פורסם 2013 ביולי 1012 שנים במקרה השבוע דיברתי איתם על זה..אמרתי לנציג שירשום את ה-O.N אצליהם במערכת והוא אמר לי לא שצריך.אתה מתקשר ל-TMS אם אין לך קרטון או מספר הזמנה, TMS שואלים אותך מה הסידורי שרשום על המסךואז מתחילים את הפרוצדורה עם DELL.
פורסם 2013 ביולי 1012 שנים ו KSP זורקים אותך לכלבים באותו מקרה?כבר רשמתי את זה פה באחד הדיונים..חשבתי שהייתה לי בעיה במסך הראשון שרכשתי מ-KSP, הלכתי אליהם לקנות משהו ואמרתי לנציג שם שיש לי בעיה עם המסך.רגע אך הוא אמר לי את זה מממ...אתה עובד ישירות מול דל אנחנו לא קשורים בכלל..
פורסם 2013 ביולי 1312 שנים מתלבט בקנייה של מסך דומה מ TMS גם כן, אנא עדכן אותנו תוך כמה זמן מרגע הפניה קיבלת מסך חדש.
פורסם 2013 ביולי 1312 שנים בעבר היה לי בעיה במימוש אחריות בגלל המספר שדל מבקשיםבסופו של דבר בחור נחמד מ CMS1 נתן לי את המספר תוך פחות מ 10 דקותנסה לפנות ישירות ל CMS1
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.