פורסם 2013 בדצמבר 1911 שנים יש לנו במשרד ראוטר של draytek דגם vigor 2750n, שעד עכשיו עבד יופי, אבל לפני כשבועיים עברנו משרד למקום אחר ומאז הראוטר פשוט מסרב להסתנכרן.בדקנו מול בזק ובזק בינלאומי כבר כמה פעמים, אבל מבחינתם כל ההגדרות שלנו זהות למה שהיה לנו בכתובת הקודמת ככה שמחינתם הכל צריך ליהיות תקין.בדקנו עם התמיכה של היבואן, אבל מהם קיבלנו תשובה שצריך לבדוק מול בזקניסינו לאפס את הראוטר וגם משם אין ישועה. אנחנו פה כבר אובדים עצות, אולי יש משהו שאנחנו מפספסים בהגדרות של הראוטר?מישהו כאן אולי יוכל להציל אותנו ולעזור לנו להגדיר את הראוטר? אולי איזה הגדרה שצריך לבדוק אצל בזק/בינלאומי?
פורסם 2013 בדצמבר 1911 שנים לספק (בזק בינלאומי) אין קשר לעניין. שינוי כתובת לא משנה שום דבר טכני במשתמש והסיסמה.כדי להיות בטוח שהמודם תקין תיקח אותו הביתה ותבדוק שהוא מסתנכרן בבית.אם יש אפשרות תביא מודם של בזק למקום ותבדוק שהוא לא מסתנכרן. במקרה כזה הם ישלחו אליך טכנאי.אתה יכול להתעקש על טכנאי מבזק שיגיע בהסכמה שאם אין תקלה בתשתית את תחוייב על ביקור טכנאי, אבל זה לא מומלץ בלי שתי הבדיקות שרשמתי או לפחות השניה.
פורסם 2013 בדצמבר 1911 שנים מחבר אז זהו, מודם אחר של בזק כן עובד וכן מסתכרן. אני אנסה לבדוק את draytek בנפרד, אני מקווה שהוא לא נפגם איכשהו, אבל כרגע יש משהו אחר שאפשר לבדוק/לנסות?
פורסם 2013 בדצמבר 1911 שנים אם מודם אחר כן מסתנכרן ואתה בטוח שכל ההגדרות של המודם תקינות ותואמות לבזק, אין ממש מה לעשות.תבדוק אם הם נתנו אפשרות לעקוף את המודם ולהשתמש במכשיר כראוטר בלבד ואז תוכל לחבר אותו למודם של בזק.אתה יכול לפנות שוב ליבואן בטענה שמודם אחר כן מסתנכרן ככה שאין תקלה בקו, אבל אם נגמרה תקופת האחריות אני בספק אם הוא יעשה משהו. נערך 2013 בדצמבר 1911 שנים על-ידי Illectronic
פורסם 2013 בדצמבר 1911 שנים מחבר מחובר נכון לקו עם פילטר ?בזק בדקו את הקו ?מה מראה נורית ה DSL שעל הנתב ?כן הקו תקין ומחובר כמו שצריך עם הפילטר. כמו שאמרתי, מודם אחר כן עובד על אותו הקו.הנורית DLS פשוט מהבהבתתבדוק אם הם נתנו אפשרות לעקוף את המודם ולהשתמש במכשיר כראוטר בלבד ואז תוכל לחבר אותו למודם של בזק.תוכל אולי להסביר בקצרה איך להגדיר זאת? ניסינו להגדיר ככה, אבל לא הסתדרנו כל כך.בגדול מה שאני יודע שצריך להגדיר את המודם של בזק ל- bridge mode וב- draytek להגדיר את החייגן כרגיל? לבחור בהגדרות PPPOE או משהו אחר?אתה יכול לפנות שוב ליבואן בטענה שמודם אחר כן מסתנכרן ככה שאין תקלה בקו, אבל אם נגמרה תקופת האחריות אני בספק אם הוא יעשה משהו.ננסה שוב ביום ראשון, בתקווה שהם יוכלו לעזור. אני מאמין שהראוטר עדיין באחריות, אבל צריך לבדוק את זה
פורסם 2013 בדצמבר 1911 שנים נורית מהבהבת = 2 דברים.בדוק בחוברת מה המשמעות של היבהוב.זה שמודם אחר עובד לא מוכיח שהקו תקין במאה אחוז.אתה יכול לבדוק הקו בעצמך באתר של בזק.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.