כבל טלפון גורם לבעיות - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כבל טלפון גורם לבעיות


AvlK

Recommended Posts

שדרגתי את האינטרנט בבית והחלפתי את הראוטר ל netgear החדש של , חבילה של 40 מגה.

מאז שהחלפתי שמתי לב לחוסר יציבות במהירות בצורה ממש חמורה עד כדי תקיעות של ממש , אחרי כמה בדיקות מסתבר שהכבל של הטלפון הוא הבעייתי , עכשיו הנקודה של הטלפון רחוקה מהמחשב ובגלל זה הייתי משתמש בכבל באורך 5 מטר בחבילה הקודמת שהייתה לי (10 מגה) זה החזיק יפה בלי בעיה אבל עכשיו משום מה זה לא מחזיק.

יש לי שתי אפשרויות:

1. לקנות כבל טלפון חדש באורך 5 מטר ולקוות שהבעיות היו כבל עייף ולא האורך שלו.

2. לקנות כבל באורך 5 מטר ואת הראווטר לחבר עם כבל הטלפון הקצר (הסטנדרטי) ולהשאיר אותו ליד השקע של הטל'

איזה אפשרות עדיפה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כאשר משתמשים בxDSL, יש הגבלה של של עד כמה ארןך הכבל הוא בין בFXO ולFXS. מין הסתם שתהיה לך ניחות באות ולכן גם הביצועים יפגעו.

זה לא עדיין של עדיפות. אתה יכול רק לבחור רק באפשרות 2.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קשה להצביע על הסיבה לניתוקים, יש הרבה סיבות לבעיות האלו כמו קורוזיה, איכות כבל נמוכה וגורמת להנחתה, מגע לא טוב, טלפון ללא פילטר וכו'.

יכול להיות גם שהסינכרון של המודם גבולי וזו בעיה של .

בגדול מרחק של 5 מטר לא אמור להוות בעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרגע אני מחובר עם הכבל של הטלפון הקווי שהוא באורך 3 מטר (לא טוב לי כי הראוטר יושב לי באמצע החדר על כסא כדי לכסות על האורך) ובקיצור הכל עובד תקין ויציב , ככה שבמקרה שלי זה היה כבל.

השאלה עדיין איזה כבל לקנות? cat 5,6,7 ? בהנחה שאשתמש באורך של 10 מטר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין משמעות לאורך של הכבל שמחובר מהנתב אל המחשב (במרחקים בתוך הבית), בחיבור של כמה מטרים כבל CAT5E יעשה את העבודה מצוין.

אין טעם להשקיע במגשרים יקרים.

לפי מה שתיארת הבעיה שלך בכבל הטלפון ובו צריך לטפל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה שתיארת הבעיה שלך בכבל הטלפון ובו צריך לטפל.

אני חושב שקצת איבדת אותי..

הנק' של הטל' רחוקה מהעמדה של המחשב אצלי , אז כבל וכבל חשמל השתמשתי בסטנדרטיים שמגיעים עם הראווטר (באורך של 1 מטר) ושמתי את הראוטר על השולחן ליד המחשב נשאר לי לחבר אותו לקו הטל' ובשביל זה השתמשתי בכבל ארוך של 5 מטר .

אחרי התגובה של multicore החלטתי שאת הראווטר אמקם ליד קו הטל' - אשתמש בקו הטל' והחשמל הסטנדרטיים (1מטר) ומה שנשאר לחבר הפעם זה את הכרטיס מהמחשב לראווטר בגלל זה שאלתי על כבל כי כבל הטל' כבר לא רלוונטי...

מה שכתבת זה חד משמעי אם אחבר cat 5 או cat 7 בדיקות המהירות יראו אותו מספר? , אני שואל כי ההבדל במחיר לא כזה רציני ואם אני מקבל מגה אחד יותר עם cat 7 לצורך העניין אז לי זה משתלם.. אם המהירות תשאר אותו דבר אז מיותר..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תבדוק את הכבל של ה 5 מטר. תחבר אליו טלפון, תשחק אם הכבל ותבדוק אם יש רעשים. אם יש, הבעיה היא שהכבלך לא יוצר מגע טוב ולא שהוא ארוך מידי. ובמקרה הזה אתה לא חייב לקנות כבל חדש, קנה ראש חדש ותחליף את הראש שיוצר רעשים כשאתה משחק איתו

(את הראש עצמו ניתן למצוא בחנויות חומרי בניין, תבוא אם הכבל והראש למעבדת מחשבים ותשאל אם הם יכולים לתת לך ללחוץ אותו אם הלוחץ של הכבלי ethernet, או תלחץ לבד אם מברג)

תבדוק מה המצב הכללי של חוטים וחיבורים בתוך הבית שלך. חוט שבור שרק קצת נוגע מאחורי אחד מהשקעים ? חוטים קשורים ולא מהודקים כמו שצריך בקופסה שאליה נכנס החיבור הראשי של ? קורוזיה על מהגעים של שקע הטלפןו ? ..... יכול להיות שהבעיה האמיתית היא חיבור גרוע במערכת של הבית, שעדיין איכשהוא עובד אם כבל קצר ולא עובד אם כבל ארוך

אם לשקע טלפון מחובר רק המודם הוא לא צריך פילטר, תנסה לחבר את המודם ישירות (למקרה שהפילטר יוצר נקודה על הקו שמחזירה הד או משהוא, למרות שלא אמור להיות דבר כזה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

5 מטר של זה כבר הרבה מעבר לגבולי.

כמו שכבר כתבתי (ואני לא ממציא את זה):

כאשר משתמשים בxDSL, יש הגבלה של של עד כמה ארןך הכבל הוא בין בFXO ולFXS. מין הסתם שתהיה לך ניחות באות ולכן גם הביצועים יפגעו.

אתה לר צריך יותר מכבל CAT5e.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בינארי , אני יודע בוודאות שכבל הטל' הוא הבעיה כי יש לי אחד קצר יותר והוא עובד מעולה ואגב הכבל נראה במבט חיצוני בסדר גמור , פשוט לא נוח לי להשתמש בכבל הקצר בגלל שהוא מחייב אותי למקם את הראווטר באמצע החדר בגלל מגבלת האורך שלו.

מה שרציתי לברר זה האם כבל גם יסבול מהבעיה של האורך או איזה מהסוגים (cat 5,6,7) אני צריך בשביל שהכל יהיה תקין.

קיבלתי תשובה , ביום ראשון אחליף את כבל הרשת ואעדכן את הפוסט הזה.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם כבל טלפון רגיל פשוט אמור לעבוד (והוא פחות טוב מ cat 5, 6, 7) אם החיבורים תקינים. עכשו, אהתה לא חייב להחליף את הכבל, תבדוק אותו. אם הבעיה מספיק חמורה אתה תשים לב לזה גם אם תחבר אליו טלפון ותקשיב לרעשים, וכך תוכל למצוא אותה בדיוק. אם למשל הבעיה היא ב 1 מהראשים של הכבל, תחתוך ותלחץ ראש חדש - סוף הסיפור

multicore, הגבלת האורך היא לא חדה - זה לא שהמרחק בדיוק של מטר יקבע אם זה יעבוד או לא. במקרה אחד יכול לעבוד גם בכבל ארוך יותר ב 3 מטר, במקרה אחר לעשות ניתוקים גם בכבל קצר יותר ב 3 מטר מהאורך המקס' הרשמי. במקרה כאן, כנראה שמה שעושה את ההבדל בין ניתוקים ועבודה תקינה לחלוטין הוא לא ה +- 2 מטר באורך הכבל (בהשוואה לכמה עשרות מטר במערכת של הבית + בחוץ), אלא בעיה של חיבור בכבל של ה 5 מטר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...