idanmal פורסם 2013 בספטמבר 22 Share פורסם 2013 בספטמבר 22 מוזר כי אני יודע שהשרות שלהם מעולה, מה הבעיה בשרות שלהם, תוכל לפרט אם לא אכפת לך?זה לא זיכרון מפוח חח זה קירור מפוח, זה אומר שבמקום לזרוק אוויר על צלעות הקירור, ישנו מאוורר אחד ויחיד, שאוסף אוויר מתוך המארז, מעביר אותובתוך מין תא סגור שבתוך התא הזה צלעות הקירור של הכרטיס נמצאות והאוויר זורם ומקרר את הצלעות עד שנפלט החוצה מהמארז. בקירור רגיל האוויר החם שנוצר מצלעות הקירור נזרק לתוך חלל המארז.קירור מפוח ברוב המקרים רועש יותר ועושה את העבודה פחות טוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
StrikeEagle פורסם 2013 בספטמבר 22 מחבר Share פורסם 2013 בספטמבר 22 מוזר כי אני יודע שהשרות שלהם מעולה, מה הבעיה בשרות שלהם, תוכל לפרט אם לא אכפת לך?זה לא זיכרון מפוח חח זה קירור מפוח, זה אומר שבמקום לזרוק אוויר על צלעות הקירור, ישנו מאוורר אחד ויחיד, שאוסף אוויר מתוך המארז, מעביר אותובתוך מין תא סגור שבתוך התא הזה צלעות הקירור של הכרטיס נמצאות והאוויר זורם ומקרר את הצלעות עד שנפלט החוצה מהמארז. בקירור רגיל האוויר החם שנוצר מצלעות הקירור נזרק לתוך חלל המארז.קירור מפוח ברוב המקרים רועש יותר ועושה את העבודה פחות טוב.http://hwzone.co.il/community/threads/533266-RSM-vs-TMS/page2תגובה 6 ו13 זה על TMS בגדול.אני יודע מה זה קירור מפוח - אני בייביסיטר על שלושה וזה קשה להתרכז. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
idanmal פורסם 2013 בספטמבר 22 Share פורסם 2013 בספטמבר 22 כן זכור לי הדיון הזה.אומר לך את האמת, הזמנתי כמה פעמים והשירות היה סבלני ואדיב מאוד.קניתי מהם למשל מסך של Dell, יש בעיה עם מסכים של Dell שאתה אמור לשמור את מספר ההזמנה שעל הקרטון כדי ש-Dell יטפלו בך.כיוון שיש לי שלושה כאלו(את השלישי החלטתי לקנות מ-TMS), ביקשתי מהנציג שירשום אצלייהם כבר את מספר ההזמנה והוא אמר לי הסר דאגה מליבך ברגע שתצטרך לממש אחריות אנחנו נדאג לך גם אם לא שמרת את הקרטון, למעשה הם היחידים שפונים ל-Dell ומשיגים לך את מספר ההזמנה לפי הסידורי על המסך.שאר החנויות אומרות לך חביבי אתה עובד מול DELL לא מולנו(כבר אמרו לי ב-KSP). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Roy.T פורסם 2013 בספטמבר 22 Share פורסם 2013 בספטמבר 22 ראשית אם לדעתך קיבלת שירות לא סימפטי אתה יכול לפנות לקיריל הנציג של TMS בפורום ולשתף אותו בכך - זה אם אתה מעוניין בפיתרון.אם לא - ציין מהיכן אתה כן מעוניין לרכוש את המערכת, כל חנות וההיצע ומחירים שלה, אתה רואה בעצמך שלעיתים מדובר בתוספת לא קטנה במחיר.במידה ומדובר ב-RSM אז המפרט שבנית מצויין, כן זה יוצא יקר יותר כמו שאתה רואה, אבל בתור חנות שמתייחבתבעמוד הבית שלה למחיר הנמוך ביותר אתה יכול לגשת לשם במיוחד מאחר ששני המפרטים האחרונים כמעט זהים ולבקש הצעתמחיר יותר אטרקטיבית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
StrikeEagle פורסם 2013 בספטמבר 22 מחבר Share פורסם 2013 בספטמבר 22 ראשית אם לדעתך קיבלת שירות לא סימפטי אתה יכול לפנות לקיריל הנציג של TMS בפורום ולשתף אותו בכך - זה אם אתה מעוניין בפיתרון.אם לא - ציין מהיכן אתה כן מעוניין לרכוש את המערכת, כל חנות וההיצע ומחירים שלה, אתה רואה בעצמך שלעיתים מדובר בתוספת לא קטנה במחיר.במידה ומדובר ב-RSM אז המפרט שבנית מצויין, כן זה יוצא יקר יותר כמו שאתה רואה, אבל בתור חנות שמתייחבתבעמוד הבית שלה למחיר הנמוך ביותר אתה יכול לגשת לשם במיוחד מאחר ששני המפרטים האחרונים כמעט זהים ולבקש הצעתמחיר יותר אטרקטיבית.אני מרכיב למישהו את המחשב והוא זה שהתאכזב מהשירות לכן, זה כבר לא תלוי בי הוא לא רוצה לקנות מהם.אני אנסה לשלוח להם את ההצעת מחיר שיתחרו בה. תודה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.