עבור לתוכן

מודם נתב HOTBOX הגירסה החדשה

Featured Replies

פורסם

מאז העדכון המצב של ה Correctables וה uncorrectables הרבה יותר טוב אצלי. עם המהירות הורדה יש דיי הרבה זמן, לפחות אצלי. אני מקבל כ 80M במקום 100M אבל זה יסתדר לבד, נראה כאילו לפחות אין לי יותר את הבעיה שהמהירות נופלת ל 30M ואני צריך לכבוד את המודם (אני גר באיזור שבבניה והיו הרבה בעיות, או ששדרגו תשתית או שחיברו בניינים נוספים וזה עשה בעיות).

  • תגובות 97
  • צפיות 14.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

בטח לא שמתם לב שהממשק תורגם לעברית

פורסם

גם יכול להיות שהעדכון החדש מזייף את הנתונים כך שהוא לא יראה תקלות שהראה בעבר..

פורסם

אז יופי עדיין יש אנשים שמקבלים 80MB , מה שנשאר לגלות זה למה יש כאלו שמקבלים תקין ויש כאלו לא.

תבדקו ב INT SCAN מה ה DS ו US שלכם.

זה מוזר מאוד שאנחנו מקבלים 81-84 זה כאילו חבילה 85MB שהם עשו בכוונה בשביל להגיד שהמינימום הוא 80 וכל עוד מקבלים את זה או מעל זה אז זה תקין.

וגם מצחיק ששאלתי את בזק עכשיו אומרים שהמינימום שלהם הוא 50MB ולא 60MB. בזק כאילו עשו שהתקלה היא בטווח יותר נמוך והוט העלאו לגבוה יותר בדיוק אחרי העידכון קושחה. לא מוזר ???

ומה הקטע שמהרגע של הגירסה החדשה פתאום היה לי FLOPS ללא הפסקה ובגלל זה רצו לשלוח טכנאי אבל הטכנאי היחיד שהיה להם זה רק אחרי שבוע. כאילו מה הם לא רוצים לעבוד. אם הם לא רוצים לעבוד שלא יגעו בכלום, למה הורסים ואז אומרים שהכל בסדר.

פורסם

באמת הוסיפו אפשרות לממשק בעברית ונראה כאילו הם מתכננים להוסיף גם צרפתית.

עד עכשיו יש לי 7 Correctables ולא נראה לי שזה מזייף, אין להם שום סיבה לעשות את זה.

אני בקרוב אבדוק מהירות שוב, כרגע יש יותר מידי מחשבים ומכשירים סלולריים שמחוברים אז אני לא יכול לעשות בדיקה אמינה.

פורסם

לפי מה שאומרים בפורום HT הפיכה של נתב יכול לפתור את התקלה, בעיקרון זה 50% - 50% לא בטוח אבל כנראה זה הפיתרון. למי שיש HOTBOX נתב ואתה מקבל 100+ ב 013 וב Speed.hot.net.il , תגדירו אותו כ BRIDGE ותבדקו אם אתם עדיין מקבלים, אם כן אז זה הפיתרון. אם לא אז יש פאק בגירסה וצריך להודיע להם 5,000 איש מיידית, כי זה המספר שהם רוצים בשביל להעביר להנדסה, טמבלים - כן, לא מבינים כלום מהחיים - כן זה תשתית הוט, כל מה שקקי.

פורסם

אז ככה,

מאז העדכון אני לא עובר 85 מגה בבדיקה (תמיד תמיד הייתי על 102)

משום מה אני לא מצליח למשוך יותר מכתובת IP אחת...

עד היום הנייח המרכזי היה מחובר ישירות ל-HT וראוטר ליציאה אחרת (2 כתובות IP) נאלצתי לחבר את הנייח המרכזי לראוטר לצערי :=\

פורסם

כנ"ל אצלי - מגיע ל85 -86 מגה

לפני זה היה תמיד 100+

פורסם

הבעיה שהמוקד הטכני בהוט לא מכיר בבעיה...וסתם מטרטרים את הלקוחות,

כנראה שיש כאן משהו יותר מורכב - ועדכון הקושחה פוגע בחלק מהמנויים ולא בכולם (כנראה קשור לעוד נתונים - אולי הגדרות ב CMTS המקומי)

פורסם

אצלי חוץ מממשק עברית הוספה של הגדרות מצב גשר וביטול כמה הגדרות בממשק של חומת האש אין שנויים מורגשים

עדיין מקבל כמו שרשום אצלי +- קטן מאוד ולא רציני מקווה שזה התייצב כמו שיש לי נבדוק היום ומחר וניראה

מי יכול להגיד מה השינויים שעשו עם בכלל כי בממשק לא שינו כמעט כלום

בבדיקת מהירות מוזר לי שחוץ מHOT גם בבזק 013,014,012 אורנג אני מקבל 1.90Mbs 100Mbs

כי לפני זה לא קבלתי מהיריות כאלה בבדיקה בכולם אפילו חצי זה ניראה נורמלי או שיש פה זיוף תקלה כמו שאמרו פה

פורסם
  • מחבר

כל השינויים שובצעו לגירסה החדשה זה רק לטובת הלקוחות תנו סבלנות מהירות ה UPLOAD בכבלים הולכת להיות בסביבות 5 עד 10 מגה UPLOAD

הוט עשו שינויים במערכת CMTS

פורסם
כל השינויים שובצעו לגירסה החדשה זה רק לטובת הלקוחות תנו סבלנות מהירות ה UPLOAD בכבלים הולכת להיות בסביבות 5 עד 10 מגה UPLOAD

הוט עשו שינויים במערכת CMTS

אני אף פעם לא הבנתי מאיפה אנשים לוקחים את כל המידע הזה. מאיפה לך על זה שהם הולכים לתת upload בין 5 ל10?

פורסם
כל השינויים שובצעו לגירסה החדשה זה רק לטובת הלקוחות תנו סבלנות מהירות ה UPLOAD בכבלים הולכת להיות בסביבות 5 עד 10 מגה UPLOAD

הוט עשו שינויים במערכת CMTS

מאיפה אתה חושב שזה יקרה ? ולמה שיתנו לנו אפלוד גבוה כזה ב 100 שקל

פורסם

תפסיקו להגיב להודעות שלו, כל עוד הוא לא מציג סימוכין.

מבחינתי זה בגדר ספאם.

פורסם

אוקי שמעו, אני מבקש מכולם להתקשר לתמיכה טכנית להגיד שאתם מקבלים 84MB מאז העידכון של הקושחה אפילו שאתם עדיין מקבלים 100MB ולא יודע איזה בדיקות אתם עושים, אבל תראו תמונה לא לרשום מספרים.

בכל מקרה להגיד להם שאתם מקבלים 84MB וזה מאז העידכון של הקושחה, ואתם מתקשרים לשירות לקוחות ואומרים שאתם רוצים להתנתק בגלל תקלה טכנית. תתנתקו מהם לחלוטין מהטריפל שלהם לחלוטין, מקסימום תצטרפו מחדש אחר כך. הניתוק לוקח זמן לא יתנתקו אותכם ישר. אז המטרה זה שיופיע להם פניות בנושא הזה שהשירות לקוחות יעבירו פניות לתמיכה וככה ידעו שיש תקלה. אחרת הם אומרים שמעל 70 או מעל 80 זה תקין.

התמיכה שלהם בזבל לא מקשיבים לכלום.

מי כן פנה לתמיכה כי הם אומרים שלא קיבלו שום פניה בנושא ? !

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים