מבקש עזרה - בעיית רשת עם PS3 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מבקש עזרה - בעיית רשת עם PS3


jacko_il

Recommended Posts

שלום לכולם,

אני חי עם בעיה מעצבנת ב PS3 כבר תקופה ארוכה מאד.

אני לא מצליח לקבל ב PS3 בדיקת מהירות הורדה והעלאה.

וכשהוא מגיע לשלב הזה אני מקבל במקום את ההודעה:

"..The router in use may not support IP fragments" ועוד המשך על זה שזה משפיע על תקשורת של משחקים מסויימים. (אפשר לעשות על זה גוגל ולמצוא בקלות מאות דיונים על הדבר הזה והמון הצעות לפתרון.)

זה קורה אחרי שלוקח לו בערך חצי דקה לקבוע שאני בחיבור מסוג NAT 2.

המכשיר שלי מחובר בחיבור קווי לראוטר של בזק d-link 2760u e1 והכל מוגדר בו ידני. (ניסיתי גם עם נתב אחר של NETGEAR)

הגדרתי ל PS3 כתובת DMZ קבועה והגדרתי את שרתי ה DNS ידנית לפי מה שקבלתי מנציג של בזק בינלאומי.

הבנתי מקריאה ברשת שלהמון אנשים זה נפתר מהגדרה ידנית של MTU בראוטר ובמכשיר. אני לא מצליח להתכנס עם זה לפתרון.

MTU הגדרתי ידנית לאחר שהגעתי לערך 1492 ככזה שלא מצריך פירוק ליחידות.

כמובן שהכל מתואם במקביל גם בהגדרות של הראוטר.

*בדיקה עם סטרינג: ping www.google.com -f -l 1464

ניסיתי עם UPnP כבוי ופעיל וניסיתי גם לכבות את ה QoS בראוטר כי קראתי באיזה פורום שזה עזר למישהו.

בקיצור - כלום. תמיד אותה שגיאה ותמיד ה PS3 לא מריץ בדיקות מהירות.

זה לא היה כזה מטריד אותי עם לא היתה לי חיבוריות דפוקה לרשת. המכשיר נוטה לזרוק אותי מהחיבור לפעמים עם איזו הודעה מפגרת ומעצבנת ואז צריך להתנתק מהרשת ולהתחבר מחדש ולהחזיק אצבעות שזה יחזיק קצת זמן.

אציין שהחיבור בדירה שלי (הכוונה לתשתית) די גרועה. אני גר בבניין ישן וכשעברתי לכאן לא היה בדירה קו בכלל. הקו לא הגיע אפילו לארון של הקומה שלי. טכנאים של תחילה סירבו לבצע פה בכלל התקנה בתירוץ שבזק לא אחראית לספק לי את הקו לדירה ושאני צריך לעשות את זה לבד עם טכנאי פרטי. אחרי שהם קיבלו על הראש מהממונה עליהם הם חזרו לדירה והריצו פה חוטים (השד יודע באיזה איכות ולאן חיברו אותם בסוף). את החיווט מהארון אל תוך הדירה שלי עשיתי בעצמי. לא מותקן פילטר מאחר שרק הראוטר מחובר לארון, אין טלפונים בדירה.

איכות הקו פה היא זוועה לכל עניין ודבר:

SNR margin 7db

Line attenuation: 17db

כן כן לא התבלבלתי, בידיוק הפוך ממה שרוצים לקבל בקו סביר.

*כרגע הורידו לי בבזק את המהירות ל 10 במקום ל 15. כך קבלתי SNR של 17db = רק בשביל לבדוק השפעה אם בכלל. לא ראיתי השפעה והבעיה עומדת בעינה.

אני כבר אחרי שיחות עם נציגים טכניים גם של וגם של -בינלואמי. אף אחד לא ממש הצליח לעזור. בקשתי לעשות עדכון קושחה לנתב אך הנציג בדק את זה ואמר שאין להם קושחה עדכנית יותר שתתאים לי.

HELP !! משהו. מישהו. אני כבר לא יודע איך לאכול את הבעיה הזו.

תודה מראש,

שחר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ממש לא בשביל לבדוק מהירות גלישה.

זה בשביל לבדוק את תקינות התקשורת של המכשיר עם הרשת (והוא מבצע פשוט גם בדיקת מהירות על הדרך)

ההודעה המלאה שהמכשיר מפיק היא:

The in use may not support IP fragments, and the communication features of some games may be restricted. For details, contact the manufacturer.

והתקשורת אכן לקויה במשחקים מסויימים - זורק אותי פתאום משרתים או בכלל לא מצליח למצוא אותם. יכול גם להשפיע על שיחות צ'אט תוך כדי אונליין ועוד כל מיני פיצ'רים - תלוי במשחק עצמו.

שורה תחתונה, זה מצב לא תקין. נקודה. אין סיבה שזה יהיה ככה.

בכל מקרה, הבעיה נפתרה.

הלכתי לחבר עם הסוני, חברנו אצלו והכל טיקטק - בחמש שניות המכשיר מצא חיבור NAT 2 (אצלי הוא מתעקב שם איזה חצי דקה) ומיד המשיך לבדיקת המהירות והראה שהכל תקין. אצל החבר התשתית של , הספק נטוויז'ן ויש לו מודם ראוטר נטבוקס של נטוויז'ן.

