|עודכן|28.10.13| קנייה קבוצתית יוצאת לדרך- Samsung 840 - עמוד 28 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

|עודכן|28.10.13| קנייה קבוצתית יוצאת לדרך- Samsung 840


efee123

מה הדגם המועדף במידה והמחירים אכן רלוונטיים?  

185 הצבעות

  1. 1. מה הדגם המועדף במידה והמחירים אכן רלוונטיים?

    • Samsung 840 Series MZ-7TD250BW 250GB SSD
      32
    • Samsung 840 EVO Series MZ-7TE250BW 250GB SSD
      211
    • Samsung 840 Pro Series MZ-7PD256BW 256GB SSD SATA III
      37


Recommended Posts

כן גם אני לא מתלהב מהמחיר.

אפילו דגם ה500GB בא בחשבון בעלות/תועלת טובה.

בEBAY ללא משלוח אפשר למצוא אותו ב1200 ש"ח.

עם מבצע, ואולי משלוח יותר זול או קומבינה אחרת, זאת בהחלט מטרה אפשרית בשבילי באופק.

אני אכן רואה את הכונן ב , יש שם הרבה אופציות אך כולם דומות.

מחיר+משלוח יוצא באיזור ה 1400 ש"ח - היכן שהכונן זול המשלוח יקר ולהיפך.

טריקים ידועים במסחר האלקטרוני...

הבעיה שאני לא יודע עד כמה "שדרוג" יהיה ממעבר מ C4 לסמסונג ברגיל

אישית הייתי מעדיף את גרסת ה PRO שמהווה שדרוג משמעותי...

עדכון

אגב, עכשיו שמתי לב שהסמסונג גרסת EVO בנפח 500GB עולה ב KSP אילת 1559 ש"ח.

הרבה יותר זמין, נוח - אמנם מעט יקר יותר, אך עם אפשרות מעשית למימוש אחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 688
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
^לך על זה..

KSP ואחריות לא כל כך הולך ביחד..

תלוי בסניף, לפני כמה חודשים החלפתי כונן HITACHI 2TB בסניף חולון.

הטכנאי אמר שיש סימני חבלה על הדיסק כאילו התעסקו איתו כשבפועל אלה היו סימני שפשוף של חיבור הדיסק לכלוב.

מנהל הסניף לקח את הדיסק ואמר לי שהוא לא בטוח באבחנה ושלח למרכז הרשת - לאחר שבוע קיבלתי דיסק חדש.

נראה אותך מממש אחריות בקניה ב !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא אצלי לא הייתה בעיה במימוש דרך וקיבלתי מוצר חדש ללא תשלום לאחר ששלחתי הודעה ותמונה הממחישה את הבעיה.

אפילו לא הייתי צריך לשלוח את הפגום.

מעניין מאוד, והמוצר הפגום נשאר אצלך או שהוא החליט שנמאס לו והוא חוזר לבד הבייתה ??

זה נשמע מרתק, כל מה שאני צריך זה לפברק תמונה של המוצר עם ולקבל מוצר חדש הבייתה

אפילו מבלי לשלוח את המוצר "הפגום" חזרה...

ואיפה אתה מתגורר ? ב NEVERLAND ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפילו לוגיטק עשו ככה עם מוצרים פגומים, תמונה של המוצר הפגום + מספר סריאלי והם שלחו חדש חינם ללא צורך לשלוח להם את הפגום.

כמובן שבEBAY עם מוצר יקר קשה להאמין שמוכרים יעשו זאת כשעל המוצר הפגום הם יכולים לממש אחריות.

עם מוצר זול, או כזה שאין עליו אחריות למוכר(למרות שיש לו כמויות), זה יכול מאוד להיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין מאוד, והמוצר הפגום נשאר אצלך או שהוא החליט שנמאס לו והוא חוזר לבד הבייתה ??

זה נשמע מרתק, כל מה שאני צריך זה לפברק תמונה של המוצר עם ולקבל מוצר חדש הבייתה

אפילו מבלי לשלוח את המוצר "הפגום" חזרה...

ואיפה אתה מתגורר ? ב NEVERLAND ?

אני לפני כשנה הזמנתי למישהו משקפת צלילה ב-200₪ מ-EBAY(סוחר באנגליה), הוא עשה טעות ושלח לי אותה משקפת רק במידה של ילדים למרות שהבאתי לו דגם מדוייק.

פניתי אליו במייל והוא אמר לי שאשאיר את הראשונה אצלי והוא שולח אחת חדשה במידה הנכונה.

אם זה מוכר שהשם דלו חשוב לו, לא שווה לו להתעסק עם השטויות האלו, אל תדאג לו הוא מרוויח מזה מספיק כדי להפסיד כמה יחידות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל מקרה חברים בנוגע למועד ההזמנה:

התכנון המקורי היה שיהיה ניתן להזמין החל מיום שלישי עד רביעי הבא אך לאחר שיחה שם קיריל המכירה התחילה החל מהיום עד רביעי הבא.

שיהיה בהצלחה ותתחדשו :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ מצויין!

מעניין מאוד, והמוצר הפגום נשאר אצלך או שהוא החליט שנמאס לו והוא חוזר לבד הבייתה ??

זה נשמע מרתק, כל מה שאני צריך זה לפברק תמונה של המוצר עם ולקבל מוצר חדש הבייתה

אפילו מבלי לשלוח את המוצר "הפגום" חזרה...

ואיפה אתה מתגורר ? ב NEVERLAND ?

איזה אינטרס יש לי לשקר? המוצר היה לא זול במיוחד, אך גם לא יקר. 30 ליש"ט בערך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...