פורסם 2014 בפברואר 511 שנים אחרי קריאה מעמיקה הבנתי שבשביל שאצור תוכנה שמעבירה מידע לתוכנה במקום אחר הבנתי שאני צריך לעשות שרת, שהוא יהיהTcpListener.ושכל תוכנה תהיה TcpClient אפילו ראיתי קטעי קוד לדוגמאהשאלה שלי היא כזאת, איפה אני שם את הקוד הזה בדיוק? זה קובץ CS כאילו פה אני נאבד לגמרי, נגיד יש לי 2 קבצים, אחד CS שלclient והקובץ השני הוא הlistenerמה כאילו? אני מבולבלאני צריך עכשיו פשוט להעתיק את הקובץ הזה לשרת? ולשתול את הקטע קוד של הclient אצלי בתוכנה?
פורסם 2014 בפברואר 511 שנים בסופו של דבר צריכות להיות לך שתי תוכנות - השרת והלקוח. לכל אחד מהם צריך להיות main משלו, והוא מתקמפל ל-exe משלו.
פורסם 2014 בפברואר 511 שנים מחבר זאת אומרת אני לוקח את הקובץ CS בmain אני יוצר מופע של הקובץ הזה... ואצלי אני עושה תוכנה שיוצרת מופע של הCS השני?
פורסם 2014 בפברואר 511 שנים מחבר רגע אז אם אני בעצם עושה תוכנה שלי, למשל אני רוצה סתם לדוגמא לעשות איקס עיגול, אז איך זה בדיוק מתנהל, תוכנה של listener שיושבת בשרת, והיא מתווכת בין 2 אפליקציות של הclient? מה שאני לא מבין זה שאם יש לי תוכנה של client שעל המחשב שלי, ותוכנה של client על מחשב של חבר, אז איך אני מעביר מידע אחד לשני? דרך שרת? תוכנה שיושבת על שרת והיא listener? והיא זורקת ל2 האפציקציות את התוצאות שנשארו? אני אסביר זאת באיור הבא: http://img690.imageshack.us/img690/7159/13zv.jpg" target="_blank" rel="nofollow">[img'>http://img690.imageshack.us/img690/7159/13zv.th.jpg</a>"]http://
פורסם 2014 בפברואר 511 שנים מחבר אבל אז זה אומר שהתוכנה שרשמתי בשרת צריכה לעבוד כל הזמן כאילו מי מפעיל אותה בדיוק? אם יצרתי קובץ הרבה מישהו צריך להפעיל אותו, או שברגע שאני שותל אותו על השרת אז הוא רק אוטומטית, והאם יש שרת מיוחד לדברים כאלה? או שכל שרת חינמי באינטרנט יהיה טוב בשבילי? - - - תגובה אוחדה: - - - ושניצל, תודה רבה רבה רבה שאתה עונה לי על דברים! באינטרנט יש הכל אבל לא עונים על כל דבר, טוב לראות שיש אנשים כמוך שעוזרים ולא רק שולחים לאינטרנט
פורסם 2014 בפברואר 511 שנים כן, ככה עובדים שרתים. בדרך כלל הם עובדים כל הזמן (ולכן בדרך כלל מריצים אותם בתור Service מיוחד, ולא בתור אפליקציה רגילה, אבל זה כבר נושא יותר מתקדם). בדרך כלל דואגים להתקין אותם על מחשבים חזקים ויציבים כדי שיוכלו להתמודד עם הרבה לקוחות בו זמנית. אפשר פשוט לקנות מחשב חזק, או לשכור כזה מחברה שמספקת שירותים כאלה. נערך 2014 בפברואר 511 שנים על-ידי שניצל
פורסם 2014 בפברואר 511 שנים אתה גם יכול ליישם את זה כך שהתוכנה שרצה אצל אחד השחקנים היא השרת, והתוכנה שרצה אצל השני היא הלקוח.ככה שאחד יוזם את המשחק (והוא השרת) והשחקן השני מצטרף למשחק (והוא הלקוח).ככה אתה לא צריך שרת צד שלישי פעיל, והמשחק יעבוד תמיד.
פורסם 2014 בפברואר 511 שנים מחבר אני רוצה להתחיל לרשום תוכנה, אבל אני לא יודע באיזה סוג שרת לבחור, זה שרת רגיל? כאילו הכוונה שלי שאני צריך למצוא אתר חינמי, להעתיק לבפנים את הקובץ הרצה וזהו? רק לזכור את הIP של השרת ואת הPORT שבחרתי לתוכנה? ואיך אני גם מפעיל את התוכנה על השרת?
פורסם 2014 בפברואר 511 שנים למה אתה צריך שרת חיצוני? תתחיל מלהריץ את השרת והלקוח\לקוחות על אותו מחשב. נערך 2014 בפברואר 511 שנים על-ידי שניצל
פורסם 2014 בפברואר 511 שנים מחבר אבל אז זה לא באמת אמיתי, כי אני נותן את הכתובת IP של עצמי, זה עבודה בעיניים חחחח
פורסם 2014 בפברואר 511 שנים ...אז? תתחיל מלכתוב קוד שעובד כשהשרת והלקוח על אותו מחשב. אחרי שזה יעבוד תחשוב על להריץ על מחשבים שונים.חוץ מזה, אתה תמיד יכול גם להרים מכונה וירטואלית (VM) על המחשב, ואז יש לך כאילו שני מחשבים.
פורסם 2014 בפברואר 511 שנים כאילו הכוונה שלי שאני צריך למצוא אתר חינמי, להעתיק לבפנים את הקובץ הרצה וזהו? רק לזכור את הIP של השרת ואת הPORT שבחרתי לתוכנה? ואיך אני גם מפעיל את התוכנה על השרת?לא. אתה לא חייב שרת שלישי.התוכנה רצה פעמים, אחד אצל שחקן א' (במחשב אחד), ואחד אצל שחקן ב' (במחשב אחר).אחד מהם הוא השרת, ואחד מהם הוא הלקוח.הIP של השרת הוא הIP של המחשב של השחקן שרץ כשרת.
פורסם 2014 בפברואר 511 שנים ^^ גם נכון. החסרון של השיטה הזו היא שבמקום שיש רק שרת אחד שמרכז את המשחקים, מי שרוצה לשחק חייב להכיר את ה-IP של השחקן האחר (אבל גם את זה אפשר לפתור). צריך לזכור שההפרדה בין שרת ללקוח היא רק בשלב החיבור. אחרי ששני המחשבים מחוברים היחס ביניהם סימטרי לחלוטין ואין הבדל בין השרת ללקוח.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.