OR2OOO פורסם 2013 באוקטובר 2 Share פורסם 2013 באוקטובר 2 ומה הוא יגיד? אין להם כל חובה מצד החוק להחליף לו לוח. אבל הם כן דפקו אותו ללא ספק. עוד לא הצלחתי להרוס לוח בפירוק גם כאלו ישנים בני עשור. לפני הרבה שנים שלא ידעתי יותר מידי הצלחתי לשפשף את הלוח על הנקודות בהן הוא מתחבר למארז ואז הם נדפקו. היום אני יודע מה לא לעשות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ido.G פורסם 2013 באוקטובר 2 Share פורסם 2013 באוקטובר 2 איש מקצוע שעושה עבודה והורס חלק שהיה תקין קודם לכן, חייב לתקן את הנזק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OR2OOO פורסם 2013 באוקטובר 2 Share פורסם 2013 באוקטובר 2 אם זה אני מסכים, אבל זה לא כתוב בשום מקום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ido.G פורסם 2013 באוקטובר 2 Share פורסם 2013 באוקטובר 2 זה לא צריך להיות כתוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LazyCat פורסם 2013 באוקטובר 2 Share פורסם 2013 באוקטובר 2 איש מקצוע שעושה עבודה והורס חלק שהיה תקין קודם לכן, חייב לתקן את הנזק.אני מסכים באופן עקרוני, אבל זה לא שחור לבן. אם חלק מסויים גוסס לפני שהגיע לטכנאי ואצל הטכנאי הוא מת, הטכנאי לא צריך לשאת בנזק. מצד שני אי אפשר לדעת אם הטכנאי עשה את הנזק וזו הסיבה שהחלק מת. למשל לי היה מקרה שתוך כדי עבודה במחשב, פתאם אני רואה ניצוץ ועשן מהלוח (דרך החלון של המארז), אחד מהמוספטים פשוט נשרף סתם ככה (הספק היה תקין), ועוד היה מדובר בלוח High end בן שנתיים וחצי בערך, שהחזיק OC בסיסי מהחנות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OR2OOO פורסם 2013 באוקטובר 2 Share פורסם 2013 באוקטובר 2 כל עוד משהו עבד לפני אני לא רואה שום סיבה שהוא לא יעבוד אחרי ושעוד יגידו לו שזה עובד ושהוא לא צריך לבדוק קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ido.G פורסם 2013 באוקטובר 2 Share פורסם 2013 באוקטובר 2 זה לא משנה אם זה "שחור או לבן" או לא.הם לקחו ממנו כסף. העבודה לא בוצעה והמחשב הפך ממחשב שעובד למחשב שלא עובד. בעל עסק לא יכול לקחת כסף ולא לשאת באחריות כלשהי כלפי העבודה שלו. בכל מקום בו יש סיכוי לרווח, גם צריך להיות סיכוי להפסד. ברגע שהם לקחו את המחשב הזה למעבדה שלהם, התפקיד שלהם הוא להוציא אותו עובד לפחות כמו קודם. אם קרה משהו שבהסתברות מסויימת שלא היה תלוי בהם, זה לא משנה. זכותם היה לסרב לטפל במחשב. אבל הם לא סירבו - הם רצו להרוויח כסף. הם לא יכולים להרוויח כסף ולדפוק אנשים אחרים, ללא כל סיכון בהפסד מהצד שלהם. זה כל הקטע של זה שהוא שילם להם ולא לאיזה ילד מהרחוב שיעשה את זה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Art Tatum פורסם 2013 באוקטובר 2 Share פורסם 2013 באוקטובר 2 אני אף פעם לא סומך על חנות מחשבים כשמדובר בפירוק והרכבה של חלקים.