שדרגתי לטופ-100 בבזק+בזק בינ"ל - עמוד 3 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שדרגתי לטופ-100 בבזק+בזק בינ"ל


spitzi

Recommended Posts

לכבוד האדמין: נא מחקו את התגובה הגסה לעיל.

בינתיים, התחברתי במקביל ל-hotnet, ולהפתעתי אני מקבל בדיוק אותה מהירות הורדה והעלאה כמו בזב"ל, רק ב-20 ש"ח במקום 55 ש"ח.

אבל יש לי משום מה תחושה כללית שטעינת האתרים איטית יותר. יכול להיות?

בינתיים גם תיאמתי טכנאי כי לא מצליחים לספק לי יותר מ-45 מב"ש על אף התחייבותם למינימום 50 מב"ש, או כמו שאמר לי הנציג הטכני "צריך לשלוח לך מישהו להזרים עוד אויר בקו, הוא חנוק".

אני מתחיל לחשוב ברצינות על hotbox, יש סיכוי טוב שזאת תשתית מהירה בהרבה?

נציגת שירות של אמרה לי שתשתית 100 מב"ש עולה אצלם 150 ש"ח לחודש ועוד 250 ש"ח דמי התקנה. זה באמת כ"כ יקר? אני לא מעוניין בשום שירותי טלביזיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אפשר להוריד את הוט בקלות ל100 שקל לתשתית 100/2 מגהביט.

דמי התקנה נשמע לי קצת הרבה.

מה שאני עשיתי(בעצת נציג שלהם) זה להתחבר לטריפל ולקבל חודש+התקנה חינם.

ובדיוק! אחרי חודש(וודא את התאריך איתם מראש כי אם תנתק לפני או אחרי תשלם על אותו החודש+התקנה) התקשרתי לנתק את הטלוויזיה+טלפון ולהישאר רק עם , וככה קיבלתי חודש+התקנה חינם.

תבדוק אם עדיין המבצע קיים ואם אפשר לעשות זאת.

כך שלא רק שלא שילמתי התקנה, ולא רק שאני משלם 100 שקל בחודש ל100/2 מגהביט, גם התחלתי לשלם על האינטרנט רק מהחודש השני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה, אם כי אני לא מבין למה הם צריכים לשגע את הלקוח ככה בשביל פשוט לקבל תשתית במחיר טוב בלי עלות התקנה.

מהי מהירות ההורדה שאתה מקבל בפועל? האם יש יציבות במהירות? האם יש ניתוקים או בעיות אחרות (למשל נושא עדכוני ההוטבוקס הפתאומיים)?

מה שלא לגמרי ברור לי זה למה נותנים 3mbps העלאה ואילו רק 2mbps העלאה, הבדל בהחלט משמעותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המהירות של קו ה100/2 מגה תואמת למספרים.

אין בעיות בולטות.

בזק נותנים 1.5 מגה במבצעים ו3 מגה במסלול ה"רגיל" ללא מבצע.

המידע מוסתר ונגלה לציבור באופן שהרבה אנשים הוטעו לחשוב שהם יקבלו 3 וקיבלו 1.5.

בכל מקרה כל חברות האינטרנט והתשתית בישראל משתפות פעולה כדי לחנוק תעבורת UL, ולמנוע אותה מלקוחות פרטיים כדי לנצל את הלקוחות העסקיים.

ובכך גורמים לדיכוי הפרודוקטיביות אצל הלקוחות הפרטיים, שיותר מהר להם לשלוח דיסק לאילת במונית מאשר לשלוח אותו באינטרנט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכיוון שלא הצלחתי לעבור את ה-45mbps, היה אצלי טכנאי של , שבין רגע סידר לי מהירות 60mbps כמו לרוב המשתמשים של top100.

הפעולה שלו היתה פשוטה: הוא ניתק את כל הגידים בבית מהמעגל שהולך לארון, והשאיר עליו רק את זוג הגידים שמשרת את הטלפון הקווי היחיד בבית כרגע.

