עבור לתוכן

מחשב לגיימינג עד 3500

Featured Replies

פורסם

מוזר כי אני יודע שהשרות שלהם מעולה, מה הבעיה בשרות שלהם, תוכל לפרט אם לא אכפת לך?

זה לא זיכרון מפוח חח זה קירור מפוח, זה אומר שבמקום לזרוק אוויר על צלעות הקירור, ישנו מאוורר אחד ויחיד, שאוסף אוויר מתוך המארז, מעביר אותו

בתוך מין תא סגור שבתוך התא הזה צלעות הקירור של הכרטיס נמצאות והאוויר זורם ומקרר את הצלעות עד שנפלט החוצה מהמארז.

בקירור רגיל האוויר החם שנוצר מצלעות הקירור נזרק לתוך חלל המארז.

קירור מפוח ברוב המקרים רועש יותר ועושה את העבודה פחות טוב.

  • תגובות 34
  • צפיות 5.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר
מוזר כי אני יודע שהשרות שלהם מעולה, מה הבעיה בשרות שלהם, תוכל לפרט אם לא אכפת לך?

זה לא זיכרון מפוח חח זה קירור מפוח, זה אומר שבמקום לזרוק אוויר על צלעות הקירור, ישנו מאוורר אחד ויחיד, שאוסף אוויר מתוך המארז, מעביר אותו

בתוך מין תא סגור שבתוך התא הזה צלעות הקירור של הכרטיס נמצאות והאוויר זורם ומקרר את הצלעות עד שנפלט החוצה מהמארז.

בקירור רגיל האוויר החם שנוצר מצלעות הקירור נזרק לתוך חלל המארז.

קירור מפוח ברוב המקרים רועש יותר ועושה את העבודה פחות טוב.

http://hwzone.co.il/community/threads/533266-RSM-vs-TMS/page2

תגובה 6 ו13 זה על TMS בגדול.

אני יודע מה זה קירור מפוח - אני בייביסיטר על שלושה וזה קשה להתרכז.

פורסם

כן זכור לי הדיון הזה.

אומר לך את האמת, הזמנתי כמה פעמים והשירות היה סבלני ואדיב מאוד.

קניתי מהם למשל מסך של DELL, יש בעיה עם מסכים של DELL שאתה אמור לשמור את מספר ההזמנה שעל הקרטון כדי ש-DELL יטפלו בך.

כיוון שיש לי שלושה כאלו(את השלישי החלטתי לקנות מ-TMS), ביקשתי מהנציג שירשום אצלייהם כבר את מספר ההזמנה והוא אמר לי הסר דאגה מליבך ברגע שתצטרך לממש אחריות אנחנו נדאג לך גם אם לא שמרת את הקרטון, למעשה הם היחידים שפונים ל-DELL ומשיגים לך את מספר ההזמנה לפי הסידורי על המסך.

שאר החנויות אומרות לך חביבי אתה עובד מול DELL לא מולנו(כבר אמרו לי ב-KSP).

פורסם

ראשית אם לדעתך קיבלת שירות לא סימפטי אתה יכול לפנות לקיריל הנציג של TMS בפורום ולשתף אותו בכך -

זה אם אתה מעוניין בפיתרון.

אם לא - ציין מהיכן אתה כן מעוניין לרכוש את המערכת, כל חנות וההיצע ומחירים שלה, אתה רואה בעצמך שלעיתים

מדובר בתוספת לא קטנה במחיר.

במידה ומדובר ב-RSM אז המפרט שבנית מצויין, כן זה יוצא יקר יותר כמו שאתה רואה, אבל בתור חנות שמתייחבת

בעמוד הבית שלה למחיר הנמוך ביותר אתה יכול לגשת לשם במיוחד מאחר ששני המפרטים האחרונים כמעט זהים ולבקש הצעת

מחיר יותר אטרקטיבית.

פורסם
  • מחבר
ראשית אם לדעתך קיבלת שירות לא סימפטי אתה יכול לפנות לקיריל הנציג של TMS בפורום ולשתף אותו בכך -

זה אם אתה מעוניין בפיתרון.

אם לא - ציין מהיכן אתה כן מעוניין לרכוש את המערכת, כל חנות וההיצע ומחירים שלה, אתה רואה בעצמך שלעיתים

מדובר בתוספת לא קטנה במחיר.

במידה ומדובר ב-RSM אז המפרט שבנית מצויין, כן זה יוצא יקר יותר כמו שאתה רואה, אבל בתור חנות שמתייחבת

בעמוד הבית שלה למחיר הנמוך ביותר אתה יכול לגשת לשם במיוחד מאחר ששני המפרטים האחרונים כמעט זהים ולבקש הצעת

מחיר יותר אטרקטיבית.

אני מרכיב למישהו את המחשב והוא זה שהתאכזב מהשירות לכן, זה כבר לא תלוי בי הוא לא רוצה לקנות מהם.

אני אנסה לשלוח להם את ההצעת מחיר שיתחרו בה. תודה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים