מחפש מחשב ALL IN ONE - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש מחשב ALL IN ONE


Yossarian22

Recommended Posts

שלום לכולם

בזמן הקרוב אני הולך לעבור לדירה קצת פחות מרווחת וחשבתי שזאת הזדמנות מצוינת לבדוק אפשרות לעבור למחשב ALL IN ONE. הייתי שוקל IMAC אבל אני לא בטוח שאני רוצה לעבור מערכת הפעלה אחרי 24 שנים בערך של .

האם הטכנולוגיה הזאת בשלה או שכדי לחכות עוד קצת?

במידה וכן- השימושים שלי מאוד פשוטים. לימודים (קריאה וכתיבת מסמכים), צפיה בסרטים וגלישה באינטרנט. יש לי מקלדת עכבר ורמקולים ככה שהפרמטרים היחידים שצריך להתחשב בהם זה האיכות של המסך, והמהירות עבודה של המחשב עצמו.

אני מניח שתקציב יהיה בערך 4500. אני לא רוצה מסך 27' גדול ומעדיף 23. לא צריך מסך מגע. יש משהו מתאים ומומלץ?

תודה לכל העוזרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

השאלה היא האם אתה חייב מחשב שכזה. במחשבים שכאלה בד"כ אתה מקבל חומרה שקיימת במחשבים ניידים (כלומר חלשה יותר), כאשר אתה משלם בעיקר על החיסכון במקום. בכללי, מחשב סטנדרטי עם חומרה טובה + מסך איכותי אמור לעלות לך פחות מ-3 אלף. בכללי, יש פתרונות אחרים כמו מחשבי של (בגודל כף יד) + מסך בנפרד ואתה פשוט מדביק את המחשב הזה מאחורי המסך והם בהחלט יספיקו לך, אך עדיין מבוססים חומרה מוחלשת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינת הצורך במחשב, זה תלוי ביחס בין העלות לתועלת בסופו של דבר. אני נמצא בשטח די קטן וגם החצי מטר על 30 ס"מ שהמארז של המחשב הנוכחי לוקח לי זה מציק לי. אם תגיד לי עכשיו שמחשב נורמלי לשימושים שלי (שהם כאמור לימודים וסרטים) יעלה לי 7000 שקל ויהיה גבולי מבחינת היכולת לספק אותי, אז כמובן שאני לא אקנה. אבל אם יש משהו שנכנס בתקציב, יעמוד בשימושים שלי וגם יחסוך מקום אז זה בדיוק מה שאני מחפש.

סה"ך אני מבין שזה לגמרי מוצר שהוא בגדר מותרות, אבל כמו שיש לי אולטרה בוק ללימודים כי אין לי כוח לסחוב על הגב מחשב 2.5 קילו (וגם שילמתי 5000 שקל בהתאם) אז אני מוכן להשקיע סכום כזה גם על מחשב, למרות שברור לי שאני יכול להשיג מחשב הרבה הרבה יותר חזק באותו מחיר או פחות, רק עם המארז פה למטה...

בכל מקרה, שוב, אם יש איזשהי חיה כזאת - עם חומרה שתגלוש באינטרנט עם מסמכים רבים פתוחים ברקע, ומדי פעם תנגן לי איזה סרט HD באיכות הכי גבוהה שיש אז אני מוכן לפתוח תארנק.

וכדי לחדד- שני הפרמטרים הכי חשובים לי (מעבר לקומפקטיות שהיא מובנת מאליה) הם מסך מאוד איכותי שכן אני מולו משהו כמו 4 שעות ביום וחומרה שתריץ את הכל בערך ב-5K.

תודה רבה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, כיום כל מחשב AIO מודרני יספיק לך עבור שימוש משרדי שוטף, כולל צפיה בתכנים באבחנה גבוהה. אך יחד עם זאת, היות ורוב המחשבים האלה לא ברי שדרוג, אתה כן תרצה לקחת משהו חזק יותר - הבעיה היא שה"חזק" הזה הוא במובן של חומרה של מחשבים ניידים אך המחיר עולה, והרבה.

מחשב AIO מבוסס מעבד i5 חסכוני/סטנדרטי של ניידים יעלה באיזור ה-3.5-5 אלף ש"ח. מחשב קטנצ'יק כמו NUC יעלה סביב ה-2.5-3 אלף ש"ח + מסך 23"-24" עוד איזה 800-900 ש"ח. מחשב נייח עם מארז סטנדרטי יעלה באיזור ה-2000 ש"ח (ללא מסך). איזה דגם של מחשב AIO עדיף/משתלם, לצערי אין לי ממש מושג, לרוב HP ו- נחשבים לטובים בתחום, אך ע"מ למצוא מה ההבדלים ביניהם מעבר לחומרה זה ידרוש קצת מחקר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול לקנות תחנת עגינה לנייד שלך, אם הוא תומך בזה. תחנת העגינה מחוברת למקלדת, מסך, עכבר, קווית. כשמגיעים הביתה, פשוט מחברים את הנייד לתחנת עגינה ונהנים מציוד היקפי כמו של מחשב שולחני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...