שתי הטכנולוגיות -- רשת גידי נחושת בכל הבית מול ADSL/VDSL -- פשוט מתנגשות זו בזו.

הכבל האופטי של מגיע למרכזית התקשורת שמחוץ לבניין שלי ומשרתת עוד בניינים בקרבתה. בארון השכונתי אפשר להשיג 100mbps, אך משם ועד הדירה שלי יש הנחתה שלא מאפשרת לי לעבור את ה-60mbps.

לדברי הטכנאי, מבצעת פרויקט להעברת הסיבים האופטיים מהארון השכונתי לתוך כל בניין. באופן זה, המהירות לכל דירה תתקרב עוד יותר למהירות המקסימלית שבזק מאפשרים, וישנם כבר בניינים חדשים שבהם פרסו את הסיבים עד לדירות עצמן.

חברת החשמל מתכוונת לפרוס סיבים עד הדירות עצמן?

שאלה נוספת: בזמן הורדה, נראה שהמהירות לא יציבה, ומתנדנדת בכל שניה בכמה mbps. האם רכישת IP קבוע מספק האינטרנט אמורה להבטיח יציבות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום קשר בין IP קבוע ובין הביצועים ויציבותם.

בדיוק כמו שאין שום הבדל בשירות בחנות מחשבים הממוצעת אם אתה רשום אצלם במחשב או לקוח חדש.

עם כל הכבוד לבזק והסיבים האופטים, התשובה שלו לא צריכה להניח את דעתך אלה להטריד אותה.

את בעיית ההנחתה אפשר לפתור עם מגברים כמו שהוט עושה.

לכן התשובה שלו היא בעצם דרך אחרת לומר שיש להם אג'נדה למשוך כמה שיותר זמן ולהקטין הוצאות, כי מבחינה רטרוספקטיבית של העתיד הרחוק ההוצאות האלו הקטינו להם את הרווח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע אם מישהו שמע או ראה אבל מתכננת להשיק את הLa Box או איך שזה ייקרא אצלנו HOT FiberBox

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000890596

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000885767

הממיר כולל יכולת הקלטה ומשמש גם כנתב, מאפשר טלפוניה וגם משמש כסטרימר, ודרכו תוכל לספק בעתיד מהירויות גבוהות של 200 מגה ביט לשנייה

http://www.hometheater.co.il/vt198171.%D7%94%D7%95%D7%98-%D7%9E%D7%AA%D7%9B%D7%95%D7%95%D7%A0%D7%AA-%D7%9C%D7%94%D7%A9%D7%99%D7%A7-%D7%9E%D7%9E%D7%99%D7%A8-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%A9%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%90.html

אתר חברת האם של הוט

http://offres.numericable.fr/labox

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ל ART המגן בחירוף נפש על הוט. תרשה לי לגחך על המגברים שלהם ופתרונות הקסם שהם מבצעים כדי לייצב את האינטרנט שלהם.. כמות השגיאות שהצטברה לי גם בגלישה יחסית מועטה בהוטבוקס מדברת בעד עצמה וכלום לא עזר כדי לפתור את זה.

בא טכנאי אחד שם מגבר

בא אחר החליף חוט

בא שלישי שם מנחת

בא רביעי פירק מנחת

בא חמישי החליף ספק כח של ההוטבוקס

בא שישי אמר בעדכון גרסה הבא יפתרו הבעיות

הגיע עדכון גרסה ויצר בעיות חדשות

ובאמצע התהליך התמיכה שלהם "שמו מעקב" על הקו שלי, בכלל לא חזרו אלי ורק כשהצקתי להם טענו שבדקו והכל תקין.. אעלק בדקו...

זה שלך אין תקלות, לא מעיד שכל לקוחות הוט מרוצים ונהנים מאינטרנט תקין ובלי טרטורים מול ה "תמיכה" שלהם..