הבאתי אליו גם את הראוטר D-Link שלי והבעיה חזרה. (התחברנו אצלו עם המשתמש שלי של בינלאומי)

מכאן הסקתי שהבעיה יכולה להיות באחד מהמקומות הבאים:

1) ספק האינטרנט שלי - בינלאומי.

2) הראוטר שלי - ה D-Link.

ומאחר שבדקתי את העניין הזה עם ראוטר נוסף של NETGEAR ובגלל שבעבר כבר חוויתי בעיות חיבור למשחקים עם בילאומי (רק חבילת הצליחה בזמנו לאפשר לי לשחק ב PES 2012 ברשת, אחרת הוא לא היה מוצא שרתים בכלל) הסקתי שכנראה הבעיה היא בספק שלי - בינלאומי.

אבלל, מסתבר שטעיתי. החבר השאיל לי לצורך הבדיקה ראוטר נטבוקס נוסף שיש לו בבית. הגעתי הביתה, הגדרתי מה שצריך (ללא DMZ כי אין בו את האפשרות) והופ - הכל עובד פיקס ובשניה. בלי שום שגיאה.

מסקנה שלי כרגע היא שמשהו דפוק בראוטרים שיש לי מבזק. או שזו בעיה בהם ספציפית (מבחינה סטטיסטית הסיכוי יחסית נמוך לקבל בידיוק את אותה תקלה בשני ראוטרים שונים לגמרי מדגמים שונים לגמרי) או שזו בעיה כללית בראוטרים האלה או בקושחה שבזק שמה בהם. יכול להיות שחסרה בהם תמיכה של משהו? (ואני אומר משהו כי אין לי מושג מה זה המשהו הזה..)

קראתי ברשת שיש ראוטרים שלא תומכים ב IP Fragmentation אבל שזה לא סביר כי אין סיבה לא לתמוך בזה. זה משהו בסיסי. אבל אני כבר יכול להאמין להכל. שורה תחתונה, אני צריך ראוטר אחר. העיקר שלמתי במיטב כספי על הג'אנק הזה שהם דחפו לי פה בהתקנה.

אז מה לעשות? לפי הרושם שלי התמיכה הטכנית שלהם לא מבינה בזה בכלל ולא יהיה לה מושג מה אני רוצה מהם. שלא לדבר על זה שאם אני אעיז להזכיר PS3 או משחקים וכו' אז הם בכלל מתבלבלים וטוענים שהם לא תומכים בזה (!??!) כאילו שצריך תמיכה ייעודית לזה. פשוט צריך ראוטר נורמאלי שלא עובר איזה שינוי על ידיהם שמגביל אותו לדברים מסויימים.

ייעוץ מישהו? לקנות ראוטר לבד בחנות ולזרוק את שלהם לפח?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סטטיסטית, רוב הבעיות המוזרות מגיעות מציוד של . אז לא הייתי בונה על זה שעם ציוד אחר שלהם זה יעבוד.

ההמלצה שלי, להגדיר את הציוד שלהם כמודם (לא לזרוק) ולקנות ראוטר פרטי. עדיף אחד שיוכל לתמוך בקושחה צד שלישי (שזה אומר טיפילינק או לינקסיס).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה,

כבר ניסיתי להגדיר אותם כמודמים בלבד (מצב BRIDGE והגדרתי חייגן עם משתמש וססמה ב- PS3)

מתקבלת אותה הודעת שגיאה - זה לא עוזר :s07:

אני אנסה להחליף אותם מול ולנסות אחר (אם הם יסכימו להחליף)

אם לא יחליפו לי יש מצב שאני אעבור פשוט לתשתית של כבר - גם ככה אמרו לי שלמהירות גלישה שלי 10-12 מגה אני כנראה אקבל פינגים טובים יותר לחו"ל דרך . זה נכון בכלל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מגוון הנתבים התומכים בקושחות צד שלישי הוא רחב הרבה יותר מטפלינק ולינקסיס. הנה הרשימה המלאה של הנתבים הנתמכים על ידי DD_WRT.

http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Supported_Devices

הכוונה שלי הייתה לאלה שנמכרים בארץ :)

אולי עם חפירה אפשר למצוא עוד אחד או שניים, אבל אלה הנפוצים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה שאני ארצה בכלל קושחות צד שלישי? סה"כ רוצה ראוטר נורמאלי שזה יעבוד בו כמו שצריך.

דברתי אתמול עם תמיכה טכנית של . הנציגה שם אמרה שהיא לא מכירה את הבעיה שאני מתאר ושאין לה מושג מה זה או איך פותרים. היא העבירה אותי לנציג בכיר יותר שניסה גם הוא לעזור לי ואכן עשה רושם שהוא מבין יותר ממנה אבל גם הוא לא ידע מה עושים עם זה ומה גורם לזה. הסברתי לו בע"פ מהן ההגדרות שעשיתי בראוטר והוא אמר שזה נשמע לו תקין ושאין עוד הגדרות אחרות לדעתו שקשורות.

