פורסם 2014 ביוני 1812 שנים מעולה, אם אין לך מצלמה מקצועית עזוב את התשלום לכרטיס מסך, שים 1000-1200 במצלמה ותרכוש דרך טובה שבה תוכל לתעד את החומרה .
פורסם 2014 ביוני 1912 שנים מחבר לגבי המסכים, ההזמנה שלי בוטלה והכסף הוחזר. לא מפתיע, אבל היה שווה לנסות עכשיו אני שוב בנקודת ההתחלה מבחינת המסכים
פורסם 2014 ביוני 1912 שנים מחבר לא מתאים לי אחד של 4K. אני משחק הרבה ב-MULTIBOXING, צריך לפחות 2 בשביל שאוכל לראות את הכל בלי לעבור בין חלונות.
פורסם 2014 ביוני 1912 שנים אהמ...http://youtu.be/KnrxNfxRK_4אני אניח את זה פה...http://www.amazon.com/gp/aw/d/B00IJUFGDE?pc_redir=1403028454&robot_redir=1 נערך 2014 ביוני 1912 שנים על-ידי Ymac
פורסם 2014 ביוני 1912 שנים מחבר במחיר הזה אני קונה 3 מסכי QHD 27" ומקבל הרבה יותר שטח עבודה.- - - תגובה אוחדה: - - -http://www.ebay.com/itm/New-27-Ultimate-Perfect-Pixel-QNIX-QX2710-2560x1440-QHD-PLS-Panel-Monitor-/141308491071?pt=Computer_Monitors&hash=item20e6a4753fהאם יש על זה מכס?
פורסם 2014 ביוני 1912 שנים כן, כמה מאות שקלים (אנשים דיווחו על 200-300 ש"ח)ויש יותר זול:http://www.ebay.com/itm/Matte-X-STAR-DP2710LED-Samsung-PLS-Panel-2560-x-1440-WQHD-27-Monitor-/221362461331?pt=Computer_Monitors&hash=item338a3b1a93 נערך 2014 ביוני 1912 שנים על-ידי Gil28
פורסם 2014 ביוני 1912 שנים אני בהחלט הייתי הולך על הlg. בינתיים אני נשאר עם השלישייה שלי. רק לארגן סטנד ראוי יותר. אני כרגע מתלהב פחות מqhd
פורסם 2014 ביוני 2112 שנים מחבר הוזמנו בלוק, פלטה אחורית ל-290 השלישי. בנוסף, הוזמן בלוק "גישור" כדי לחבר את שלושת הכרטיסים בצורה יפה במקום צינורות ו-FITTINGS.
פורסם 2014 ביוני 2312 שנים מחבר נראה כאילו השבוע יגיעו רוב החלקים, ואפשר יהיה להרכיב את המערכת במארז החדש (כאמור, עדיין עם ה-2600K ולוח Z68 עד ספטמבר וה-HW-E).האם יש כלי כלשהו איתו אפשר לתכנן את ה-LOOP?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.