את הזהירות העדינות והסבלנות שאני משקיע בהתעסקות עם תוכן המחשב אף טכנאי בחנות לא יכול להרשות לעצמו לתת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Nemesis פורסם 2013 באוקטובר 2 Share פורסם 2013 באוקטובר 2 Nemesis - זכותם היה לסרב לקחת אחריות. אבל הם לקחו כסף - ולכן גם אחריות. Warnet: אני מבין את זה שהם מסרבים להחליף. אני מכיר את הנפשות הפועלות. אבל חשוב שתבין שהמצב הוא, לדעתי, שהם בהחלט צריכים לשאת באחריות על עבודה בתשלום. עסק לא יכול לבצע עבודה בתשלום שבה הרווח מובטח לו, גם אם יפשל. זה פשוט לא עובד ככה. תאיים עליהם בתביעה (בית משפט לתביעות קטנות) אם צריך.אני לא מסכים בהכרח. במיוחד במקרה הזה שבו הזהירו את הלקוח כי ייתכן וכתוצאה מהפירוק וההרכבה המחשב יפסיק לעבוד, וכי העבודה על אחריותו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
WarNet פורסם 2013 באוקטובר 2 מחבר Share פורסם 2013 באוקטובר 2 למה שהעבודה תהיה על אחריותי? כל אחד שיגש לחנות, החנות תזהיר מראש ומה??? הלקוח צריך/חייב את המחשב אז הוא יסכים. ואז חלק מסוים יהרס , הלקוח יהיה מחויב לקנות חלק חדש בשביל להשמיש את המחשב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Nemesis פורסם 2013 באוקטובר 2 Share פורסם 2013 באוקטובר 2 הטכנאי היה הוגן והזהיר מראש שהעבודה עלולה לדפוק את המחשב. לא מתאים לך? פנה לטכנאי אחר.אחרי שאמרו לך מראש שההחלפה עלולה לחסל את הלוח, הסכמת, למה שיתנו לך לוח אחר?אם לא היו אומרים מראש, זה היה אחרת, אבל ברגע שהסכמת לתנאים אין לך על מי להלין. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
WarNet פורסם 2013 באוקטובר 2 מחבר Share פורסם 2013 באוקטובר 2 אבל הזהירו אותי מדבר שכולם אמרו פה שלא הגיוני=עייפות חומר. מה שגם אני אמרתי לעצמי כשהזהירו אותי, בגלל זה נתתי להם אותו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Nemesis פורסם 2013 באוקטובר 2 Share פורסם 2013 באוקטובר 2 זה שיש כאן אנשים שאומרים שזה לא הגיוני, לא אומר שזה אכן לא הגיוני. לוחות אם לא חיים לעד, וככל שהם ישנים יותר ותוחזקו בצורה גרועה יותר, גדל הסיכוי למותם כאשר מתעסקים איתם ומפעילים עליהם עומס פיזי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ido.G פורסם 2013 באוקטובר 2 Share פורסם 2013 באוקטובר 2 תראה, אם הם בפרוש אמרו לך שיש סיכוי שהלוח לא יצא בחיים, המצב גבולי למדי. אתה צריך לשפוט בעצמך - הרי אתה היית עד להשתלשלות האירועים והאמירות המדוייקים, לא אנחנו. אני ממליץ בינתיים לנסות להפעיל עליהם לחץ מתון ולראות מה קורה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ash Binary פורסם 2013 באוקטובר 2 Share פורסם 2013 באוקטובר 2 אני לא חושב שיש משהוא שהם חייבים "לפי הספר" כי הם הזהירו שיש אפשרות שמשהוא יידפק והסכמת. ישלהם תקנון כתוב (שאוליי ניתן למצוא באתר שלהם ?) - תבדוק אם הוא נותן לך כיסוי כלשהוא אבל כנראה שהוא לא ייתן לך כלום אלא רק יצדיק את החנותמצידך זה התפקיד שלך לדרוש מהם, כי הם מבינים שזה לא נראה טוב כשהבאת להם מחשב עובד וקיבלת אותו בחזרה לא עובד, למרות שהמקרה כאן דיי נראה לי כמו מקרה של shit happens קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.