שורה תחתונה, הוא התנצל ופחות או יותר שלח אותי לחפש פתרון לבד - משמע לקנות ראוטר באופן פרטי. פשוט הזוי.

מה שאני לא מבין זה איך לא התלוננו על זה לפני, בפורומים או מול בזק? אם הציוד שלהם לא היה תומך בזה אז אלפי משתמשים ב PS3 כבר היו צריכים להתלונן במהלך השנים. לא הגיוני שרק אני שם לב לזה ורק אני התלוננתי..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה שזה יהיה מעבר להוט.

כפי שרשמתי בהודעה מס' 5 בעמוד הקודם - הגדרתי את הנתבים גם במודמים בלבד (מצב BRIDGE) ועדיין היתה אותה בעיה.

לכן, לקנות ראוטר חיצוני לא בא יעזור. והאמת? לא כזה בא לי להוציא כמה מאות שקלים על ראוטר עכשיו. יותר זול ונוח לי לעבור פשוט להוט..

נ.ב - בעבר, לפני כמה שנים היה לי ראוטר של בזק של חברת ואיתו הבעיה לא היתה.

רק לפני כשנה ומשהו, ששדרגו לנו את הציוד (עוצמת ה WIFI של ה היתה קטסטרופה) והחליפו לנו אותו זה התחיל. ואותה בעיה גם היום עם ה D-LINK הזה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נחמד למצוא מישהו עם אותה בעיה. שמח שחסכת לי עבודה קשה.. כנראה שאאלץ לקנות ראוטר חדש.. אני כרגע עם ה NETGEAR DGN2200V2 של כמובן ויש לי את אותה בעיה, הבנתי שיש אפשרות להחליף את הראוטר אצל .. הרואטרים שיש להם זה רק נטגהר ודילינק שכנראה בשנייהם את אותה בעיה.

בכל מקרה אתה לא היחיד :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בידיוק הקטע, אין להם מושג שיש בכלל את התקלה הזאת עם הציוד שלהם. הנציגים אמרו לי שלא יכול להיות שזו בעיה עם ציוד שלהם באופן כללי, אחרת היו עוד לקוחות שמתלוננים. הם אמרו שהם לא שמעו בחיים על התקלה הזאת ואין להם מושג גם מה זה אומר בכלל..

בכל אופן, נציגה טכנית אחרונה שדברתי איתה הציעה לשלוח טכנאי שקודם יבוא ויעבור על הקו וינסה לשפר נתונים. משם ננסה עם ראוטר אחר ונראה לאן ממשיכים.

אני במקביל (הייתי כבר סקפטי שמשהו יעבוד איתם) הזמנתי התקנה של הוט לשבוע לאחר מכן.

טכנאי של הגיע ביום שישי האחרון. אחר על החיבורים בארון וגם חיבר לי מחדש בתוך הבית ובדק שהכל מחובר בסדר. הוא הביא איתו ראוטר חדש מהקופסא של NETGEAR, חיבר והגדיר אותו ו.... כמובן, אותה הבעיה.

הוא אמר שהוא לא מאמין שזה משהו בציוד. "זה חייב להיות כנראה מהמכשיר שלך. נסה לברר עם התמיכה של היבואן שלו" אז אמרתי שכבר עברתי על הכל באלמנציה ונשאר שזה יכול להיות רק מהראוטרים שלהם. עובדה, הכל עובד פיקס כשמחברים את הציוד לראוטרים אחרים.

הצעתי שיביא איזה מודם ישן מהרכב אם יש לו, לא משהו של D-LINK או NETGEAR. משהו מיושן יותר. הוא אמר שיש לו איזה משהו וניגש להביא.

הוא חזר עם מודם-ראוטר מיושן של SIEMENS דגם SL2-141 ,ללא תקן N אפילו, שלפי המדבקה שיש עליו גם חזר מתיקון אצלהם לפני כמה שנים (הוא מאד ישן - 2008)

חברנו, הגדרנו - עובד פיקס. כמו טיל. מוצא חיבור NAT 2 תוך חמש שניות וממשיך לבדיקת מהירויות. תענוג.

הוא לא הבין איך זה יכול להיות אבל אמר "נו אתה רואה, למדתי עוד משהו חדש.."

בדקתי בכל גם בהודרות וכמובן הכי חשוב משחקים ברשת - עובד פיקס בינתיים. אין לי את הזריקות מהשרתים האלה.

בקיצור, יש בעיה עם הציוד של . נקודה. שיסבובו את זה איך שהם רוצים. משהו בקושחה שהם שמים בציוד החדש פשוט דפוק. ואין לי מושג מה זה.

אז אם אתם משתמשי PS3 שהתגלגלו לדיון הזה איכשהו מחיפוש ברשת איך לעזאזל פותרים את הבעיה הזו - עכשיו אתם יודעים. אל תשברו את הראש - פשוט תחליפו (או תמנעו מראש) מהציוד של .

אגב - תתלוננו בבזק אם אתם עם אותה הבעיה.

מקווה שהדיון הזה יעזור לאחרים בהמשך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...