מטען (כנראה) מקורי וחדש של סמסונג מחשמל אותי - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מטען (כנראה) מקורי וחדש של סמסונג מחשמל אותי


pAnAhI

Recommended Posts

הזמנתי לפני כחודש מטען מאיביי http://www.ebay.com/itm/281116778712?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 שהגיע היום.

הוא עושה רושם מקורי והוא גם הטעין לי את הטלפון מ 41 אחוז ל 56 יחסית מהר כלומר ככל הנראה עובד.

חיברתי אותו שוב מקודם והרגשתי שהקצה המתכתי שלו (המיקרו שנכנס למכשיר) מעביר זרם. לא בצורה חזקה אבל מורגשת וקשה להשאיר את היד הרבה זמן במגע איתו. זה הגיוני? משהו פה דפוק..

אגב שמתי לב שיש סמל אחד שמופיע על המטען שלי ולא מופיע על המטען בתמונה באיביי (זה שמעל הסמל של הבית, הסמל השלישי מימין)

2utkgxzm1yuj.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

USB של מחשב (גם בספקים גנריים, מסילת ה 5vs טובה יותר מהמטענים של - למרות שהתכנון של המעגל זהה לחלוטין כל הרכיבים גדולים יותר, הם לא מרשים לעצמם לרדת לרמה של המטענים כי אם מטען יכול להוציא מתח בקפיצות ענקיות ועדיין להטעין, מחשב פשוט לא יעבוד על מתח כל כך מלוכלך)

אם אתה רוצה מטען טוב אחר - תצתרך לחפש. הייתי שוקל לקנות מטען של משהוא שלא יוצאים אליו יותר מידי זיופים (מטען של ipaq למשל 5v 2A - ואני דיי בטוח ששוק הזיופים שם קטן יותר מזה של מטענים לטלפונים) ומחבר לו פלאג USB

ואם אתה יכול, תפרק ותצלם של המטען שקנית מהאיביי ונראה אם הוא אמיתי או לא ואיפה בדיוק נוצר החיבור בין חלק המתח הגבוה והנמוך (שלא אמור להיות)

אדמה בשקע לא קשורה כי למטען יש תקע 2 pin

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חידוש בתחום, אני חושב שיצאתי פיתה..

כשנגעתי ברגל של ה MICRO יכול להיות שנדקרתי משני הברזלים הקטנים שעליו ובגלל זה חשבתי שהתחשמלתי ואני אומר זאת כיוון שחיברתי אותו עוד מספר פעמים אחרי לאותם שקעים בבית ולא הרגשתי שום התחשמלות אז אני מתחיל לחשוב שהזיתי או משהו.. אפילו שאני ממש זוכר שזה דיי כאב.

בכל מקרה המטען עובד. מר בינארי, אם בכל זאת אתה סקרן לדעת ותרצה שאעלה תמונה של המטען פתוח תגיד לי ואעשה זאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול להיות דברים כמו שמקודם היית יחף ועכשו לא, או שמקודם הכנסת אותו לחשמל בכיוון 1 ועכשו הפוך (כשהצד של המעגל שממנו היה מעבר הזרם נמצא עכשו על הניוטראל)

אם נדקרת מהברזלים זה יכול לחזק את הרגשת החישמול (כי המוליכים נוגעים בשכבה פנימית של העור שגם מוליכה חשמל טוב יותר וגם רגישה יותר) אבל עדיין כנראה שהרגשת חישמול ולא דקירה (היי, אלה 2 הרגשות דיי שונות)

הייתי אומר שתפתח אותו, ככה נוכל גם לנחש טוב יותר.... יש לך אפשרות לפתוח את המטען בקלות ? (אם כן זה כבר נקודה לכיוון של מזוייף)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי אז חיברתי אותו בשני כיוונים ובלי נעליים ונגעתי במגעים.. נאדה.

