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא צריך להגזים. אתה סתם מקצין דברים.

אף אחד לא דיבר על פגיעה באף אחד, ובחיים לא לקחתי אפילו קנדי בר ממכולת.

רק בזה שאתה צריך לרדוף אחריהם כדי לעמוד על שלך, והם מבזבזים את זמנך - הם ניצחו.

המוסר שלי בסדר גמור. תודה רבה. החיים הם לא שחור לבן ולפעמים צריך לדעת להתחכם.

אין לי נקיפת מצפון קלה שבקלים, כך שאני לא אפולוגטי כלל.

אותה חברה לא תחשוב פעמים לעשות טריק מלוכלך זהה ובהיקף גדול בהרבה.

אני רואה בזה כניצחון על החברות המרשעות חד וחלק.

גמרה אותי ארוחת החג חח. חייב להתפרש. :rolleye0018:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם ניסיתי להנתק מהם לפני כחצי שנה דרך "נתק", רק שלא סמכתי על זה יותר מדי והתקשרתי אחרי כמה ימים כדי לבדוק אם אני אכן מנותק. התשובה הייתה שלילית ועברתי דרך שימור לקוחות עד שניתקו אותי. לא הפתיע אותי, במיוחד אחרי שעשו לי את התרגיל של "המבצע הסתיים" וחייבו אותי במשך חודשיים בתעריף מופקע שהעלות שלו זה בערך כמו עלות לחצי שנה ב"מבצע".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חיובים שבזק בינלאומי חייבו אותי: (אני שומר את זה פה כדי שיהיה לי רישום מסודר בזמן שאני דורש מהם זיכוי על הכל)

(11 בנובמבר נשלח פקס עם בקשת ניתוק מיידית)

11 בדצמבר - 60.04 ש"ח

(7 בינואר נשלח פקס עם בקשת ניתוק מיידית)

12 בינואר - 60.04 ש"ח

11 בפברואר - 60.04 ש"ח

(14 בפברואר נשלח פקס עם בקשת ניתוק מיידית)

11 במרץ - 60.04 ש"ח

11 באפריל - 60.04 ש"ח

סה"כ כסף שנגבה שלא כדין: 300.2 ש"ח

אם החיוב בחודש דצמבר היה עבור המנוי בחודש נובמבר, אז הסכום הכולל בלעדיו הוא: 240.16 ש"ח

למי שלא מבין את הסכום, מדובר בשני מנויים נפרדים בעלות של 29 ש"ח כל אחד.

מה שכן גם אני לא כלכך מבין את הקטע עם האגורות, אפילו אם זה 29.99 זה עדיין לא מגיע ל-60.04, מה הקטע?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

(7 בינואר נשלח פקס עם בקשת ניתוק מיידית)

12 בינואר - 60.04 ש"ח

11 בפברואר - 60.04 ש"ח

11 במרץ - 60.04 ש"ח

11 באפריל - 60.04 ש"ח

סה"כ כסף שנגבה שלא כדין: 240.16 ש"ח

אם החיוב בחודש ינואר היה עבור המנוי בחודש דצמבר, אז הסכום הכולל בלעדיו הוא: 180.12 ש"ח

כאמור, יש מצב שגם השני הוא בסדר כי הם מחייבים שוטף+30 (לפחות כך נהגו לעשות).

למי שלא מבין את הסכום, מדובר בשני מנויים נפרדים בעלות של 29 ש"ח כל אחד.

מה שכן גם אני לא כלכך מבין את הקטע עם האגורות, אפילו אם זה 29.99 זה עדיין לא מגיע ל-60.04, מה הקטע?

יש מצב שמדובר בעדכון מחירים בעקבות עליית מע"מ שכמעט כולם עשו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המע"מ עלה הרבה לפני שהיו בכלל בישראל מחירים של 29 ש"ח ל-100 מגה לדעתי..

בכל מקרה, גיליתי/נזכרתי עכשיו ששלחתי להם את הפקס הראשון עוד הרבה לפני ינואר - כבר ב 11/11/2013 שלחתי להם את הפקס הראשון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...