פורסם 2013 בנובמבר 2312 שנים התכוונתי לנקודה אחרת : מהירות ההתפתחות של המחשבים גבוהה יותר ממהירות עליית הדרישות מהם לכל מטרה נתונה. למשל : בעבר היה צריך כרטיס מסך ומעבד high end למשחקים מקטגוריה מסויימת. היום מעבד וכרטיס מסך בינוניים ומטה מריצים משחקים של היום באותה קטגוריהוזה אומר, שלשימוש נתון משך הזמן שהמחשב מחזיק בין שדרוגים עולה
פורסם 2013 בנובמבר 2312 שנים המחשבים של היום חזקים פי 10 ממחשבים של לפני 10 שנים. אז מה זה אומר שלפני 10 שנים אף אחד לא עסק בפיתוח / מידול / תלת-מימד / שאר עבודות תובעניות? עסקו. פשוט הכל עבד לאט יותר. השאלה היא באיזה שלב זה מתחיל להיות לאט מידי.?התוכנות של אז לא רצות על החומרה ומערכת ההפעלה של היום.יש גבול כמה אתה יכול "לסחוב" עם תוכנות ישנות.ואני לא מאלה שמשדרגים כל שני וחמישי, אבל בשלב מסויים התוכנה מפסיקה להיות רלוונטית ומתאימה לשוק.(עריכת וידאו לדוגמא)זה גם לא "עבד יותר לאט" לפעמים זה עבד יותר מהר דווקא, התוכנות היו פחות כבדות והקבצים פחות כבדים.
פורסם 2013 בנובמבר 2312 שנים שים לב לדוגמה :בעבר כדיי לשחק במשחק עכשווי (של אז) היית צריך חומרה שמיועדת לשוק הגבוה (של אז)היום כדיי לשחק במשחק עכשווי (של היום) מספיקה חומרה בינונית (של היום) כי החומרה התפתחה מהר יותר מעליית רמת הדרישות של משחקים באותה קטגוריהמה זה אומר ?מחשב של השוק הגבוה של אז היה רלוונטי לאותו דור שבו הוא יצאמחשב של השוק הגבוה של היום הוא מעל לדרישות של תוכנות מהדור הנוכחי, ויספיק לדרישות של תוכנות שהולכות לצאת לתקופה ארוכה יותר קדימה
פורסם 2013 בנובמבר 2412 שנים הגרפיקה של המשחקים עדיין מוגבלת ע"י הביצועים של החומרה. משחקים מלכתחילה מוגבלים במודלים של התאורה, שיידינג, טקסטורות וכולי בהתאם למה שיעיל לבצע היום.
פורסם 2013 בנובמבר 2412 שנים אבל בהרבה מקרים "מוגבלים" בקטע של להוריד קצת הגדרות במשחקים עתידיים ולא בקטע שלא ניתן בכלל להריץ אותם כמו שהיה בעבר
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.