אני גם הייתי בטוח שהתחשמלתי ולא דמיינתי את זה אבל עכשיו כלום. בנוסף אין לי אפשרות פשוטה לפתוח אותו והאמת אין לי גם מושג איך..אין ברגים אז אני מניח שהכל תפוס בקליפסים ואיך לפתוח בלי לשבור, זאת איני יודע

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חיפשתי כמה מטענים מהדגם הזה, זה אחד מאלה שמצאתי. הוא מזוייף בוודאות :

http://www.ebay.com/itm/Genuine-Samsung-Galaxy-S-III-i9300-EU-Charger-Adapter-USB-Cable-Original-S3-S2-3-/380445037699

זה אחד אחר, במקרה הזה אומרים בגלוי שהוא מזוייף אבל מה שמעניין שיש תמונה של המעגל. מה רואים שם ? המרחק בנקודה הקרובה ביותר בין חלק מתח גבוה ומתח נמוך (במקום שבו כתוב R7, הקו גבול עובר מתחת לראש של ה R) הוא פחות מ 0.5 ממ. זה פי כמה פחות ממה שמותר בתקן, וזה מספיק קרוב כדיי שאם יש לכלוך מוליך על המעגל אתה תרגיש חישמול. עכשו, יש טיפה של בדיל שממוקמת כמו נקודה אחריי ה 7 מימין : .R7 הטיפה הזאת היא פגם ייצור, היא נשארה מההלחמה. אם במטען שלך היתה טיפה כזאת על קו הגבול בין 2 הצדדים של המעגל, דרכה הרגשת את החישמול. אם אחריי זה המטען קיבל מכה היא היתה יכולה להתנתק מהמעגל וליפול משם, והחישמול הפסיק

http://www.aliexpress.com/item/Factory-Direct-500pcs-Wall-Charger-Travel-Adapter-ETA0U80EBE-500pcs-USB-Sync-Charger-Cable-For-Samsung-HTC/1270414370.html

שלך לא נראה כמו האחד הזה, הוא נראה טוב יותר. אבל מה, החיפוש תמונות של גוגל + הדגם הזה של מטען מעלה תמונות כמעט רק מ ו ali express וזה מעלה אצלי סימני שאלה...... האם נמכרים בכלל מטענים מהדגם הזה באינטרנט שאינם זיופים ?

יכול להחיות שהוא מקורי ויכול להיות זיוף אחר נדיר יותר מאלה שאני מצאתי. זה שהוא חישמל לא בדיוק נותן לו נקודות לכיוון של מקורי, במיוחד אחריי מה שרואים בלינק של עלי אקספרס.....

הוא אמור לעבוד ולהטעין, אבל המטענים המזויפים דיי לא בטיחותיים - לא מבחינת חישמול (כפי שניתן לראות מהתמונה) ולא מבחינת שריפה (יש מצבים שהמטען יכול להתלהט לרמה של פלסטיק נמס ולא להתנתק ולא להקפיץ מפסק בלוח, ולעלות באש)

כך שאם אתה משתמש איתו, במינימום אל תשים אותו לייד דברים דליקים

אם אתה יכול להשוות אותו למטען זהה מקורי (של חבר למשל שקיבל אותו אם הטלםון ולא קנה מאיביי) זה יכול לעזור קצת - אבל עדיין בצורה מוגבלת

אני הייתי מפרק אותו רק בשביל הסקרנות, אם הוא מקורי הייתי אחריי זה מדביק בחזרה ומשתמש איתו.. אבל זה אני, לא אומר שגם אתה חייב לעשות את זה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמיד כשאני רואה תגובה ממך אני יודע שאני עומד ללמוד משהו חדש בדיון.

אז בהחלט המטען נפל לי מהיד וקיבל איזו מכה קטנה אבל מצד שני זה קרה עוד לפני שחיברתי אותו בפעם הראשונה, אולי זה רופף את עודף הבדיל ובהמשך הוא פשוט השתחרר.

בכל מקרה בא לי לפתוח אותו, איך אני עושה זאת בלי פטיש?

בנוסף, מניין לך שהמטען בלינק הראשון מזוייף בודאות? הם מוכנים להישבע שלא לפי צורת הכתיבה שלהם.

עוד דבר נוסף שאולי ישמע זוטר אבל לדעתי הוא יכול להיות פאקטור בדיקה זה המגע של גומי הסיכוך של הכבל . המקורי מרגיש מעט רך יותר ממה שאני קיבלתי.

כנראה שעד שלא אפתח לא אדע באמת.

אגב, ניערתי אותו קצת והיה קצת רעש של רשרוש חלש חלש של משהו ממש קטן. אולי אני מחפש בכח אבל יכול להיות שזה באמת מה שדיברת עליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...