בעיה במסך של הmacbook air - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה במסך של הmacbook air


Recommended Posts

לפעמים שאני סוגר את המסך של הmacbook air שלי, או כל דבר אחר שמכניס אותו למצב שינה, ואז אני פותח אותו אז המסך נשאר שחור אבל המקלדת מאירה והמחשב עדיין דלוק. הפתרון היחיד בכל פעם שזה קורה זה ריסט שאני עושה והאז המסך נדלק מחדש כרגיל. רציתי לדעת ממה זה יכול להיות ואם יש אולי קשר לתוכנה שהורדתי. למשל יש לי תוכנה שנקראת insomniaX שאיתה אני יכול להשאיר את המחשב פועל גם שאני סוגר את המסך של המחשב.

תודה לעוזרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקלת חומרה שמחייבת החלפת המחשב.

לפני שבועיים קניתי אייר 11 חדש והוא סבל מאותה תקלה בדיוק. חבר לעבודה קיבל מהחברה אייר 13 חדש שנקנה מאיידיגיטל- אותה תקלה בדיוק.

ברגע שגיליתי את התקלה ניגשתי לחנות ותוך חצי יום של בדיקות הם חזרו ואמרו שהם שולחים את המחשב חזרה לאפל אך מכיוון שאין להם במלאי 11 חדש לתת לי במקום, אני אצטרך לחכות שהמחשב יחזור.

אמרתי להם שאני מעדיף לחכות שיגיע מלאי חדש ושאת המחשב הזה ספציפית (רשמתי את המספר הסידורי שלו) אני לא רוצה בכל מקרה, הם הסכימו ללא כל ויכוח. הבעיה היתה שלא היה להם אייר חלופי לספק לי (אלא פרו גדול וכבד כמו הלנובו שיש לי) אז ביקשתי פשוט לבטל את העסקה וכשיגיעו חדשים אולי אקנה שוב.

בהתחלה הם סירבו לביטול עסקה כי ״המחשה הודלק״ אבל מאחר והמוצר הגיע תקול והדרך היחידה להבחין בתקלה היתה להדליק אותו, עומדת ללקוח הזכות לביטול מלא, שאותה מימשתי.

קיצור, אתה צריך לקבל מחשב חדש.

- - - תגובה אוחדה: - - -

אגב למקרה שלא היה ברור, את שלי לא קניתי מאיידיגיטל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...