פורסם 2014 בפברואר 2511 שנים אז ככה, הכל התחיל כשוינדוס 7 שלי הודיע לי שהוא לא חוקי,החלטתי לפרמט ולהתקין אחד אחר. (ניסיתי מלא גירסאות שונות)בכולן ההתקנה התבצעה ממש ממש לאט ולא תמיד הגיעה לסוף, וגם אם כן המערכת עצמה לא זזה.אז כן שיחקתי עם ההגדות של הBIOS.. וגם איפסתי אותם.. כלום לא עזראז עשיתי להארדיסק ניקוי דרך DISKPART... בהתחלה רק cleanאחרי זה clean allוגם זה לא ממש עוזר.בגדול יש לי הארדיסק של WD - דגם WD10ezex 1TBוהוא מתנהג לפי מצב רוח, לפעמים בDISKPART הוא נותן לי לעשות מחיצות חדשות, ולפעמים לא.רושם לי I\O ERRORהמצב הכי טוב שהצלחתי להגיע זה ליצור מחיצה אחת ל SYSTEM - 100MBעוד מחיצה של 200GBומחיצה שלישית של כל שאר הנפח... (בערך 750GB)הצלחתי לפרמט את 2 הראשונות, את השלישית הוא לא נתן לי.בקיצור לא יודע מה לעשות עם זה... (כמובן שאם ממש אין ברירה, אז אפשר לקנות הארדיסק חדש... אבל אני רוצה לסדר את זה שיש לי...)תודה מראש לעוזרים.
פורסם 2014 בפברואר 2611 שנים כרגע זה נראה כמו בעיה בדיסק הקשיח, אבל אי אפשר לשלול בעיה בכבל המידע או בלוח (בבקר ה SATA).תריץ MHDD על הדיסק הקשיח ותראה מה מצבו (ניתן למצוא את MHDD ב Hiren's BootCD וב UBCD). כמו כן תמיד מומלץ להריץ את תוכנת הבדיקה של יצרן הדיסק הקשיח ולראות מה היא מגלה. אגב - תבדוק אם יש לך אחריות על הדיסק הקשיח (בד"כ יש לפחות שנתיים אחריות על דיסקים קשיחים), כך שבמקרה הצורך תוכל להחליפו במקום לקנות חדש.
פורסם 2014 בפברואר 2611 שנים מחבר לגבי הכבל בדקתי, ניסיתי כבל שעובד.עשיתי עכשיו את ה MHDD.. וזה מצא לי סקטור פגום.. ולא המשיך את הבדיקה עד הסוף.מה אפשר לעשות עם זה?
פורסם 2014 בפברואר 2611 שנים מה זאת אומרת "לא המשיך את הבדיקה עד הסוף"? איזו שגיאה אתה מקבל?בכל מקרה, התוכנה מצאה שגיאה בדיסק הקשיח, אז כנראה שהוא לא תקין. תמיד קיימת האפשרות שהבעיה היא בלוח/בבקר ה SATA, והדרך היחידה לבדוק את זה היא לנסות את הדיסק הקשיח במחשב אחר ולראות אם מתגלה אותה השגיאה. כפי שזה נשמע, כדאי שתגבה את כל המידע החשוב שיש לך על הדיסק ותחליף אותו (שוב - תבדוק אם יש עדיין אחריות עליו).
פורסם 2014 בפברואר 2711 שנים מחבר זה מה שהיה על המסך.... וזה המשיך ככה עוד שורה של סימני קריאה.. ואז פשוט כיביתי אותו.
פורסם 2014 בפברואר 2811 שנים חוץ מלבדוק את הדיסק הקשיח במחשב אחר בכדי לשלול בעיה בלוח (בבקר ה SATA), אני לא רואה מה עוד ניתן לעשות - נראה כי הדיסק הקשיח שלך לא תקין. תבדוק את מצב האחריות שלו.אגב, מה אומרת התוכנה של WD?
פורסם 2014 בפברואר 2811 שנים מחבר לא יודע.. לא מצאתי שום תוכנה של WD.בקשר לאחריות כרגע אין לי איך לבדוק.. רק שבוע הבא אדע...נגיד ויש לי.. שום דבר מהדברים שעשיתי לא מבטל את האחריות במקרה?
פורסם 2014 בפברואר 2811 שנים תוכנה לבדיקה ->http://support.wdc.com/product/download.asp?wdc_lang=en&fid=wdsfDesktop_Blueלבדיקת תוקף האחריות ->http://websupport.wdc.com/warranty/warrantycheck.asp?custtype=end
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.