אחותי רצתה שלהם, אמרו לה חכי חודש+ להתקנה..

כן בטח. התקינו תוך כמה ימים ובפחות כסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מזלזל בצרות של אחרים.

גם לי היו כמה צרות עם תשתית וציוד הוט בעבר.

וגם עם יש צרות לאנשים.

אבל כשהכל עובד היטב אין לי תלונות.

לגבי ההוטבוקס זה צרות של אחרים אולי, לא שלי.

אני עובד עם ההוטבוקס במצב מודם, ומחבר אליו ראוטר פרטי שלי.

אם אתה רוצה לומר שעדיף כי יש להם תמיכה טובה יותר בראוטר אז מבחינתי אתה נכנס לשטח אפור שלכל מי שמבין עדיף לא להיכנס אליו.

אותו דבר אני אומר לגבי חנויות מחשבים, אי אפשר לצפות לשירות יותר מדי, ועדיף(אפילו חובה) לסמוך על עצמך.

כמה שאתה פחות מבין, וכמה שאתה יותר תלוי בחנות ומצפה לקבל מהם יותר, ככה אתה תתאכזב ותכעס יותר.

אבל אם אתה יודע להרכיב בעצמך את המחשב, ולבדוק ולהבין את הגורם אם/כש יש תקלה, אז יש תחום שלם של חרא של חנויות שאתה מחוץ לו.

סך הכל מה אתה צריך מהוט?

התקנה?

תשתית תקינה?

ציוד תקין?

כל השאר אם אתה פועל חכם ואין לך חוסר מזל לא באמת רלוונטי בשבילך.

להשיג שירות מהם בטלפון יכול להיות סיוט.

אבל במקום לבזבז זמן בהמתנות על הקו אתה תמיד יכול להשאיר מספר ולבזבז זמן בהמתנות לשיחה חוזרת מהם, שאולי תגיע בסוף היום, ואולי רק למחרת, אבל היא תגיע.

להתקנה באמת היתה המתנה של המון זמן, אבל לפחות קיבלתי חודש+התקנה חינם, ובנתיים היתה לי אפשרות לגלוש עם הWIFI של השכן האדיב.

תכלס בסופו של דבר אני משלם משמעותית פחות כל שנה על הוט+הוטנט מאלו שהלכו על בזק+בזב"ל.

ואתה יודע מה? חוץ מלהתקשר להפוך את ההוטבוקס למצב מודם בלבד, לא הייתי צריך להתקשר לתמיכה שלהם פעם אחת, וכנראה שלפחות בדירה הזאת לעולם לא אצטרך.

אז בוא נסכם את זה כך:

לטווח הקצר עדיף .

לטווח הארוך עדיף .

ולמי שלא מבין יש סיכוי גדול יותר לאכול חרא(נכון לכל תחומי החיים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבר אמרתי שהוט חברה מופרעת?

ביום רביעי שעבר, התחלתי בטיפשותי למלא פרטים באתר שלהם לצורך התחברות לטריפל, אבל הפסקתי לפני ששיגרתי. הטעות שעשיתי היתה שבין הפרטים גם מילאתי מספר טלפון, ועל אף שלא שיגרתי את ההזמנה בסופו של דבר, הוט התנפלו על המציאה:

- ביום חמישי שיחת טלפון ראשונה בתשע בבוקר. אני אומר שזה לא רלבנטי.

- ביום חמישי בצהריים שיחת טלפון שניה, אני אומר שכבר התקשר אלי ומבקש שיסירו אותי מהמאגר. "כמובן אדוני, נסיר אותך".

- ביום חמישי בערב שיחת טלפון שלישית. "למה אתה לא מסכים? תגיד לי מה צריך כדי לסגור את העסקה הזאת."

- ביום שישי עוד שתי שיחות.

- היום בבוקר שיחה. היום בצהריים שיחה. "כמובן אדוני, סליחה שהתקשרנו שוב, אעשה כל שיבכולתי להסיר אותך מהתפוצה".

לקראת השיחה השביעית, אני כבר מכין מכשיר הקלטה. האם אני זוכר נכון שיש חוק לפיו על כל שיחה לא מוזמנת כזו, הם חייבים לי פיצוי 1000 ש"ח על ההטרדה, אחרי שהזהרתי אותם כבר 5 פעמים בכל שיחה קודמת?

עכשיו אני רואה למשל את הקישור הזה מנפגע דומה.

וגם את זה, מדובר על אותו מספר שמתקשר אלי. אני בהחלט לא מתכוון לקבל הטרדות במשך מספר חודשים, ואשמח מאוד להעניש את הוט במלוא הפיצוי הכספי המגיע לי לפי חוק. ויש גם את הכתבה הזו מלפני חודשיים.

הכי גרוע: אני לא מוצא דרך להגיע אליהם להתלונן טלפונית, שירות הלקוחות שלהם לא נותן להתקדם בתפריט בלי מספר טלפון של בעל מנוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשביקשתי לנתק את הטריפל הוט(ולהישאר רק עם האינטרנט) התקשרו אלי 3-4 פעמים לנסות "לשמר" אותי.

לכולם אמרתי שאני לא צריך ערוצי וטלפון ושאני שנים לא צופה בטלוויזיה לגמרי!, ושהתחברתי לטריפל רק כדי לקבל חודש+התקנה חינם בעצת!!! נציג שלהם.

אחרי שהגיע הטכנאי(אחרי כמה חודשים) לקחת את הממיר(והשאיר לי[בעקבות בקשה קטנה] בטוב ליבו את השלט החדש שלא נעשה בו שימוש) התקשרו אלי משימור לקוחות שוב 3-4 פעמים.

מתוך אותם 6-8 טלפונים סך הכל, היו אולי איזה 2 חמורים שגם אחרי שאמרתי להם שאני לא צופה היו צריכים לשמוע עוד כמה פעמים שאני לא!!!! צופה!!!! בטלוויזיה!!!! בכלל!!!!! לא!!!! גם לא חדשות!!!! בכלל!!!!! שנים רבות!!!!!

אחד מהם גם שאל מופתע! אז איך אתה מתעדכן בחדשות?

אינטרנט יא דביל!!!

קצת מטריד אני מסכים.

אבל לפחות זה עובר תוך כמה ימים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תכתוב להם בעמוד שלהם בפייסבוק, הכי טוב.

תודה, אבל אני אדם פרטי, והתלונה שלי לא צריכה להיות כפופה לאמצעי פרסום ציבוריים שמורידים להם עומס משירות טלפוני.

בסוף אולי לא תהיה ברירה וגם אני אכתוב בפייס...

- - - תגובה אוחדה: - - -

אבל לפחות זה עובר תוך כמה ימים.

מקווה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו שיחה שמינית מהוט. שלוש בצהריים, שעה שאנשים ישנים. הטרדה שאסורה לאנשים פרטיים, מותרה להוט?

תגובת הנציג: "נו אז אתה לא רוצה, מה אתה מתעצבן? לא קרה כלום."

אני: "תעביר אותי למנהל שלך"

נציג: "אין בעיה" --> מעביר אותי לתפריט הטלפוני הכללי, שבו לא ניתן להתקדם בלי מספר מנוי, והשיחה מתנתקת.

הם מתקשרים תמיד מהמספר 077-707-6000, ובחיופש ביוטיוב מצאתי הקלטות שיחה שנשמעות אחד לאחד כמו השיחות אלי, לדוגמא:

ועוד הנציג אומר לו שיתרגל לקבל מהם שיחות כי אין כזה דבר להוציא אותו מרשימת התפוצה!

כלומר מבחינתם, מותר להם להטריד בשעות המנוחה ובכל רגע שמתחשק להם, כי מותר להם וזהו. ואלה הקלטות מלפני חודשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...